Coördinator Logistiek en Orderbeheer Poliklinische Apotheek UMCG

Afdeling

Poliklinische Apotheek UMCG

Werkomgeving

Wij zijn een Poliklinische Apotheek en leveren specialistische farmaceutische zorg voor patiënten na een ziekenhuisopname of een polikliniekbezoek. Wij leveren de medicatie op de afdelingen, waardoor wij nauw contact hebben met de patiënten. Daarnaast leveren wij de geneesmiddelen die overgeheveld zijn naar het ziekenhuisbudget, de oncolytica, groeihormonen, TNF-alfa remmers, HIV-middelen en de IVF middelen. Tevens verstrekken wij medicatie aan transplantatiepatiënten en begeleiden wij het gebruik van de medicatie in de thuissituatie. Op de poli Oogheelkunde en de poli Voortplantingsgeneeskunde hebben wij 2 satellietapotheken.

Ons enthousiaste apotheekteam bestaat uit 36 apothekersassistentes, 2 kwaliteitszorgmedewerkers, een farmaceutisch consulent, een farmaceutisch manager, 1 management assistent, 2 logistieke coördinatoren & orderbeheerders, 4 ondersteunend medewerkers, 12 farmacie studenten en 9 apothekers. Gezamenlijk werken wij aan een optimale kwaliteit van zorgverlening waarbij collegialiteit en klantgericht werken speerpunten zijn. De apotheek is geopend van 8.30 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 14.00 uur.

Als medewerker van de apotheek ben je in dienst van de Groninger Apotheken Groep BV. De Groninger Apotheken Groep BV is een organisatie die medewerkers beschikbaar stelt voor de Poliklinische Apotheek UMCG. Organisatorisch valt de apotheek als onderafdeling onder de afdeling Klinische Farmacie en Farmacologie van het UMCG.

Functiebeschrijving

Als coördinator Logistiek en Orderbeheer werk je onder de supervisie van de apotheker assortimentsbeheer en ben je verantwoordelijk voor het onderhoud van het assortiment.
Je zorgt ervoor dat logistieke processen soepel en efficiënt verlopen, maar weet ook hoe te handelen wanneer het logistiek niet goed loopt, bijvoorbeeld wanneer er door een voorraadtekort niet aan een vraag van een voorschrijver/patiënt kan worden voldaan. Je zorgt voor uitgewerkte procedures, je voert analyses uit op het assortiment (winkeldochters/vervaldata/preferentiebeleid), je handelt recalls en productklachten af en voert jaarlijks leveranciersbeoordelingen uit. Je toont eigenaarschap in je werk en werkt samen met het team.
Bovenstaande werkzaamheden vinden zowel in de dynamische werkomgeving van de frontoffice, dan wel in de backoffice van de apotheek plaats.
Ook zijn aanvullende werkzaamheden, zoals facilitaire- en ICT taken ondergebracht bij de Coördinatoren Logistiek en Orderbeheer.

Wat vragen wij

- Een afgeronde MBO 4 opleiding bij voorkeur op het gebied van logistiek of relevante werkervaring op MBO-4 niveau.
- Kennis en interesse in automatisering/ICT (kennis van CGM/ERP/EPIC/ZAGIS/BROKIS is een pre).
- Kennis en interesse in logistieke processen.
- Je bent gestructureerd, nauwkeurig, taak gericht en vindt het leuk om in een groot team te werken.
Multitasken is voor jou geen probleem maar een uitdaging!

Wat bieden wij

- de arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Apotheken (schaal 7: min € 2.301,- tot € 3.221,-). Het betreft een jaarcontract voor 32-36 uur (uren in overleg), met uitzicht op een vast dienstverband;
- een grote, nieuwe en moderne apotheek die is voorzien van een medicatierobot;
- een dynamische werkomgeving waar een dag nooit hetzelfde is;
- een organisatiestructuur met korte lijnen.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:

Dagmar Appeldoorn-Dubois telefoonnummer (050) 361 0711

Karen van Rooijen-Schuurman telefoonnummer (050) 361 0711

Solliciteren

Solliciteren kan uitsluitend via het digitale sollicitatieformulier onderaan deze pagina, tot en met 22 maart 2023. Binnen een half uur na het verzenden van het digitale sollicitatieformulier wordt een ontvangstbevestiging gemaild met nadere informatie.

Digitaal sollicitatieformulier