Allround medewerker facilitaire zaken (Bode)

Wij hebben tijdelijk ruimte voor een

Allround medewerker facilitaire zaken

Voor gemiddeld 36 uur per week

Wat ga je doen

Als Allround medewerker Facilitaire zaken weet je van aanpakken, je bent sociaal, stroopt graag je mouwen op en zorg je ervoor dat alles in het gebouw op rolletjes loopt. Je ademt gastvrijheid en ziet goed wat er in "jouw" huis gebeurt. Als Allround medewerker Facilitaire zaken werk je roostermatig in wisselende diensten. Daarnaast ben je ook buiten reguliere werktijd beschikbaar voor noodzakelijke werkzaamheden. Voor jou is dit geen probleem en je bent hierin flexibel. Het hebben van rijbewijs B is een pre. Werkzaamheden die jij gaat uitvoeren zijn:

  • Het vervullen van de rol van gastheer/gastvrouw;
  • Het faciliteren van vergaderingen en ceremoniële bijeenkomsten;
  • Het openen en afsluiten van de gebouwen;
  • Het verzorgen van de catering op aanvraag;
  • Zorg voor het bijvullen en schoonhouden van koffiemachines;
  • Het afhandelen en beantwoorden van verzoeken via de mail en de software topdesk.

Wat breng je mee:

  • MBO werk en-denkniveau;
  • BHV diploma of bereid deze te halen;
  • Representatief, servicegericht, proactief en communicatief vaardig;
  • Affiniteit met auditieve en visuele diensten;
  • Schakelt snel en makkelijk tussen werkzaamheden en situaties;
  • Flexibel inzetbaar tussen de verschillende werklocaties;
  • Inzetbaar overdag als in de avond;
  • Je durft hulp te vragen, bent bereid om nieuwe dingen te leren en staat open voor verbetering.

Wij bieden jou

  • Een uitdagende en veelzijdige functie binnen een dynamische omgeving met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • Een passend salaris dat recht doet aan jouw ervaring, opleiding en inzet;
  • Een salaris dat minimaal €2184,- is en maximaal €3176,- is bruto op basis van 36 uur per week  Functieschaal 5 CAO Gemeenten, definitieve salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Naast dit salaris bouw je elke maand nog eens 17,05% van je salaris extra op; ons zogeheten Individueel Keuze Budget (IKB). Dit budget is opgebouwd uit je vakantiegeld, eindejaarsuitkering, een levensloopbijdrage en een aantal bovenwettelijk verlofuren. Jij kiest of je dit wilt sparen, of dat je dit elke maand bij je salaris wil. Je kunt er ook extra verlofuren mee kopen;
  • In eerste instantie wordt er een jaarcontract aangeboden;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder flexibele werktijden, reiskostenvergoeding opleidingsmogelijkheden, een telefoon en een laptop in bruikleen.

Hoe nu verder

Heb je belangstelling voor deze functie, stuur dan je motivatiebrief met CV voor maandag 11 december via de sollicitatiebutton.

Solliciteer

Meer informatie

  • heb je nog inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je hiervoor contact opnemen met Geke Löhr-Ottens Teammanager communicatie, bestuurssecretariaat, gebiedsregie en facilitair, te bereiken via 06 15516815
  • voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Jesse Akse (P&O medewerker), te bereiken via telefoonnummer 06-15359867
  • de vacature staat intern en extern gepubliceerd, bij gelijke geschiktheid krijgen interne kandidaten voorrang
  • het verkrijgen van een VOG is onderdeel van de benoeming