Casemanager dementie

CLIËNTEN MET DEMENTIE EN HUN MANTELZORGERS ONDERSTEUNEN IN DE THUISSITUATIE
HOE PAK JIJ DIT AAN?

Wij zoeken een enthousiaste collega voor ZINN Thuiszorg, voor het team in Hoogezand, voor de functie van

Casemanager Dementie
24-28 uur per week

• Met ingang van zo spoedig mogelijk;
• Een contract voor onbepaalde tijd behoort tot de mogelijkheden.

De baan
Als Casemanager Dementie ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de zorg in het algemeen en lever je een bijdrage aan de integrale zorg.
Vanuit je kennis, ervaring en vaardigheden ben je een centraal aanspreekpunt voor de cliënt en hun mantelzorgers. Je bent de verbindende schakel tussen cliënt, formele en informele netwerken.
Jouw taken zijn onder andere:

  • Je informeert cliënt en mantelzorgers over dementie/dementiezorg en begeleidt in de verschillende fasen van het ziekteproces;
  • Vanuit een sensitieve en reflectieve houding bied je ondersteuning bij moreel ethische dilemma’s waarbij keuzes moeten worden gemaakt;
  • Indien nodig leg je contact met dienstdoende huisartsen/specialisten/instanties en organisaties en overleg je hiermee;
  • Je neemt deel aan Multi Disciplinaire Dementie Teams vanuit het netwerk Dementie.

Kortom, je bent de spin in het web in de zorg voor cliënten met dementie en hun mantelzorgers.

En jij?

  • Je bent in het bezit van het diploma HBO-V (niveau 5);
  • Je hebt enige jaren werkervaring in de zorg;
  • Je hebt de aanvullende opleiding tot Casemanager Dementie afgerond of bent bereid deze te gaan volgen;
  • Je bent BIG geregistreerd;
  • Jij bent sociaal en communicatief vaardig;
  • Jij hebt aantoonbare ervaring en/of affiniteit met dementie;
  • Je bent een coach en inspirator voor je collega's, een goede samenwerker en hebt affiniteit met de bijkomende administratieve taken;
  • Je hebt ambitie om je kwaliteiten in te zetten voor de verdere ontwikkeling van je beroep en je team.

Wie zijn wij?
ZINN is dé organisatie voor hoogwaardige, persoonlijke (thuis)zorg, wonen en welzijn voor ouderen in Groningen, Haren en Hoogezand. Bijna 2500 medewerkers zetten zich dagelijks met hart en ziel in voor cliënten binnen en buiten onze locaties. ZINN is financieel gezond en onderscheidt zich door deskundige zorg in moderne gebouwen. Er is veel aandacht voor ontwikkeling en ontplooiing. Kennis delen is een belangrijk onderdeel van onze cultuur – vallen, opstaan en weer doorgaan. ZINN is een energieke, eigenzinnige organisatie met passie en een duidelijke visie, niet zonder humor en spontaniteit.

Ons aanbod
We bieden je een marktconform salaris (max FWG 50 cao VVT), afhankelijk van leeftijd en ervaring. ZINN heeft een uitstekend leerprogramma dat gericht is op persoonlijke ontwikkeling en innovatie. Naast een marktconforme beloning volgens de cao kent ZINN een aantal aantrekkelijke regelingen. Zo kun je dankzij de fiscale regeling zeer voordelig een fiets, tablet/computer, smartphone of sportabonnement aanschaffen. Daarnaast heeft ZINN een regeling voor extra vergoeding reiskosten, kun je korting krijgen op je (ziektekosten)verzekeringen en hebben wij een regeling voor het vergoeden van opleidingskosten.

Meer weten en solliciteren?
Ben je enthousiast en wil je meer weten over deze baan, bel dan met Evelien van der Velde, Teamcoach Thuiszorg op 06 – 8253 8642. Voor meer informatie over ZINN verwijzen we je naar www.zinnzorg.nl.

Reageren? Mail vóór maandag 17 mei a.s. je motivatie en CV naar sollicitaties@zinnzorg.nl onder vermelding van vacaturenummer 5100 21-62 in de onderwerpregel.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op vrijdagochtend 21 mei a.s.

Sollicitatiegesprek vanuit huis
Een sollicitatiegesprek vanaf je eigen bank. Dat voelt waarschijnlijk onwennig, maar we brengen je graag op je gemak. Om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan zet ZINN tijdelijk uitsluitend videogesprekken in via Teams.

De vacature wordt gelijktijdig intern en extern gepubliceerd.Interne kandidaten krijgen bij gelijke geschiktheid voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.