Medewerker administratieve ondersteuning Jeugd

Als gemeente Eemsdelta zijn wij een aantrekkelijke gemeente voor inwoners, bedrijven, bezoekers én medewerkers. In onze gemeente vind je de Waddenkust, weidse cultuurlandschappen en karakteristieke dorpen met middeleeuwse kerkjes. Maar ook dynamische havens en innovatieve bedrijvigheid. Het is een gemeente waar we nuchter zijn, naar elkaar omkijken en samen de handen uit de mouwen steken met onze vertrouwde kwaliteiten!

Ook in Eemsdelta zien we dat de samenleving in een hoog tempo verandert. Mede door de digitalisering organiseren inwoners zich gemakkelijker en sneller, maar ook de opgaven die op ons afkomen vragen om een andere manier van werken én we kunnen het niet langer alleen. We willen vooral een gemeente zijn (en blijven) die dichtbij de inwoners, ondernemers en partners staat. We willen weten wat er leeft, wat er nodig is en hoe we ervoor kunnen zorgen dat ons gebied zich ontwikkelt en dat de leefbaarheid groot is. Eemsdelta dichtbij!

Wil jij werken bij een organisatie:

  • Waar we goede initiatieven van inwoners aanmoedigen en zo mogelijk ook uitvoeren?
  • Waar je met je collega's aan innovatieve en duurzame oplossingen werkt?
  • Die ook online dichtbij is voor inwoners, ondernemers en betrokken partijen?

Solliciteer dan bij de gemeente Eemsdelta!

Het team Ondersteuning verwelkomt graag een enthousiaste en gedreven:

Medewerker administratieve ondersteuning Jeugd
32 – 36 uur per week

 


Functieomschrijving

Als medewerker administratieve ondersteuning Jeugd werk je nauw samen met de vaste medewerkers van het team voor de uitvoering en administratie Jeugd. Jouw hoofdtaak is de volledige verwerking van de administratie m.b.t. de Jeugdwet, te weten:

  • Je verzorgt correspondentie in de vorm van het verwerken van aanvragen en het opstellen van beschikkingen, verslagen en overeenkomsten, je houdt een gezamenlijke mailbox bij;
  • Je onderhoud contact met zorgaanbieders en andere gemeenten;
  • Je verzorgt en controleert gegevens en archiveert dossiers;
  • Je verwerkt het landelijk berichtenverkeer, je checkt aanvragen op wet- en regelgeving;
  • Je ondersteunt waar nodig jeugdconsulenten.

 
Wat breng je daarvoor mee

  • Je hebt een afgeronde MBO- opleiding of gelijkwaardig;
  • Je bent een ervaren administratieve kracht;
  • Je hebt ervaring met complexe administratieve taken;
  • Je hebt kennis en ervaring met binnen een gemeente gebruikte systemen, Civision, iSamenleving en Suite4Jeugd;
  • Je kunt heel goed zelfstandig werken en bent daarnaast ook flexibel;
  • Je weet snel de weg te vinden in applicaties/systemen en ook weet je het overzicht te houden;
  • Tot slot ben je nauwkeurig, zorgvuldig en stressbestendig.


Wat wij bieden

  • Wij bieden een uitdagende en veelzijdige functie met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Daar hoort een passend salaris bij dat recht doet aan jouw ervaring, opleiding en inzet;
  • Een passend salaris dat recht doet aan jouw ervaring, opleiding en inzet;
  • Het salaris is maximaal €3.301,- bruto op basis van 36 uur per week (schaal 7 CAO Gemeenten, salarispeil 1 april 2022). Definitieve salaris is uiteraard afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring;
  • Naast dit salaris bouw je elke maand nog eens 17,05% van je salaris extra op; ons zogeheten Individueel Keuze Budget (IKB). Dit budget is opgebouwd uit je vakantiegeld, eindejaarsuitkering, een levensloopbijdrage en een aantal bovenwettelijk verlofuren. Jij kiest of je dit wilt sparen, of dat je dit elke maand bij je salaris wil. Je kunt er ook extra verlofuren mee kopen;
  • Afhankelijk van je huidige dienstverband maken wij afspraken over de vorm en duur van het dienstverband;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder flexibele werktijden, opleidingsmogelijkheden, een telefoon en een laptop in bruikleen.

 
Hoe nu verder
Heb je belangstelling voor deze functie, stuur dan je motivatiebrief met CV onder vermelding van vacature "Teammanager Jeugd & Jongeren" vóór maandag 16 mei aanstaande via de sollicitatiebutton.

Solliciteer

Meer informatie

  • Heb je nog inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je hiervoor contact opnemen met Inge van der Hauw (Teammanager Team Ondersteuning), te bereiken via telefoonnummer 06-53764677;
  • Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Ahmet Paker (Recruiter), te bereiken via telefoonnummer 06-25100860;
  • Het verkrijgen van de VOG is onderdeel van de procedure en benoeming.