Medewerker Salarisadministratie

Ben jij nauwkeurig, integer en servicegericht?
Heb jij uitgebreide vakkennis op het gebied van salarisadministratie?
Dan zijn we op zoek naar jou!

Als Medewerker Salarisadministratie verwerk je maandelijks de salarisrun, zodat alle salarissen correct en tijdig uitbetaald kunnen worden. Daarnaast verzorg je alle beheertaken die op het gebied van salarisadministratie binnenkomen. Je bent en blijft op de hoogte van de actuele ontwikkelingen op het gebied van de fiscale wet- en regelgeving en de Cao Sociaal Werk.

Wat ga je doen?

Naast het uitvoeren van de maandelijkse salarisrun, ben jij verantwoordelijk voor het aanleveren van gegevens op het gebied van salarissen voor diverse financiële rapportages en controles. Medewerkers die vragen hebben met betrekking tot de salarisadministratie, kunnen bij jou terecht voor antwoorden! Je ondersteunt bij het ontwikkelen van passend beleid en doet hiervoor actief voorstellen. Je denkt mee over het gebruik van de juiste financiële instrumenten en verbetering van onze werkprocessen.

WIJ vragen

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Relevante afgeronde opleiding Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL)
  • Ruime kennis van het salarisverwerkingssysteem Afas en Excel
  • 3-5 jaar relevante werkervaring

WIJ bieden

Het betreft een functie van gemiddeld 24 tot 28 uur per week. Deze functie is voorlopig ingedeeld in de Cao Sociaal Werk schaal 7 en wordt afhankelijk van ontwikkelingen binnen de salarisadministratie, nog definitief vastgesteld. Dit betekent (voorlopig) maximaal € 3.653,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband, afhankelijk van opleiding en ervaring.

Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een meerkeuzesysteem (via FiscFree) met fiscaal voordeel op aanschaf van o.a. een fiets, laptop, telefoon, tablet of fitnessabonnement.

Een inspirerende werkomgeving in de bruisende stad Groningen. Wij besteden veel aandacht aan coaching en jouw persoonlijke ontwikkeling. Je kunt jezelf bijscholen in de WIJ-academie of via je LBB. Het Individueel Keuze Budget (IKB) biedt ruimte voor flexibele uitbetaling van verlofuren.

Ga jij de uitdaging aan?

Enthousiast geworden? Je kunt reageren t/m 31 mei 2023 door je CV en motivatie te mailen naar

Heb je nog vragen? Tamara Liewes (Manager HRM & Organisatieontwikkeling) beantwoordt ze graag. Je kunt haar bereiken op 06- 51185216 en