Functioneel beheerder

Samen met je collega functioneel beheerders zorg je voor het optimaal functioneren en de continuïteit van de applicaties van de afdeling Klant. Hierbij ligt de focus op het Customer Care & Billing systeem.

In het kort

Je verzorgt de registratie en afhandeling van incidenten en verzoeken van gebruikers en biedt gebruikersondersteuning bij de systemen. Hierbij werk je gestructureerd en ben je in staat om te onderzoeken en verbanden te leggen tussen gegevens. Zo prioriteer je zelfstandig en weet je de collega’s proactief op te zoeken en verbeteringen door te voeren. Je start en controleert de automatische dagelijkse productieprocessen zoals de facturatie. Ook voer je functionele testen uit bij systeemaanpassingen. Verder stel je systeemeisen en functionele specificaties op. Tot slot neem je deel aan diverse projecten waarbij je jouw rol weet te pakken.

  • Type dienstverband: tijdelijk
  • Uren per week: 36 - 40
  • Standplaats: Assen
  • Sluitingsdatum: 12 juli

Het team

Alles wat met onze klanten te maken heeft komt langs bij de collega’s van de afdeling Klant. Zij houden zich bezig met alle klantcontacten en het verwerken van klantgegevens zoals bijvoorbeeld een verhuizing. Daarnaast verwerkt de afdeling de meterstanden, de rekeningen van het waterverbruik en de betalingen. Ook zorgt afdeling Klant dat meldingen over storingen goed worden opgepakt. Het team functioneel beheer bestaat uit 2 functioneel beheerders en een senior functioneel beheerder.

Functie-eisen

Je hebt een servicegerichte houding, beschikt over goede sociale vaardigheden en je kunt jouw boodschap helder overbrengen. Ook onder druk blijf je effectief presteren. Verder vinden we het belangrijk dat je:

  • een afgeronde mbo-opleiding hebt, bij voorkeur in de richting van ICT
  • enige jaren ervaring als functioneel beheerder is een pré
  • kennis van Mecoms of Microsoft Dynamics is een pré

Arbeidsvoorwaarden

Ben je al enthousiast geworden? Naast een uitdagende functie met ruimte voor ontwikkeling en zelfstandigheid bieden we je een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket met:

  • een bruto maandsalaris tussen € 2.677,00 en € 3.570,00 voor 40 uur
  • 22% flexibel arbeidsvoorwaardenbudget met vrije keuze voor geld of vrije tijd
  • 25 vakantiedagen plus 52 uur voor het optimaliseren van werk-privébalans
  • ruime opleidingsmogelijkheden en een persoonlijk ontwikkelbudget om je breder inzetbaar te maken voor je huidige en toekomstige functies
  • De vacature is voor de duur van 1 jaar.

Informatie en sollicitatie

Nog steeds enthousiast? Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Jelmer Schenk, coördinator ondersteunende diensten Klant, via telefoonnummer 06 55 76 68 06. Je kunt direct online solliciteren en een cv en motivatiebrief meesturen. We ontvangen je reactie graag voor maandag 13 juli 2020. We plannen de sollicitatiegesprekken op vrijdag 17 juli.

Solliciteer

Je kunt solliciteren via de sollicitatie-button van deze vacature op de website van waterbedrijf WMD zelf.

Solliciteren

Voor deze vacature werven we graag zelf.