Wierden en Borgen | HR-medewerker

Onze uitdaging In de afgelopen jaren hebben we hard gewerkt aan de uitvoering van ons HRM-beleid. Onderwerpen die op de agenda stonden waren basis op orde, werving- & selectiebeleid, werkgeluk, strategische personeelsplanning, arbeidsmarktcommunicatie, integriteit en sociale veiligheid. Deze onderwerpen blijven onze aandacht houden. Daarnaast staan voor 2024 de volgende thema's op het programma: diversiteit en inclusie, levensfasemanagement en de implementatie secundaire arbeidsvoorwaarden.

Als HR-medewerker bij Wierden en Borgen zorg je voor alle administratieve werkzaamheden die binnen onze organisatie met HRM te maken hebben. Dat betekent dat je een afwisselend takenpakket hebt.

Wat jij gaat doen:

• Je verzorgt de administratieve werkzaamheden rondom in-, door- en uitstroom van medewerkers.

• Je handelt contractuele zaken af.

• Je verwerkt mutaties in ons personeels- en salarissysteem Nmbrs.

• Je controleert maandelijks de verloning.

• Je zorgt ervoor dat alle personeelsdossiers up-to-date zijn.

• Je verstrekt (nieuwe) informatie aan collega’s over arbeidsvoorwaardelijke wet- en regelgeving, onze cao-woondiensten en bedrijfsregelingen.

• Je helpt mee in werving- en selectieprocedures.

• Je legt alles rondom ontwikkeling en training vast.

• Je registreert medewerkers bij de arbodienst.

• Je werkt proactief mee aan het efficiënter maken van HR en vindt het leuk om HRprocessen zo goed mogelijk te digitaliseren.

Hoe maak jij het verschil als HR-medewerker?

We zoeken een enthousiaste en energieke HR-medewerker die graag de handen uit de mouwen steekt en gestructureerd werkt. Daarnaast ben je communicatief sterk, zowel in woord als schrift.

Verder heb je:

• Kennis van arbeidsrecht en relevante wet- en regelgeving (Wet Verbetering Poortwachter);

• Ervaring met personeels- en salarisadministratie;

• Een MBO-diploma richting HRM/personeelsmanagement.

Dit zijn wij

Samen met 1 ervaren HR-adviseur vorm je een team binnen afdeling Financiën en Ondersteuning. Als HR-team geven we vorm aan het HRM-beleid. We werken veel samen met het team communicatie en het team Planning & Control. We werken deels thuis en deels op kantoor. Donderdag is een vaste afdelingsdag.

Dit bieden wij

➢ Arbeidsvoorwaarden conform cao-woondiensten;

➢ Ruime opleidingsmogelijkheden;

➢ Jaarlijks persoonlijk ontwikkelbudget van €900,- (bij fulltime dienstverband);

➢ Een functie voor 24 tot 28 uur per week, bij voorkeur verdeeld over 4 dagen;

➢ Een aanstelling voor 1 jaar met intentie tot een vast dienstverband;

➢ Een salaris van max €4.278,- bruto bij een fulltime dienstverband, salarisschaal G. De inschaling is afhankelijk van ervaring;

➢ Een eindejaarsuitkering van 2%;

➢ Deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden, er is een persoonlijk budget voor de daarbij behorende faciliteiten.

Ben je enthousiast?

Mail je motivatie en CV vóór 27 februari 2024! Je kunt deze richten aan Esther Smit, HR-adviseur. Vragen over de functie kun je ook stellen aan Esther. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 050 402 37 50. De gesprekken zijn op woensdagmiddag 6 maart 2024. De vacature staat gelijktijdig intern en extern open. Interne medewerkers hebben een voorrangspositie bij de vervulling van de vacature. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.