Medewerker administratie HR

JE VAKMANSCHAP INZETTEN VOOR ONZE ADMINISTRATIE HR
HOE PAK JIJ DIT AAN?

 Wij zoeken voor ons interne verzuimbureau een kandidaat voor de functie van

 Medewerker administratie HR

De functie vraagt om flexibele inzet qua uren. We willen graag met je in overleg over het aantal uren, mogelijkheid van 8 tot 32 uur.

De baan

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Diverse administratieve taken voor de verzuimadministratie, waaronder het verwerken van UWV-correspondentie; het verwerken van gegevens in de verzuimdossiers van medewerkers in AFAS; het inplannen van consulten bij de bedrijfsarts en praktijkondersteuner;
  • Inbrengen en muteren van personele gegevens in het personeelsinformatiesysteem AFAS; verzorgt administratieve en beheerstaken m.b.t. instroom, doorstroom en uitstroom; regelt en bewaakt de personele processen;
  • Ondersteuning van en aanspreekpunt voor diverse collega’s, o.a. de verzuimregisseur, HR-adviseurs en leidinggevenden voor wat betreft de administratieve verwerking van gegevens.  

 Je maakt onderdeel uit van de HR-afdeling. De afdeling is volop in ontwikkeling en we onderzoeken met elkaar hoe we de dienstverlening nog beter vorm kunnen geven. Met een aantal collega’s zorg jij ervoor dat de HR processen vlot en kwalitatief goed verlopen. De afdeling HR bestaat uit het team HR-adviseurs, het team opleiding & ontwikkeling, het team flex & roostering, het team verzuimbureau, het team werving & selectie en de HR-administratie.

En jij?

  • Je beschikt over een afgeronde relevante administratieve opleiding op MBO 4-niveau;
  • Je hebt relevante kennis van en/of ervaring met toepassen wetgeving, cao, bedrijfsregelingen of je wilt je hier graag in gaan verdiepen;
  • Je bent handig met systemen als AFAS, Word en Excel;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden; bent een teamspeler en hebt een flexibele, collegiale werkhouding;
  • Je werkt nauwkeurig, bent pro-actief, klantgericht en je bent stressbestendig;
  • Je beschikt over een gezonde dosis energie en flexibiliteit.

Wie zijn wij?
ZINN is dé organisatie voor hoogwaardige, persoonlijke (thuis)zorg, wonen en welzijn voor ouderen in Groningen, Haren en Hoogezand. Bijna 3000 medewerkers zetten zich dagelijks met hart en ziel in voor cliënten binnen en buiten onze locaties. ZINN is financieel gezond en onderscheidt zich door deskundige zorg in moderne gebouwen. Er is veel aandacht voor ontwikkeling en ontplooiing. Kennis delen is een belangrijk onderdeel van onze cultuur - vallen, opstaan en weer doorgaan. ZINN is een energieke, eigenzinnige organisatie met passie en een duidelijke visie, niet zonder humor en spontaniteit.

Ons aanbod
We bieden je een marktconform salaris, cao VVT. Je ontvangt van ons een contract voor bepaalde tijd met kans op verlenging. ZINN heeft een uitstekend leerprogramma dat gericht is op persoonlijke ontwikkeling en innovatie. Daarnaast kun je rekenen op een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, bestaande uit een goede pensioenvoorziening en een meerkeuze systeem aan arbeidsvoorwaarden. Tevens ontvang je bij ZINN een eindejaarsuitkering.

Meer weten en solliciteren?
Ben je geïnteresseerd en enthousiast geworden en wil je meer weten over deze baan?

Bel dan met Folly Schuurke, manager HRM.  Zij is te bereiken via het telefoonnummer 06-523 977 44. Voor meer informatie over ZINN verwijzen we je naar www.zinnzorg.nl.

Reageren? Solliciteer hier vóór 17 mei a.s..

De vacature wordt gelijktijdig in- en extern gepubliceerd. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.