Ambtelijk secretaris OR

ENTHOUSIAST, VERBINDEND EN PROACTIEF
JE VAKMANSCHAP INZETTEN VOOR ONZE OR?
HOE PAK JIJ DIT AAN?

Vacature: Ambtelijk secretaris OR
20 - 24 uur per week

De baan
Als ambtelijk secretaris ondernemingsraad (OR) voer je administratieve, organisatorische, beleidsmatige en coachende werkzaamheden uit voor de OR. Met als doel de OR, binnen de gestelde kaders, optimaal te ondersteunen. De OR wisselt regelmatig van samenstelling, als ambtelijk secretaris ben jij de constante en verbindende factor. Je fungeert als de verbindende schakel tussen OR en Raad van Bestuur. Je ontvangt leiding van de bestuurssecretaris. Je werkt nauw samen met het dagelijks bestuur van de ondernemingsraad. Je bent werkzaam vanuit onze locatie De Dilgt in Haren. Daarnaast werk je een deel van je uren thuis.

Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Verzorgen van alle secretariële werkzaamheden voor de OR, waaronder verslaglegging vergaderingen, opstellen van brieven en adviezen, actualiseren van de OR website en beheren van het (digitale) OR archief.
  • Voorbereidende en uitvoerende taken gericht op organisatie van vergaderingen, verkiezingen, communicatie en informatieverstrekking vanuit de OR.
  • Bewaken van procedures en afspraken betreffende de medezeggenschap.
  • Adviseren van de OR over procedures en wettelijke aangelegenheden.
  • Stimuleren dat de OR en zijn commissies optimaal functioneren.
  • Organiseren van vorming en scholing van de leden van de OR. Verzorgen van de introductie van (nieuwe) OR leden.
  • Op verzoek vormgeven en regelen van groeps- of individuele coaching voor de OR leden.

En jij?

  • Je beschikt over een afgeronde relevante opleiding op MBO- 4 niveau (secretarieel – administratief - juridisch).
  • Je hebt affiniteit met medezeggenschap en hebt gevoel voor verhoudingen binnen een organisatie, oftewel organisatiesensitiviteit.
  • Je beschikt over een gezonde dosis energie, humor en flexibiliteit.
  • Je bent een verbinder en teamspeler.
  • Je hebt goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden om daarmee informatie op heldere en correcte wijze te communiceren.
  • Je hebt een proactieve, klantgerichte en, mede gezien de driejaarlijkse wisseling OR-leden, flexibele en zelfstandige werkhouding.
  • Je hebt kennis van wettelijke regelingen op het gebied van medezeggenschap en arbeidsvoorwaarden.
  • Je hebt kennis en ervaring van automatiseringspakketten Word, Excel, Office 365.
  • Je krijgt de mogelijkheid de scholing tot ambtelijk secretaris te volgen.

Wie zijn wij?
ZINN is dé organisatie voor hoogwaardige, persoonlijke (thuis)zorg, wonen en welzijn voor ouderen in Groningen, Haren en Hoogezand. Ruim 2700 medewerkers zetten zich dagelijks met hart en ziel in voor cliënten binnen en buiten onze locaties. ZINN is financieel gezond en onderscheidt zich door deskundige zorg in moderne gebouwen. Er is veel aandacht voor ontwikkeling en ontplooiing. Kennis delen is een belangrijk onderdeel van onze cultuur - vallen, opstaan en weer doorgaan. ZINN is een energieke, eigenzinnige organisatie met passie en een duidelijke visie, niet zonder humor en spontaniteit.

Ons aanbod
We bieden je een marktconform salaris (FWG 35-40 cao VVT). ZINN heeft een uitstekend leerprogramma dat gericht is op persoonlijke ontwikkeling en innovatie. Daarnaast kun je rekenen op een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, bestaande uit een goede pensioenvoorziening en een meerkeuze systeem aan arbeidsvoorwaarden.

Meer weten en solliciteren?
Ben je geïnteresseerd en enthousiast geworden en wil je meer weten over deze baan? Bel dan met Annemarie Dijkhuis, bestuurssecretaris. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 06 83448628. Voor meer informatie over ZINN verwijzen we je naar www.zinnzorg.nl.

Wil je reageren? Mail dan vóór dinsdag 22 juni a.s. je motivatie en CV naar sollicitaties@zinnzorg.nl onder vermelding van vacaturenummer 9102 21-97 in de onderwerpregel.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op woensdagmiddag 30 juni a.s. We streven ernaar de procedure voor 1 augustus a.s. afgerond te hebben. Indiensttreding van onze nieuwe collega bij voorkeur op 1 oktober a.s.

De vacature wordt zowel intern als extern gepubliceerd. Bij gelijke geschiktheid krijgen interne kandidaten voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.