Managementassistent bedrijfsvoering Stadsbeheer

Voor de afdeling Bedrijfsvoering zijn wij op zoek naar een enthousiaste en ervaren managementassistent die graag in een dynamische omgeving werkt!

Hier werk je aan mee
Je werkt in een gezellig team van managementassistentes die de directeur, de vier managers en een aantal teamleiders ondersteunen. Samen zorgen jullie voor een goed geoliede managementondersteuning. In het team is  het vanzelfsprekend dat je elkaar ondersteunt in hectische tijden en vervangt bij afwezigheid.

Hier ga jij je mee bezig houden
Je fungeert
echt als rechterhand en sparringpartner van de manager en teamleiders en speelt proactief in op situaties. Je zorgt voor het up-to-date houden van de agenda en het beheer van de mailboxen van de manager en teamleiders.

Het organiseren van complexe afspraken en bijeenkomsten valt onder jouw verantwoordelijkheid en je zorgt voor de bijbehorende stukken en voorzieningen.

Je maakt agenda’s, actie-  en besluitenoverzichten. Het bewaken van de voortgang van de afhandeling van acties, besluiten, planningen en andere afspraken is daarnaast van belang. Je verzorgt ondersteunende taken in het HR-systeem en doet meldingen voor het gebruik en wijzigingen van accounts bij ICT. Verder doe je bestellingen, verzorg je correspondentie, eenvoudige rapportages en besluitnota’s. Je voert kleine projecten uit en ondersteunt bij grotere projecten.


Hier kom je te werken

Stadsbeheer is een directie die zich dagelijks, met ca. 700 mannen en vrouwen, inzet om de openbare ruimte in de stad Groningen, Haren en Ten Boer groen, leefbaar en circulair te houden. Huishoudelijke en commerciële afvalinzameling, circulariteit, evenementen, gladheidsbestrijding, groen- en bomenonderhoud, plaagdieren, fietsenhandhaving en openbare verlichting. Dit is maar een kleine greep uit de zaken waar de directie Stadsbeheer zich mee bezighoudt. Onze veelzijdige directie is continu in ontwikkeling.


Hier staan wij voor
Of je nu je handen uit de mouwen steekt voor de mensen van vandaag, of nadenkt over het Groningen van morgen, jouw werk doet ertoe. Hier doe je zinvol werk, met zichtbaar resultaat, voor al onze inwoners. Hier gaan we voor een gezonde omgeving om veilig op te groeien. Een sociale en groene plek waar mensen werken, leven en ondernemen. Een gemeente die vooroploopt in duurzame groei. Hier krijg je alle ruimte. Ruimte om jezelf te zijn, om jezelf uit te dagen en om zinvol werk te doen.  Dat is niet altijd eenvoudig, maar altijd interessant. Want we doen het voor onze inwoners.

Hier herken jij je in

  • Een MBO-plus/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een secretariële opleiding;
  • Minimaal twee jaar ervaring als secretaresse of managementassistent;
  • Je kunt je goed uitdrukken, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Ruime ervaring met de programma’s van Microsoft Office (Word, Outlook, MS Teams, Excel, Powerpoint);
  • Je hebt talent voor samenwerken en beschikt over een flexibele werkhouding;
  • Een goede dosis humor, nieuwsgierig en je denkt stappen vooruit;
  • Affiniteit met het werkgebied van Stadsbeheer;
  • Wij vragen iemand die op vrijdag kan werken.

Hier kun je op rekenen

  • Een salaris, afhankelijk van jouw achtergrond, van maximaal € 3.612 bruto per maand op basis van een 36 uur per week schaal 7. De functie is HR 21 ingeschaald in de functie medewerker administratief en secretarieel II;
  • Een werkweek van 32 uur per week, met een keuze om wel of geen ADV op te bouwen waarbij jij je werktijden grotendeels zelf kunt indelen;
  • Naast dit salaris bouw je elke maand nog eens 17,05% van je salaris extra op; ons zogeheten Individueel Keuze Budget. Dit budget is opgebouwd uit je vakantiegeld, eindejaarsuitkering, een levensloopbijdrage en een aantal bovenwettelijk verlofuren. Jij kiest of je dit wilt sparen, of dat je dit elke maand bij je salaris wil. Je kunt er ook extra verlofuren mee kopen;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • Een leven lang ontwikkelen vinden wij heel normaal;
  • Een telefoon en een iPad of laptop in bruikleen;
  • De mogelijkheid om thuis te werken. In dat geval faciliteren wij voor jou voorzieningen die dit verantwoord maken, denk aan een bureaustoel of extra beeldscherm;
  • We hebben een actieve jongeren vereniging voor ambtenaren tot en met 35 jaar en uiteraard een personeelsvereniging;
  • De mogelijkheid tot persoonlijke groei via ons digitale forum ‘Groningen leert’.

 

Hier beginnen?

Informatie
Voor meer informatie over de inhoud van de functie, kun je contact opnemen met Manuela de Jonge, senior managementassistent, telefoonnummer 06-53164408 of Kitty Swiggers, teamleider Ondersteuning en Advies, telefoonnummer 06-46262995.

 

Reageren
Reageren kan uiterlijk tot en met 15 november 2023 via de sollicitatiebutton onderaan de vacature. De gesprekken vinden plaats op 21 en 22 november 2023 in de ochtend. 

Meteen na het verzenden van het digitale sollicitatieformulier wordt een ontvangstbevestiging gemaild. Het kan voorkomen, dat je correspondentie van de gemeente Groningen met betrekking tot deze vacature in je ‘ongewenste items’ (SPAM-box) terecht komt. Check je SPAM-box daarom regelmatig.

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern geworven waarbij, voorrangs- en interne kandidaten van de gemeente Groningen voorrang hebben.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld in verband met vaste samenwerkingspartners.


Solliciteer