Projectleider ICT / Applicatiebeheerder

TEVREDEN GEBRUIKERS VAN JOUW APPLICATIES
HOE PAK JIJ DAT AAN?

We zoeken een enthousiaste kandidaat voor de functie van

Projectleider ICT / Applicatiebeheerder
28 – 36 uur per week

De baan
Als Projectleider ICT / Applicatiebeheerder maak je deel uit van een slagvaardig ICT team, bestaande uit 9 medewerkers. Voor ondersteuning van de klant- en zorgprocessen maakt ZINN gebruik van CURA, AFAS en ONS. Het functionele applicatiebeheer en ondersteuning van medewerkers is belegd bij het team applicatiebeheer, bestaande uit 3 collega’s. Vanuit deze functie heb je contact met leveranciers van applicaties, met in- en extern systeembeheer en dat je problemen en vraagstukken vlot moet kunnen oplossen. Met een stevige basis als applicatiebeheerder, bij voorkeur van een ECD, word je met name ingezet op ICT-ontwikkeltrajecten. Voorbeelden zijn het als intern projectleider applicaties naar de cloud brengen of het implementeren van een nieuwe applicatie. Je rapporteert aan de manager Financiën, ICT & Innovatie.

En jij?

  • Je bent ondernemend en gastvrij;
  • Je beschikt over een gezonde dosis energie, humor en flexibiliteit;
  • Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van ICT-projecten;
  • Je bent de spil tussen gebruikers en leveranciers; hierbij ben je een kei in het analyseren van vraagstukken en het pro-actief bedenken en uitvoeren van oplossingen;
  • Je gaat voor het beste resultaat. Om dit te bereiken ben je daadkrachtig en slagvaardig in het nemen van besluiten en weet je de juiste mensen met elkaar te verbinden; je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je beschikt over een afgeronde relevante opleiding op HBO-niveau;
  • Je hebt aantoonbare kennis en ervaring met procesmethodieken en het elektronisch cliëntendossier (ECD);
  • Je hebt ruime ervaring met ontwikkel- en implementatietrajecten op het snijvlak van ICT en operatie;
  • Je bent gewend om projectmatig te werken;
  • Je hebt ervaring met het naar de cloud brengen van applicaties.

Wie zijn wij?
ZINN is dé organisatie voor hoogwaardige, persoonlijke (thuis)zorg, wonen en welzijn voor ouderen in Groningen, Haren en Hoogezand. Bijna 2500 medewerkers zetten zich dagelijks met hart en ziel in voor cliënten binnen en buiten onze locaties. ZINN is financieel gezond en onderscheidt zich door deskundige zorg in moderne gebouwen. Er is veel aandacht voor ontwikkeling en ontplooiing. Kennis delen is een belangrijk onderdeel van onze cultuur - vallen, opstaan en weer doorgaan. ZINN is een energieke, eigenzinnige organisatie met passie en een duidelijke visie, niet zonder humor en spontaniteit.

Ons aanbod
We bieden je een marktconform salaris (FWG 50 cao VVT, afhankelijk van leeftijd en ervaring). ZINN heeft een uitstekend leerprogramma dat gericht is op persoonlijke ontwikkeling en innovatie. Daarnaast kun je rekenen op een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, bestaande uit een goede pensioenvoorziening en een meerkeuze systeem aan arbeidsvoorwaarden.

Meer weten en solliciteren?
Ben je enthousiast en wil je meer weten over deze baan? Bel dan met Leo Wanders, Manager Financiën, ICT & Innovatie. Hij is te bereiken via het telefoonnummer 050 – 585 2033. Voor meer informatie over ZINN verwijzen we je naar www.zinnzorg.nl.

Reageren? Mail vóór dinsdag 8 december je motivatie en CV naar sollicitaties@zinnzorg.nl onder vermelding van vacaturenummer 9150 20-134 in de onderwerpregel.

De sollicitatiegesprekken zijn gepland op maandagmiddag 14 december a.s. We streven ernaar de procedure voor 1 januari a.s. af te ronden.

Sollicitatiegesprek vanuit huis
Een sollicitatiegesprek vanaf je eigen bank. Dat voelt waarschijnlijk onwennig, maar we stellen je graag op je gemak. Om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan zet ZINN uitsluitend videogesprekken in via Teams.

De vacature wordt gelijktijdig in- en extern gepubliceerd. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.