medewerkers wegbeheer (2 fte)

Ben jij een proactieve medewerker wegbeheer en werk je graag samen? Breng jij je werkzaamheden tot een goed eindresultaat? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De afdeling Beheer & Onderhoud
De afdeling Beheer en Onderhoud is verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van wegen, vaarwegen en kunstwerken die binnen het beheergebied van de provincie Groningen vallen. Het werk wordt uitgevoerd door ca. 200 medewerkers, verdeeld over de bureaus Onderhoud Wegen, Onderhoud vaarwegen, Advies & Handhaving en Bediening. Voor het bureau Onderhoud Wegen zijn we op zoek naar twee medewerkers wegbeheer.

Wat ga je doen?
Als medewerker wegbeheer werk je zelfstandig of in klein teamverband aan het dagelijks onderhoud van wegen, fietspaden, wegmeubilair, bermen en beplanting. Ook treed je handelend op bij incidenten en calamiteiten. Het gaat dan om het uitvoeren van verkeersmaatregelen en opruim- en herstelwerkzaamheden. Het draaien van piketdiensten maakt onderdeel uit van de functie.

Wat breng je mee?

  • Je hebt een  MBO-3 opleiding afgerond en ruime ervaring in het wegonderhoud;
  • Je hebt goede contactuele eigenschappen;
  • Je kunt zowel individueel als in teamverband goed functioneren;
  • Je bent in het bezit van het certificaat Basisveiligheid (VCA), het certificaat verkeersregelaar en het rijbewijs BE;
  • Je bent op de hoogte van de CROW-richtlijnen (m.n. 96b) en de richtlijnen eerste verkeersmaatregelen bij incidenten (REVI) en incidentmanagement (IM);
  • Je ben bereid om tijdens de avond-/nachturen en/of in het weekend piketdiensten te draaien.

Wat ga je verdienen?

  • Een bruto maandsalaris van maximaal € 2.560,71 (functieschaal 5). Het precieze bedrag stemmen we af op jouw kennis en ervaring.
  • Individueel KeuzeBudget van 22,37% bovenop je salaris, dit komt neer op maximaal € 572,83 bruto opbouw per maand.
  • Voor het draaien van een piketdienst ontvang je een gebondenheidstoelage van € 149,75 voor een kalenderweek.
  • Vanwege de fysieke zwaarte van de functie ontvang je bovenop jouw salaris maandelijks een inconveniëntentoelage van € 64,75 bruto per maand.
  • Een tijdelijke aanstelling van één jaar met zicht op vast.
  • Een 40-urige werkweek, opgebouwd uit 36 salarisuren en 4 ATV-uren.

Aandacht  voor  persoonlijke  ontwikkeling  vinden  we belangrijk. Iedere medewerker heeft bij ons de beschikking over een persoonlijk ontwikkel budget van € 5.000,- per vijf jaar.

Vragen?
Heb je inhoudelijke vragen? Bel Johan Bruinsma, bureauhoofd, 06-20550600. Vragen over de sollicitatieprocedure? Bel Iris Peeks, medewerker personeelsadministratie, 050 - 316 4334.

Goed om te weten

  • Solliciteren kan tot en met 8 september via deze link
  • Voor deze functie heb je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) nodig.
  • Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.