Assistent controller
De functie
Als assistent controller bij het Wilhelmina Ziekenhuis Assen heb je een veelzijdige functie. Je assisteert het team van de afdeling Planning & Control en bent vraagbaak voor een aantal afdelingen. Daarnaast ondersteun je afdelingen bij de uitvoering van de planning- en control cyclus. Het team Planning & Control wordt aangestuurd door de manager Finance, Control & Inkoop.
Als assistent controller:
- Ondersteun en adviseer je bij de totstandkoming en uitvoering van (meer)jarenbeleidsplannen, de begroting en de periodieke rapportages;
- Zet je gegevens uit diverse bronsystemen om in relevante managementinformatie/ rapportages op het gebied van productieontwikkeling, kostprijzen en logistieke vraagstukken;
- Ondersteun je het team bij de financiële vertaling van nieuwe initiatieven naar business cases en kan je deze op financiële haalbaarheid beoordelen;
- Ondersteun je het verkoopteam met het maken van diverse analyses ten behoeve van de zorgverkoop en lever je een bijdrage aan het opstellen van prijslijsten.
Planning & Control
Het enthousiaste team van Planning & Control bestaat uit zes medewerkers, waaronder drie controllers, één BI specialist en één regisseur marketing & verkoop en jij als assistent controller. Er zijn veel ontwikkelingen die het werk op de afdeling dynamisch maken. Het ziekenhuis ziet een uitdaging in een goed evenwicht tussen zorg van kwalitatief hoog niveau en een gezonde bedrijfsvoering in een regio die volop in ontwikkeling is. De afdeling Planning & Control speelt hierbij een belangrijke rol.
Wij vragen
Een positieve bijdrage aan onze afdeling, waarbij je leergierig bent en vol enthousiasme aan de slag gaat in deze afwisselende functie. Het is voor jou geen probleem om knelpunten te signaleren en om vervolgens met voorstellen te komen om deze knelpunten te verbeteren. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en durft kritische vragen te stellen. Ook heb je een open blik: soms worden vraagstukken bij je neergelegd die een creatieve aanpak van je vragen.
Verder beschik je over:
- Afgeronde hbo-opleiding Bedrijfseconomie, Bedrijfskunde of accountancy.
Of een afgeronde mbo+ opleiding met relevante werkervaring; - Kennis van MS Office;
- Bij voorkeur ervaring in de zorg;
- Bij voorkeur ervaring met Power BI.
Tot slot beweeg jij je soepel in een complexe organisatie en leg je makkelijk contact.
Werken in het WZA: #wijWZA
Met betrokken en bevlogen medewerkers kunnen we de best mogelijke zorg leveren op de juiste plek, mét behoud van de medisch specialistische zorg in Drenthe. Onze medewerkers weten als geen ander dat het in het WZA normaal is om eigenaarschap te tonen, slim te werken, proactief te handelen en inzetbaar te blijven. Bij ons krijg je de ruimte, zodat je zelf kansen kunt pakken en volop gebruik kunt maken van je ervaring, expertise en kennis. Het WZA wil continu verbeteren. Dat verwachten we ook van jou. We werken met zijn allen aan een plezierige werkplek, ruimte voor professionele en persoonlijke ontwikkeling, een fijne sfeer en mogelijkheden om te kunnen blijven vernieuwen en verbeteren. Dat is #wijWZA!
Wat hebben wij te bieden?
We vragen wat van je, maar we hebben uiteraard ook wat te bieden! Zo bieden we je een dynamische baan, in een klein team. Hierdoor heb je veel mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Verder kun je bij het WZA rekenen op de volgende arbeidsvoorwaarden:
- Een contract voor onbepaalde tijd, voor 28-32 uur;
- Een salaris conform de Cao Ziekenhuizen, waarbij deze functie ingedeeld is in FWG 50 (minimaal €2.897,- en maximaal €4.118,- bij een fulltime werkweek).
- De mogelijkheid om thuis te werken.
We bieden daarnaast uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, een fiscale uitruilregeling op het gebied van reiskosten, diverse aantrekkelijke collectieve verzekeringen en een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden met regelingen op het gebied van sport en vrije tijd.
In december 2023 wordt het salaris met 5% verhoogd en in juni 2024 volgt er nog een cao loonsverhoging.
Solliciteren
Wil jij ons team komen versterken? Dan ontvangen we graag je sollicitatie uiterlijk 3 december via de button. De gesprekken staan gepland op 7 december.
Het kunnen overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag is een voorwaarde om bij ons te komen werken. Daarnaast is de referentiecheck onderdeel van de aanstellingsprocedure. Wanneer je bij ons solliciteert geef je hiervoor toestemming.
Informatie
Wil je meer weten over de vacature? Dan kan je contact opnemen met Caroline de Blois, directiesecretaresse, te bereiken op 0592-325405.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.