Medewerker Servicecentrum

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste medewerker die ons team komt versterken binnen het Servicecentrum Noorderpoort. Interesse? Lees dan snel verder.

Over deze baan
Als medewerker Servicecentrum ondersteun je de medewerkers en studenten van Noorderpoort en geef je antwoorden op de meest uiteenlopende vragen die worden gesteld op het gebied van o.a. ICT, Facilitair, HRM en overige diensten van Noorderpoort. Deze vragen komen via diverse kanalen binnen (Telefoon, Whatsapp en mail). In deze functie ben je elke dag bezig met het verbeteren van klantbeleving van Noorderpoort. Om dit goed te kunnen en blijven doen volg je regelmatige diverse trainingen. Je geeft verbeteringen aan voor onze services en diensten naar aanleiding van klantvragen. Je regelt in overleg met het team dat de bezetting compleet is en dat de werkzaamheden worden uitgevoerd.

Jouw werkomgeving
Noorderpoort is de motor van de regionale arbeidsmarkt. Wij willen het beste halen uit mensen én uit Groningen. We staan al meer dan twintig jaar met onze voeten midden in de noordelijke regio en we weten van aanpakken. We kijken uit naar de toekomst, naar de enorme kansen en uitdagingen die er voor Noorderpoort in deze regio in het verschiet liggen. We focussen daarbij zowel op beroepsonderwijs voor jongeren, als op kortere trajecten in bij- en omscholing en vakonderwijs in combinatie met inburgering. We werken veel in netwerkverbanden samen met bedrijven en instellingen, zodat we elkaar aanvullen op de vlakken waar we elkaar nodig hebben en kunnen versterken in vakmanschap. Hierbij leggen we de nadruk op Leven Lang Ontwikkelen. Iedereen krijgt bij ons de kans om op elk moment in het leven te werken aan vakmanschap.

Dit ben jij

  • Je hebt MBO denk- en werkniveau op niveau 4.
  • Je hebt inlevingsvermogen en raakt niet in paniek als het druk is.
  • Je bent een ster in het behandelen van uiteenlopende vragen van klanten. Hierin maak jij het verschil, service met een glimlach is niet je doel maar je standaard.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je beheerst de Engelse taal goed.
  • Je maakt klanten blij.
  • Je bent flexibel, proactief, nieuwsgierig en kan prima zelfstandig te werk gaan.
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden.
  • Jij wilt Noorderpoort elke dag een beetje beter maken.
  • Je bent in staat om de vraag achter de vraag te kunnen vinden.
  • Basiskennis en affiniteit in het werken met Windows 10, Office 365 en Topdesk.

Passen wij bij jou?
Bij Noorderpoort hechten we veel waarde aan een leven lang ontwikkelen. Voor onze studenten, maar ook voor onze medewerkers. Je krijgt bij ons daarom alle mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Werken met jongeren vinden wij inspirerend en uitdagend. Het vergt flexibiliteit, inlevingsvermogen en doortastendheid zowel van onze docenten als onze medewerkers in ondersteunende functies. Wij zetten ons elke dag met veel passie en plezier in voor het succes van onze studenten. Het bieden van uitstekend onderwijs heeft daarin altijd onze focus. Uitstekend onderwijs betekent in onze ogen onder andere dat er een nadrukkelijke verbinding is met de praktijk.

Dit krijg je van ons:

  • Balans tussen werk en privé
  • Passend salaris wat aansluit op wat jij meeneemt aan ervaring
  • Een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Aan het einde van het jaar krijg je bij ons een eindejaarsuitkering van 8,3%
  • Volop mogelijkheden via onze Noorderpoort Academie voor het volgen van (online) trainingen en cursussen;
  • Volop ontwikkelings- opleidingsmogelijkheden
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden

Meer informatie Heb je nog vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan gerust even contact met Cor Klomp via: 088-2307252 of via e-mail cm.klomp@noorderpoort.nl

Procedure Sluitingsdatum van deze vacature is 24-06-2022.