2 Juridisch beleidsondersteunende medewerkers

Wil jij werken als juridisch beleidsondersteunend medewerker op het gebied van wegen en kanalen?  En heb jij ervaring op verschillende taakgebieden als ontheffingen, vergunningen en toestemmingen? Pak dan nu deze kans! 

De afdeling Beheer & Onderhoud
Jouw vak oefen je uit vanuit ons provinciehuis, aan de voet van de Martinitoren in het hart van de stad Groningen. De afdeling Beheer & Onderhoud is met ruim 200 medewerkers verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van alle wegen, vaarwegen en kunstwerken die binnen de jurisdictie van de provincie Groningen vallen. De afdeling  wordt gevormd door vier bureaus: Onderhoud Wegen, Onderhoud Vaarwegen, Advies & Handhaving en Bediening.

Wat ga je doen?
Als juridisch beleidsondersteunend medewerker kom je te werken in het team Juridische Zaken (Juza) binnen het bureau Advies & Handhaving. Het team (JuZa) bestaat op dit moment uit 6 medewerkers, die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor onder meer de uitvoerende werkzaamheden zoals het verlenen van ontheffingen, vergunningen en toestemmingen. De medewerkers hebben brede kennis van wet- en regelgeving op zowel wegen als vaarwegengebied en worden op deze verschillende taakgebieden ingezet. In principe is het team zelf verantwoordelijk voor het verdelen van de werkzaamheden.

Wat breng je mee?

  • minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • je hebt kennis van het betreffende beleidsterrein en de daaraan gerelateerde wet- en regelgeving;
  • je bent in staat om de werkzaamheden op kort termijn eigen te maken;
  • je werkt nauwkeurig en secuur;
  • je bent flexibel en stressbestendig en kunt onder tijdsdruk werken;
  • je bent vaardig in het verzamelen van beleidsinformatie en het be­werken van gegevens;
  • je onderhoudt contacten met (beleids-)medewerkers binnen en buiten de provincie over ontwikkelingen op het eigen beleidsterrein en over de voortgang van beleidsprocessen.

Wat bieden wij?

  • Een bruto maandsalaris van maximaal € 3.351,85 (functieschaal 8). Het precieze bedrag stemmen we af op jouw kennis en ervaring.
  • Individueel KeuzeBudget van 22,37% bovenop je salaris, dit komt neer op maximaal
    € 749,81 bruto opbouw per maand.
  • Een tijdelijke aanstelling van één jaar met zicht op vast.
  • Een 40-urige werkweek, opgebouwd uit 36 salarisuren en 4 ATV-uren.
  • Reiskostenvergoeding van 75% o.b.v. openbaar vervoer.
  • Flexibel werken, zowel qua tijd als locatie.

Aandacht  voor  persoonlijke  ontwikkeling  vinden  we belangrijk. Iedere medewerker heeft bij ons de beschikking over een persoonlijk ontwikkel budget van € 5.000,- per vijf jaar.

Informatie
Heb je inhoudelijke vragen? Bel René Wilkens, bureauhoofd, 050 316 4323. Vragen over de sollicitatieprocedure? Bel Iris Peeks, personeelsadministratie, 050 - 316 4334.

Sollicitatie

  • Solliciteren kan tot en met zondag 1 september 2019 via deze link
  • De sollicitatiegesprekken staan gepland in week 37.
  • Voor deze functie heb je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) nodig.
  • Deze vacature staat gelijktijdig intern als extern uit.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.