Manager Hotelservices

Jouw rol in het team
Als manager Hotelservices ben je het boegbeeld van dit facilitaire domein. Vanuit jouw deskundigheid en passie voor het vak neem je ons mee in de toekomst van hospitality met gastvrijheid, gezondheid en duurzaamheid als belangrijkste strategische thema’s.

Als expert op het gebied van gastvrijheid ben je, zowel intern als extern, het gezicht én aanspreekpunt van de organisatie voor alle vragen rondom dit thema. Jij gaat aan de slag met een aantal waardevolle en uitdagende veranderopdrachten. Eén van de belangrijk(st)e opgaven is de implementatie van het nieuwe voedingsconcept ‘smaakt beter’ dat gericht is op het welbevinden van patiënten en aantoonbaar bijdraagt aan herstel. Verder neem je enthousiast deel aan het netwerk ‘goede zorg proef je’ waar inmiddels zo’n 45 zorginstellingen aan deelnemen.

Je bent verantwoordelijk voor ontvangst in brede zin en geeft in dit kader leiding aan de medewerkers beveiliging, receptie en telefonie met als belangrijk speerpunt de aanstaande herinrichting van de centrale hal. Daarnaast stuur je op de optimalisatie van de patiëntreis, waarin we op basis van een wetenschappelijke studie samenwerken met de Hanzehogeschool en denk je mee over de realisatie van gastvrijheid in de nieuwe visie op de poliklinieken.

Als manager ben je contracteigenaar van de twee uitbestede diensten catering en schoonmaak. Je kent het belang om samen op te trekken en hebt ervaring in het blijven uitdagen van leveranciers om de dienstverlening op hoog niveau in gezamenlijkheid door te ontwikkelen.

Je weet je team blijvend te inspireren om de mens écht te zien en motiveert en stimuleert je team om te anticiperen op de behoefte van de patiënt en bezoeker. Zij zetten zich zichtbaar en met aandacht in om het bezoek aan ons ziekenhuis zo comfortabel mogelijk te laten verlopen.

Over het team
Met zo’n 120 collega’s zijn wij het domein Hotelservices, dat bestaat uit de afdelingen Bedrijfsbeveiliging, Receptie en telefonie, Patiëntenvoeding, Horecavoorzieningen, Schoonmaak en Bedrijfshulpverlening. Gezamenlijk staan wij voor gastvrijheid en mensgerichtheid en leveren wij zo een belangrijke bijdrage aan een gezonde en aantrekkelijke omgeving, voor zowel patiënt, bezoeker als medewerkers.

Het Facilitair Bedrijf
Binnen het Facilitair Bedrijf werken ongeveer 300 collega’s, vanuit een viertal domeinen: Techniek & Huisvesting, Hotelservices, Inkoop & Logistiek en Facilitaire Services. Onze missie: ‘Het Facilitair Bedrijf levert op basis van een diversiteit aan facilitaire producten en diensten een belangrijke bijdrage aan de mensgerichte zorg die het Martini Ziekenhuis in gezamenlijkheid en integraal levert.’

De ambitie van het Facilitair Bedrijf is om zich de komende jaren door te ontwikkelen als facilitaire zorgverlener waarbij continue verbeteren met behulp van klantparticipatie een belangrijke rol speelt. Dit gebeurt vanuit onze kernwaarden Deskundig, Aandacht en Service (DAS) op basis van persoonlijk leiderschap.

Wij vragen van jou

  • Je beschikt over HBO+ werk- en denkniveau en hebt aanvullende opleidingen gedaan op het gebied van leidinggeven en verandermanagement.
  • Een aantal jaren ervaring in de hotelbranche of een andere serviceorganisatie
  • Je durft verrassende initiatieven te nemen en realiseert deze van a tot z.
  • Je bent organisatiesensitief, begrijpt dat keuzes impact hebben in de hele organisatie
  • Je bent resultaatgericht, bij veranderopdrachten werk je van uit een duidelijk visie zichtbaar en koersvast als het gaat om het behalen van resultaten.

Dit krijg je ervoor terug

  • Als  #teammartini bieden we een informele, hartelijke werksfeer met veel aandacht voor leiderschap en talentontwikkeling.
  • Je krijgt een uitdagende functie in een topklinische werkomgeving waar professionals met hart en ziel werken aan waardevolle zorg. Een werkplek in een organisatie die volop in beweging is, in een enthousiast team met korte lijnen.
  • Salaris van maximaal € 5.801,- (op basis van 36 uur, FWG 65, Cao Ziekenhuizen) en 8,33% vakantietoeslag en eindejaarsuitkering.
  • Een jaarcontract met zicht op een verlenging voor onbepaalde tijd.
  • Een persoonlijk levensfase budget.
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan en personeelskorting in het bedrijfsrestaurant.
  • We zijn goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Kom je op de fiets? Dan hebben we overdekte fietsenstallingen, waar je ook je elektrische fiets kunt opladen. Wil je met de auto komen, dan hebben we een parkeergarage naast het ziekenhuis. 

Vragen?
Heb je vragen over de vacature? We komen graag met je in contact.

Je kunt contact opnemen met Jos Nijhof, directeur Facilitair Bedrijf, telefonisch, bereikbaar via het secretariaat Facilitair Bedrijf tel. 050-524 6290

Overige informatie
Wij hebben alvast ruimte in onze agenda’s gemaakt om je te ontmoeten. De gesprekken vinden daarom plaats op maandag 19 december (1e ronde) en donderdag 22 december (2e ronde).

Samen voor de beste zorg!
Het Martini, dat zijn wij. Wij zijn een topklinisch opleidingsziekenhuis en daar zijn we trots op. Naast brede basiszorg bieden we complexe zorg en hebben we bovenregionale expertise. We werken continu aan vernieuwing. Daarom doen we veel toegepast onderzoek en werk je bij ons in een moderne werkomgeving met de nieuwste technologieën en behandelmethoden. Maar nog belangrijker: samen zijn we een organisatie van en voor mensen. Dat zie je, proef je en ervaar je. Als patiënt én als medewerker. Welkom bij #teammartini.

We houden de werving en selectie graag in eigen hand. Daarom maken we geen gebruik van uitzendbureaus en/of werving en selectiebureaus.

Solliciteer