Adviseur Informatiemanagement

 HEB JIJ ALLES IN HUIS OM INFORMATIEMANAGEMENT BINNEN ZINN NAAR EEN HOGER NIVEAU TE TILLEN?

Wij zoeken voor het team Financiën en ICT een ondernemende professional voor de functie van

ADVISEUR INFORMATIEMANAGEMENT

  • 28 - 36 uur per week;
  • met ingang van zo spoedig mogelijk. 

De baan

De laatste jaren is de rol van ICT in verschillende bedrijfsprocessen binnen ZINN steeds groter geworden. ICT is voor de komende jaren dan ook benoemd tot een strategisch speerpunt. Door ontwikkelingen op het gebied informatievoorziening, informatietechnologie, cybersecurity en regelgeving is de functie van Adviseur informatiemanagement ontstaan. Als adviseur informatiemanagement bouw je met enthousiasme mee aan de ontwikkeling en professionalisering van informatiemanagement binnen ZINN. Je ondersteunt de organisatie in de digitale transformatie.

De Adviseur Informatiemanagement vervult een sleutelpositie tussen diverse afdelingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het adviseren en ondersteunen van de organisatie op het gebied van informatievoorziening, informatietechnologie en de ontwikkelingen hierin. Je analyseert de informatiebehoefte en de bedrijfsprocessen van verschillende afdelingen en vertaalt deze naar passende informatieoplossingen.

Verder zorg je voor beveiliging en privacy van informatie, met een focus op naleving van wet- en regelgeving, gebruikersbehoeften, strategische doelstellingen en technologische mogelijkheden.
Je bent analytisch sterk en kunt je bevindingen makkelijk omzetten naar een concreet advies voor bijvoorbeeld nieuwe beleid. Als Adviseur Informatiemanagement ontwikkel je mede tactisch en strategisch beleid en vindt het een uitdaging om dit binnen de organisatie te implementeren. Verder voer je risicoanalyses en controles uit en rapporteer je over de status en verbeterpunten van informatiebeveiliging en privacy binnen de organisatie.

We werken binnen ZINN veel met projecten. De rol van projectleider binnen je expertisegebied past jou goed, je weet mensen te motiveren en mee te nemen in nieuwe ontwikkelingen. Soms zul je ook de rol van projectlid vervullen.

Je rapporteert aan de Manager Financiën en ICT.  Het team is enthousiast, informeel en deskundig, de lijnen zijn kort en iedereen is toegankelijk. Verder werk je nauw samen met andere adviseurs, controllers, leidinggevenden en het management. Je krijgt alle ruimte om deze nieuwe functie samen met je leidinggevende vorm te geven. Je werkt zowel vanuit ZINN locatie De Dilgt in Haren als vanuit jouw thuiswerkplek.

En jij?

  • Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding en 3 tot 5 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt actuele kennis van wet- en regelgeving zoals AVG/GDPR, NEN 7510 en NTA 7516;
  • Je bent klantgericht en resultaatgericht met uitstekende communicatieve vaardigheden voor effectieve samenwerking;
  • Je beschikt over een natuurlijk inlevingsvermogen en weet collega’s mee te krijgen in nieuwe ontwikkelingen;
  • Je hebt ervaring in het slim en veilig inzetten van stuurinformatie en informatiestromen tussen systemen en zoekt altijd naar de juiste balans tussen gebruikersgemak, dataveiligheid en wet- en regelgeving;
  • Je bent een pionier en weet zelf vorm te geven aan deze nieuwe functie. Je gaat geen uitdaging uit de weg en weet precies hoe je zaken voor elkaar krijgt.
  • Je kunt moeiteloos de juiste prioriteiten stellen en meebewegen in een dynamische omgeving.

 Wie zijn wij?

ZINN is dé organisatie voor hoogwaardige, persoonlijke (thuis)zorg, wonen en welzijn voor ouderen in Groningen, Haren en Hoogezand. Ruim 3000 medewerkers zetten zich dagelijks met hart en ziel in voor cliënten binnen en buiten onze locaties. ZINN is financieel gezond en onderscheidt zich door deskundige zorg in moderne gebouwen. Er is veel aandacht voor ontwikkeling en ontplooiing. Kennis delen is een belangrijk onderdeel van onze cultuur - vallen, opstaan en weer doorgaan. ZINN is een energieke, eigenzinnige organisatie met passie en een duidelijke visie, niet zonder humor en spontaniteit.

Ons aanbod

We bieden je een marktconform salaris (FWG 55 cao VVT). De functie is nieuw en in ontwikkeling. De functie wordt komend jaar gewogen en ingedeeld. ZINN heeft een uitstekend leerprogramma dat gericht is op persoonlijke ontwikkeling en innovatie. Ook zijn er een aantal aantrekkelijke regelingen. Zo kun je dankzij de fiscale regeling zeer voordeling een fiets, tablet/computer, smartphone of sportabonnement aanschaffen. Daarnaast heeft ZINN een regeling voor extra vergoeding reiskosten, kun je korting krijgen op verzekeringen, hebben wij een regeling voor het vergoeden van opleidingen en kennen we een thuiswerkvergoeding. Wij bieden goede thuiswerkfaciliteiten. Tevens ontvang je bij ZINN een eindejaarsuitkering.

Met het openbaar vervoer is ZINN locatie De Dilgt goed te bereiken. Kom je op de fiets? Dan hebben we een overdekte fietsenstalling, met de mogelijkheid om je elektrische fiets op te laden. Kom je met de auto? Dan hebben we parkeerruimte bij onze locatie.

Meer weten en solliciteren?

Ben je geïnteresseerd en enthousiast geworden en wil je meer weten over deze baan? Bel dan met Adri Riksten, Manager Financiën en ICT. Hij is bereikbaar op telefoonnummer 06 - 10 61 08 18. Voor meer informatie over ZINN verwijzen we je naar www.zinnzorg.nl.

Reageren?  Solliciteer dan hier.

De vacature wordt gesloten als we de juiste kandidaat hebben gevonden.

Een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is een voorwaarde om bij ons in dienst te kunnen treden. De gemaakte kosten ontvang je van ons terug.

De vacature wordt gelijktijdig intern en extern gepubliceerd. Interne kandidaten krijgen bij gelijke geschiktheid voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.