Medewerker Servicedesk HR
Bouw jij mee aan de toekomst van onze Servicedesk HR?
De baan
ZINN wil de beste werkplek zijn. Goede en snelle ondersteuning vanuit HR voor medewerkers en leidinggeven vinden wij belangrijk. ZINN zet in 2023 dan ook een servicedesk HR op voor een nog efficiëntere, laagdrempelige en klantgerichte dienstverlening.
Je werkt binnen de servicedesk HR, deze is nog volop in ontwikkeling. De servicedesk voert alle processen uit op het vlak van de HR-administratie. Het leuke, informele team bestaat uit 10 medewerkers en is onderdeel van de brede HR-afdeling van ZINN. De HR-afdeling bestaat verder uit de teams Opleiding & Ontwikkeling, Flex & Roostering en HR-advies. Je werkt flexibel, zowel vanuit ZINN locatie De Dilgt in Haren als vanuit je thuiswerkplek.
Je rol binnen de servicedesk is breed. Je aandachtsgebied is het verwerken en controleren van alle mutaties in AFAS die voortkomen uit de in-, door- en uitstroom van medewerkers. Hiernaast draai je natuurlijk ook mee in het beantwoorden van vragen die bij de servicedesk binnenkomen. Je tweede aandachtsgebied is verzuimadministratie, dit doe je samen met een collega.
Je schakelt snel tussen verschillende werkzaamheden en hebt een brede ervaring en interesse. De servicedesk wordt momenteel opgezet, hier bouw jij graag aan mee en dit zie jij als een uitdaging! De verdere ontwikkeling van de servicedesk is een ontdekkingstocht die we graag samen met jou aangaan.
En jij?
- Je beschikt over relevante werkervaring en een HR/administratieve opleiding op minimaal MBO - 4 werk- en denkniveau; of je bent een starter met een bachelor HR en vindt het leuk om je carrière bij ons te beginnen;
- Je bent goed thuis in Word en Excel; ervaring met AFAS en verzuimadministratie is een pré;
- Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden; bent een teamspeler en hebt een flexibele, collegiale werkhouding;
- Je werkt nauwkeurig, bent proactief, klantgericht en je bent stressbestendig;
- Je hebt ervaring met het HR vakgebied;
- Je beschikt over een gezonde dosis energie en flexibiliteit.
Wie zijn wij?
ZINN is dé organisatie voor hoogwaardige, persoonlijke (thuis)zorg, wonen en welzijn voor ouderen in Groningen, Haren en Hoogezand. Ruim 3000 medewerkers zetten zich dagelijks met hart en ziel in voor cliënten binnen en buiten onze locaties. ZINN is financieel gezond en onderscheidt zich door deskundige zorg in moderne gebouwen. Er is veel aandacht voor ontwikkeling en ontplooiing. Kennis delen is een belangrijk onderdeel van onze cultuur - vallen, opstaan en weer doorgaan. ZINN is een energieke, eigenzinnige organisatie met passie en een duidelijke visie, niet zonder humor en spontaniteit.
Ons aanbod
We bieden je een marktconform salaris (FG 40, CAO VVT), afhankelijk van leeftijd en ervaring. ZINN heeft een uitstekend leerprogramma dat gericht is op persoonlijke ontwikkeling en innovatie. Naast een marktconforme beloning volgens de cao kent ZINN een aantal aantrekkelijke regelingen. Zo kun je dankzij de fiscale regeling zeer voordelig een fiets, tablet/computer, smartphone of sportabonnement aanschaffen. Daarnaast heeft ZINN een regeling voor extra vergoeding reiskosten, kun je korting krijgen op je (ziektekosten)verzekeringen, hebben wij een regeling voor het vergoeden van opleidingen en kennen we een thuiswerkvergoeding. We bieden goede thuiswerkfaciliteiten. Tevens ontvang je bij ZINN een eindejaarsuitkering.
Met het openbaar vervoer is ZINN locatie De Dilgt goed te bereiken. Kom je op de fiets? Dan hebben we een overdekte fietsenstalling, mét de mogelijkheid om je elektrische fiets op te laden. Kom je met de auto? Dan hebben we parkeerruimte bij onze locatie.
Meer weten en solliciteren?
Ben je geïnteresseerd en enthousiast geworden en wil je meer weten over deze baan?
Bel dan met Alexandra van der Brug, leidinggevende Servicedesk HR a.i. Zij is te bereiken via het telefoonnummer 06 83530499. Voor meer informatie over ZINN verwijzen we je naar www.zinnzorg.nl.
Reageren?
Reageren? Solliciteer hier voor 8 juni a.s. via de solliciteerknop.
De 1e ronde gesprekken is gepland op dinsdagmorgen 13 juni a.s.
Een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is een voorwaarde om bij ons in dienst te kunnen treden. De gemaakte kosten ontvang je van ons terug.
De vacature wordt gelijktijdig in- en extern gepubliceerd. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.