Facilitair medewerker

Vind je het leuk om schoon te maken en werk je nauwkeurig? Ben jij een aanpakker en heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Kom dan werken bij het enthousiaste team dat de facilitaire ondersteuning doet in het WZA!

Wat ga je doen?
Je zult je met name bezig houden met schoonmaakwerkzaamheden (ongeveer 80% van je tijd). Daarnaast kan het voorkomen dat je bijvoorbeeld het linnengoed op de verpleegafdelingen bijhoudt of aanvult of dat je ondersteunt bij het verstrekken van maaltijden aan de patiënten. Maar ook logistieke taken, zoals bijvoorbeeld het wegbrengen van brieven of het ondersteunen bij patiëntenvervoer kunnen tot je werkzaamheden horen. Uiteraard doe je dit allemaal met een klantgerichte en vrolijke werkhouding!

Je wordt ingepland volgens een rooster, zoveel mogelijk op een vaste afdeling. We maken verschillende afdelingen schoon. Op de meeste verpleegafdelingen werken we tussen 7.00 en 17.00 uur, maar op de kraamafdeling hebben we bijvoorbeeld ook een late dienst tot 23.30 uur. Je werkt altijd minimaal een dienst van 4 uur. Je rooster ontvang je een aantal weken van te voren, zodat je tijdig weet wanneer je mag werken.

Jouw profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen, is het belangrijk dat je ordelijk en hygiënisch werkt. Ook ben jij van nature een gastvrij en sociaal type, want je hebt te maken met patiënten. Verder ben je flexibel: je werkt volgens een wisselend rooster en als een keer een collega niet kan werken, wil jij best een keer bijspringen. Ook ben je gedurende de week ruim inzetbaar en ben jij bereid om af en toe een late dienst te draaien (tot 23:30 uur).

Verder vragen we het volgende:

  • Je hebt minimaal LBO-niveau;
  • Je hebt ervaring in een facilitaire functie;
  • Je hebt ervaring met klantcontact.

Je bent een doorzetter, je schuwt het fysieke werk niet en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Ons aanbod
Voor deze functie bieden we jou een hele leuke werkplek, met enthousiaste collega’s. Maar we bieden meer:

  • Een parttime contract voor 16 - 24 uur, voor de duur van 7 maanden, met mogelijkheid tot vast dienstverband; 
  • Een beloning conform de cao Ziekenhuizen, waarbij de functie ingeschaald is in FWG 20 (minimaal €2.028,- en maximaal €2.554,- bij een werkweek van 36 uur);
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een vakantietoeslag van 8,33%;
  • Een planning die ruim van te voren bekend is, waardoor je werk en privé goed op elkaar kunt afstemmen.


We bieden daarnaast uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, een fiscale uitruilregeling op het gebied van reiskosten, diverse aantrekkelijke collectieve verzekeringen en een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden met regelingen op het gebied van sport en vrije tijd. 

Solliciteren?
Ben jij enthousiast geworden en wil je graag deel uitmaken van ons team? Dan ontvangen we graag uiterlijk 8 december 2022 je sollicitatie via de sollicitatiebutton op onze website. Het nagaan van referenties kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.

De vacature wordt gelijktijdig in- en extern verspreid.

Informatie
Heb je toch nog vragen over de vacature? Dan kun je op woensdag 30 november 2022 tussen 12:00 uur en 14:00 uur contact opnemen met Marthy Drent, teamleider facilitaire ondersteuning. Zij is te bereiken via 0592-325765. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.