Domesta | Inkoopcoördinator

Inkoopcoördinator

(voor 18 uur per week)

 

Wie zijn wij?

Domesta is een woningcorporatie in de regio’s Emmen, Coevorden en Hoogeveen. Wij vinden dat ieder mens, van kind tot senior, recht heeft op een eigen plek, een veilig thuis waar ze in vrijheid en zorgeloos kunnen wonen.

We hebben een nieuw inkoopbeleid! Daarom gaan we onder meer aan de slag met het proces van onze decentrale inkoop. En om dit allemaal in goede banen te leiden, zoeken we een inkoopcoördinator voor de afdeling Nieuwbouw en Onderhoud.

De afdeling Nieuwbouw en Onderhoud is verantwoordelijk voor al onze nieuwbouw en onderhoudsprojecten. Denk hierbij aan planmatig- en reparatieonderhoud aan de huizen maar ook renovatie, nieuwbouw en verduurzaming.

Wat ga je doen?

We kopen onze producten en diensten decentraal in. Iedere afdeling doet dit zelf. En ze volgen daarbij het nieuwe inkoopbeleid. Als inkoopcoördinator speel je hierin een centrale rol. Je zorgt ervoor dat alle inkoopprocessen op dezelfde manier gaan. Natuurlijk binnen de regels van het inkoopbeleid. Je adviseert collega’s over contracten, voorwaarden en sturing op de uitvoering. Ook zorg je ervoor dat we de inkoopresultaten met elkaar evalueren. En dat het inkoopbeleid actueel is én blijft.

Bij projecten is de projectleider verantwoordelijk voor het budget. Samen met hem of haar bepaal je of het nodig is om een inkoopteam samen te stellen. Is dat nodig? Dan zorg je ervoor dat het inkoopteam de juiste mensen heeft. Mét een juiste balans in deskundigheid. Medewerkers van betrokken afdelingen zitten in het inkoopteam. Maar ze doen het niet alleen. Ze krijgen hulp van collega’s die verstand hebben van financiën, juridische zaken en automatisering. 

Je leidinggevende is Wim Idema. Wim is manager Nieuwbouw en Onderhoud.

Een paar van je taken:

—      Toezicht en controle op de uitvoering van de processen volgens ons inkoopbeleid

—      Gevraagd en ongevraagd adviseren bij inkooptrajecten

—      Opstellen en afstemmen van inkoopplannen

—      Beheerder van de gestandaardiseerde inkoopdocumenten

—      Beheerder van lijst met voorkeursaanbieders

—      Beheerder van de inkoop gerelateerde software zoals VendorLink en Negometrix

—      Deelnemer bij de inkoopsamenwerking Inkcor

—      Begeleiden en trainen van de ’inkopers’ op de verschillende afdelingen (gebruik software, inkoopproces enzovoort)

Wat vragen wij?

Heb jij hbo werk- en denkniveau? Kun je goed plannen en organiseren? En ben jij communicatief én analytisch vaardig? Heb je overtuigingskracht en weet je samenwerken te stimuleren? Ben je daarnaast oplossings- en resultaatgericht? Dan zijn we geïnteresseerd in jou!

Wat bieden wij?

We bieden een veelzijdige baan met veel ruimte voor eigen initiatief. Bij Domesta werken is werken in een open organisatie met ruimte en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

Deze functie is voor 18 uur per week. Als inkoopcoördinator zit je in schaal I (bruto € 3.445 tot € 4.531 voor 36 uur per week).

Als secundaire arbeidsvoorwaarden bieden we een vergoeding voor woon-werkverkeer en een individueel gezondheidsbudget.  Daarnaast vinden we persoonlijke ontwikkeling belangrijk. Het is bij ons heel normaal om een studie of opleiding te volgen, om- en bijscholing te hebben en ontwikkeltrajecten te volgen.

Kom je mee aan boord?

Ben je naast een flexibel mensenmens ook een goede buurman? Ben je toegankelijk, enthousiast, en heb je durf?! Kom maar op met je sollicitatie. En wie weet verwelkomen we je in ons team!

Solliciteren kan tot en met 9 juni a.s. bij Yvonne van der Veen, HR-adviseur via sollicitaties@domesta.nl.

Een DISCOVER Potentieel analyse kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.

Als we je uitnodigen voor een gesprek dan is dat in de week van 15 juni. Een eventueel 2e gesprek is in de week van 22 juni.

Heb je vragen? Bel dan met Wim Idema, manager afdeling Nieuwbouw en Onderhoud:

06 53 50 66 19

Acquisitie over deze advertentie is niet zinvol en stellen we niet op prijs.