Personeelsplanner

Samen voor een moooie dag! En een waardevol leven voor onze bewoners en cliënten, dat is onze ambitie. Al onze medewerkers, zowel op de locaties, de wijkzorg als op het centraal bureau, leveren hier dagelijks direct en indirect een belangrijke bijdrage aan.
Wil jij als personeelsplanner hier ook jouw steentje aan bijdragen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Functie-inhoud:

De functie van personeelsplanner bestaat uit:

  • Het opstellen en verwerken van basisroosters, met inachtneming van de geldende wet en regelgeving;
  • Het realiseren van adequate ondersteuning in de dagelijkse personeelsbezetting voor de wijkzorg waarbij je taakverantwoordelijk bent voor ad hoc planning;
  • Het beheren van roosters en overzichten;
  • Het hebben van een informerende en signalerende rol;
  • Het communiceren over planningen en administratieve procedures.

Wij vragen:

Voor deze functie zijn wij op zoek naar een collega die:

  • Minimaal een MBO diploma niveau 4 op administratief gebied heeft, aangevuld met een gerichte opleiding m.b.t. plannen;
  • Ervaring heeft met plannen;
  • Kennis heeft van ONS (Nedap) of een gelijkwaardig systeem;
  • Kennis heeft van bezettingseisen, capaciteit en deskundigheidsniveaus;
  • Beschikt over sociale en communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk);
  • Zelfstandig kan werken en flexibel is.

Wij bieden:

Voor deze functie kunnen wij het volgende aanbieden:

  • Een dienstverband voor onbepaalde tijd met een proeftijd van 2 maanden;
  • Een dienstverband van maximaal 28 uur per week, past een dienstverband van 24 uur beter bij jou dan is dit ook bespreekbaar;
  • Salariëring conform FWG 40 van de Cao VVT, maximaal € 3.159,64 bruto per maand op fulltime basis;
  • 8% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering;
  • Collectiviteitskortingen op verschillende verzekeringen (o.a. zorg- en autoverzekering);
  • Meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden waarbij je bepaalde arbeidsvoorwaarden (te denken aan salaris, vakantiegeld en eindejaarsuitkering) kunt ruilen tegen een aantal middelen, waaronder een fiets of een ICT-product;
  • Uitruilregeling reiskosten.

Overige informatie:

Als toekomstig werkgever vragen wij standaard een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan en de verstrekking hiervan is een voorwaarde om bij ons in dienst te mogen treden. Tevens is een referentiecheck onderdeel van de sollicitatieprocedure. Wanneer je solliciteert geef je daarmee toestemming voor deze referentiecheck.

Heb je interesse? Dan kun je tot en met 11 december solliciteren.

Wil je graag eerst meer informatie? Neem dan gerust contact op met Lisette Nieuwenhof (teamcoördinator wijkzorg) via telefoonnummer 06-52472177.

Solliciteren