Medewerkers bestuurssecretariaat

HET RUSTPUNT IN ONZE ENERGIEKE OMGEVING?

Binnen het team Bestuurssecretariaat zoeken we twee kandidaten voor de functie van

Managementassistent

  • 24 - 36 uur per week;
  • met ingang van zo spoedig mogelijk.

De baan

Als managementassistent maak je deel uit van het bestuurssecretariaat. Je werkt nauw samen met twee collega’s. Je bent werkzaam vanuit onze locatie De Dilgt in Haren of vanuit onze andere locaties. Daarnaast kun je een deel van je uren thuiswerken. De bestuurssecretaris geeft leiding aan het team. Het team kenmerkt zich door professionaliteit, een hands-on mentaliteit, informele sfeer en gezamenlijke overlegmomenten.

Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Ondersteunen van meerdere managers (leden van het Management Team) voor wat betreft alle secretariële en organisatorische werkzaamheden, waaronder o.a. complex agendabeheer, correspondentie, voorbereiding en verslaglegging vergaderingen, werkzaamheden rondom roosterbeheer, bewaking actiepunten, afhandelen telefoonverkeer, verwerking post;
  • Ondersteunen van de centrale en lokale Cliëntenraden - dit zijn zowel inhoudelijke als secretariële werkzaamheden. Gericht op organisatie, voorbereiding en verslaglegging van vergaderingen en op communicatie en informatieverstrekking;
  • Ondersteunen van commissies – ook dit zijn zowel inhoudelijke als secretariële werkzaamheden. Gericht op organisatie, voorbereiding en verslaglegging van vergaderingen en op communicatie en informatieverstrekking;
  • Voorbereiden en begeleiden van bijeenkomsten van de Raad van Bestuur. Dit betreft onder andere bijeenkomsten voor gediplomeerden, jubilarissen en gepensioneerden. Je plant deze bijeenkomsten in en verzorgt de correspondentie;
  • Leveren van een bijdrage aan de teamontwikkeling van het bestuurssecretariaat;
  • Voorkomende administratieve werkzaamheden;
  • Vervanging van collega’s bij afwezigheid.

Doel van je werkzaamheden is het zo optimaal mogelijk ondersteunen van de MT-leden, de lokale cliëntenraden en de commissies.  Daarnaast draag jij je steentje bij aan het verder professionaliseren van de werkzaamheden binnen het bestuurssecretariaat. Bijvoorbeeld het verder digitaliseren en standaardiseren van de werkzaamheden.

En jij?

  • Je beschikt over een afgeronde relevante opleiding op MBO+ of HBO-niveau (secretarieel/officemanagement);
  • Je hebt kennis en relevante ervaring van automatiseringspakketten (o.a. Word, Excel, Office 365, roosterpakketten);
  • Je hebt relevante en recente werkervaring – bij voorkeur binnen een zorgorganisatie;
  • Je hebt een proactieve, klantgerichte en daadkrachtige werkhouding; en je staat stevig in je schoenen;
  • Je beschikt over een gezonde dosis energie, humor en flexibiliteit;
  • Je bent representatief, hebt gevoel voor verhoudingen binnen de organisatie;
  • Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Je werkt zelfstandig en kunt ook goed in een team samenwerken, hebt een goed organisatievermogen, bent stressbestendig en kunt snel en makkelijk ‘schakelen’.

Wie zijn wij?

ZINN is dé organisatie voor hoogwaardige, persoonlijke (thuis)zorg, wonen en welzijn voor ouderen in Groningen, Haren en Hoogezand. Ruim 3000 medewerkers zetten zich dagelijks met hart en ziel in voor cliënten binnen en buiten onze locaties. ZINN is financieel gezond en onderscheidt zich door deskundige zorg in moderne gebouwen.Er is veel aandacht voor ontwikkeling en ontplooiing. Kennis delen is een belangrijk onderdeel van onze cultuur - vallen, opstaan en weer doorgaan. ZINN is een energieke, eigenzinnige organisatie met passie en een duidelijke visie, niet zonder humor en spontaniteit.

Ons aanbod

We bieden je een marktconform salaris (CAO VVT), afhankelijk van leeftijd en ervaring. ZINN heeft een uitstekend leerprogramma dat gericht is op persoonlijke ontwikkeling en innovatie. Naast een marktconforme beloning volgens de cao kent ZINN een aantal aantrekkelijke regelingen. Zo kun je dankzij de fiscale regeling zeer voordelig een fiets, tablet/computer, smartphone of sportabonnement aanschaffen. Daarnaast heeft ZINN een regeling voor extra vergoeding reiskosten, kun je korting krijgen op je verzekeringen, hebben wij een regeling voor het vergoeden van opleidingen en kennen we een thuiswerkvergoeding en goede thuiswerkfaciliteiten. Tevens ontvang je bij ZINN een eindejaarsuitkering.

Met het openbaar vervoer is ZINN-locatie De Dilgt goed te bereiken. Kom je op de fiets? Dan hebben we een overdekte fietsenstalling, mét de mogelijkheid om je elektrische fiets op te laden. Kom je met de auto? Dan hebben we parkeerruimte bij onze locatie.

Meer weten en solliciteren?

Ben je geïnteresseerd en enthousiast geworden en wil je meer weten over deze baan? Bel dan met Annemarie Dijkhuis, bestuurssecretaris. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 06 83448628.

Reageren? Solliciteren kan hier. We gaan graag met jou in gesprek om te horen welke ervaring jij brengt en waar jij enthousiast van wordt. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

De vacature wordt gesloten wanneer we de juiste kandidaten hebben gevonden.

De vacature wordt gelijktijdig in- en extern gepubliceerd. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.