Medewerker Documentaire informatievoorziening (DIV)

Medewerker Documentaire informatievoorziening (DIV)

36 uur per week (2.6 Fte)

Wat ga je bij ons doen?

Bij Oldambt zijn wij op zoek naar medewerkers documentaire informatievoorziening. Wij bieden twee jaarcontracten aan van 36 uur en één van 20 uur.

Als medewerker DIV wordt je de eerste schakel in de registratie van zowel fysiek als digitaal (e-mail) aangeboden stukken. Je verwerkt de stukken op de juiste manier in ons zaaksysteem, zodanig dat inwoners en bedrijven op een snelle en adequate manier kunnen worden geholpen. Je speelt daardoor straks een belangrijke rol in onze dienstverlening.

Je gaat dit samen doen met je collega’s van DIV, maar in jouw rol heb je ook contact met collega’s uit alle lagen van de organisatie. Je bent voor hen een aanspreekpunt voor vragen met betrekking tot postregistratie en archivering. Je denkt verder actief mee over verdere stroomlijning van ons informatieproces.

Wanneer zijn wij een match?

Jij bent een enthousiaste en betrokken collega daarnaast:

  • Heb je aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie bij het liefst een gemeente.
  • Je hebt kennis van gemeentelijke processen is een pré.
  • Je bent vaardig in het omgaan met geautomatiseerde systemen.
  • Je bent flexibel in je werktijden en stelt samen met je collega’s een optimaal werkrooster op.

Competenties

Wij als gemeente Oldambt hechten veel waarde aan de volgende kerncompetenties: resultaatgericht, klantgericht en integraal samenwerken. Daarnaast gelden voor deze functie de volgende competenties: accuraat, je kan de kernen uit teksten halen, communicatief vaardig, je bent sociaal en hebt een collegiale instelling.

Verder hechten wij veel waarde aan jouw persoonlijkheid en drijfveren. Stroken deze met die van ons of kan jij ons nieuwe inzichten bieden? Dan zijn wij een match!

Wat krijg jij van ons?

Bij ons mag je meedenken en er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Wat mag je nog meer van ons verwachten?

  • Een boeiende en uitdagende baan voor de duur van een jaar.
  • De functie is ingedeeld in functieschaal 6 van de cao Gemeenten. Dit is maximaal € 3.323,- bruto op basis van een 36-urige werkweek. Inschaling is afhankelijk van opleiding en werkervaring.
  • Over het aantal uren is overleg mogelijk.
  • Bovenop het salaris ontvang je een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van je bruto salaris. Het IKB kan (maandelijks) worden ingezet voor bijvoorbeeld het bijkopen van vakantiedagen, het uitruilen van woon-werk kilometers of kan je laten uitbetalen.
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid voor thuiswerken.
  • Een arbeidsongeschiktheidsverzekering via Loyalis en een goede pensioenregeling via het ABP.
  • Een werkomgeving waarin aandacht voor elkaar, werkplezier en persoonlijke ontwikkeling vanzelfsprekend is.

Waar kom je terecht?

Werken bij en voor Oldambt betekent dat je aan de slag gaat voor een bijzondere gemeente. Een relatief kleine gemeente wat het aantal inwoners betreft (ruim 39.000) en fors waar het gaat om oppervlakte met 296 km2 één van de grootste gemeenten van NL). Wij zijn een gemeente  met ambitie!

Onder de noemer Nijambt is onze organisatie volop in ontwikkeling! Onderdeel is de werknemersreis: Sterren stralen in Nijambt. Het is jouw reis, waarbij alles wordt gedaan je optimaal te faciliteren. Binnen de gemeente krijg je ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, creativiteit en leiderschap. Met een goede balans tussen ambitie, de hoeveelheid werk, veilige werkomgeving en privé.

Als bestuur en collega’s stellen we alles in het werk om inwoners waar nodig te ondersteunen. Te informeren en samen mogelijkheden te benutten die bijdragen aan een hoger niveau van welvaart en welzijn. Jouw bijdrage is daarbij meer dan welkom. Als persoon. En met je vaardigheden. Samen maken we graag het verschil in het dagelijkse leven van nu. En die van de toekomst.

Meer informatie

Wil je meer informatie bel of mail dan met Menno Jager, telefoon 0597-482000, emailadres menno.jager@gemeente-oldambt.nl

Interesse?

Denk je nu, hé dit gaat over mij? Solliciteer dan direct. Stuur je motivatie en cv uiterlijk donderdag 14 december naar sollicitaties@gemeente-oldambt.nl onder vermelding van je NAAM en het vacaturenummer DV23-27

Procedure

De gesprekken vinden naar verwachting plaats in week 2 Deze vacature is gelijktijdig in- en extern geplaatst. Interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid voorrang.

Netwerk

Heb je zelf al een leuke baan, maar ken je iemand in je netwerk die hier enthousiast van wordt? Voel je dan vrij om deze vacature te delen.

Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt niet op prijs gesteld.