Salarisadministrateur

Wat ga je doen?
Als salarisadministrateur ben je samen met twee collega-salarisadministrateurs verantwoordelijk voor de volledige, juiste en tijdige salarisverwerking. We werken met het salarispakket Beaufort en zullen op termijn (per januari 2025) overstappen naar Profit van AFAS.
De volgende werkzaamheden maken onder andere deel uit van je functie:

  • Zorg dragen voor de salarisverwerking van A tot Z in de systemen conform de fiscale – en andere wettelijke regels en voor aangiftes van loon en pensioenen;
  • Verwerken en controleren van mutaties en meedenken over hoe we de mutatiestroom kunnen verkleinen en verder automatiseren;
  • Diverse stakeholders voorzien van (management-)informatie;
  • Signaleren van knelpunten in de processen en dit vervolgens oplossen;
  • Zien van kansen en verbeterpunten, dit vertalen naar praktische oplossingen en borgen in (bestaande) processen. 

Bouwen aan de afdeling HRM
De afdeling HRM is volop in ontwikkeling. Met zijn allen bouwen we aan een stevige basis zodat we onze dienstverlening goed op orde hebben, zowel voor de medewerkers, de leidinggevenden als naar buiten toe. We hebben een aantal mooie stappen gezet door een intensievere samenwerking tussen de diverse disciplines binnen HR op te zetten, een HR visie te formuleren en een groot deel van de processen te digitaliseren. Nu ligt er een uitdagend plan om de afdeling verder vorm te geven en is het tijd om door te bouwen. Om invulling te geven aan dit plan, zijn we op zoek naar een salarisadministrateur.

Wat vragen we van jou? 
Voor deze vacature zijn wij op zoek naar een fijne en kundige collega die ruime kennis heeft van de salarisadministratie en die goed én snel zijn weg weet te vinden in geautomatiseerde systemen. Je bent organisatiesensitief en je doorziet HR processen. Verder ben je doortastend, bijt je vast in een vraagstuk en herken je terugkerende vragen en weet je deze om te zetten naar procesverbeteringen. Ook kan je zowel goed in teamverband als zelfstandig aan de slag.
Verder beschik je over:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis over fiscale- en salarisregelingen;
  • Ruime relevante werkervaring;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Affiniteit met applicatiebeheer.



Werken in het WZA: #wijWZA
Met betrokken en bevlogen medewerkers kunnen we de best mogelijke zorg leveren op de juiste plek, mét behoud van de medisch specialistische zorg in Drenthe. Onze medewerkers weten als geen ander dat het in het WZA normaal is om eigenaarschap te tonen, slim te werken, proactief te handelen en inzetbaar te blijven. Bij ons krijg je de ruimte, zodat je zelf kansen kunt pakken en volop gebruik kunt maken van je ervaring, expertise en kennis. Het WZA wil continu verbeteren. Dat verwachten we ook van jou. We werken met zijn allen aan een plezierige werkplek, ruimte voor professionele en persoonlijke ontwikkeling, een fijne sfeer en mogelijkheden om te kunnen blijven vernieuwen en verbeteren. Dat is #wijWZA! 

Wat hebben wij te bieden?
Voor deze functie bieden we je het volgende:

• Een salaris conform de Cao Ziekenhuizen, waarbij deze functie ingedeeld is in FWG 45 (minimaal €2.554,- en maximaal €3.468,- bij een fulltime werkweek);
• Een jaarcontract voor 24-28 uur per week (uren in overleg), waarbij het onze intentie is om je contract daarna om te zetten in een vast contract;
• Een vakantietoeslag van 8,33%;
• Een eindejaarsuitkering van 8,33%, een fiscale uitruilregeling op het gebied van reiskosten en diverse aantrekkelijke collectieve verzekeringen. 
• Een online leeromgeving met een groot aanbod van gratis cursussen en e-learnings via GoodHabitz en Expertcollege zodat je altijd de ruimte hebt om jezelf te ontwikkelen;
• Het interne programma Fier!, ter bevordering van jouw duurzame inzetbaarheid;
• Diverse regelingen, zoals een reiskostenregeling en een thuiswerkregeling;
• Een goede bereikbaarheid met het ov, gratis parkeergelegenheid op loopafstand van het WZA en een gratis overdekte (en afgesloten) fietsenstalling.

Solliciteren
Wil jij ons team komen versterken? Dan ontvangen we graag je sollicitatie uiterlijk 25 augustus via onze website. De gesprekken staan gepland op donderdag 1 september. Het nagaan van referenties kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure. 

Deze vacature wordt in- en extern tegelijk gepubliceerd.

Informatie
Wil je meer weten over de vacature? Stuur dan een mailtje naar vacatures@wza.nl of bel naar onze HR afdeling bereikbaar op telefoonnummer 0592- 32 54 09 (bellen kan op maandag-, dinsdag- en donderdagochtend). 


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.