Adviseur Vastgoed

7 mei 2021 Vacaturenummer 051.21

Voor versterking van haar afdeling Facilitaire Dienstverlening en Vastgoed zoekt Verslavingszorg Noord Nederland (VNN) een

Adviseur Vastgoed
32 – 36 uur per week
Standplaats Groningen

Waar kom je te werken?

De afdeling Facilitaire Dienstverlening en Vastgoed is onderdeel van de dienst Bedrijfsvoering. De afdeling bestaat uit een projectleider vastgoed, coördinator facilitair bedrijf, twee medewerkers beheer en onderhoud, twee medewerkers technische dienst en een secretaresse. Samen zorgen zij voor het ontwikkelen, realiseren en beheren van vastgoed inzake huisvesting, verbouw en onderhoud van gebouwen. De afdeling ontvangt leiding van de Directeur Bedrijfsvoering en Zorgverkoop.

Het verzorgingsgebied van VNN is in de 3 noordelijke provincies Groningen, Friesland en Drenthe. De werkzaamheden worden uitgevoerd op circa 45 locaties. VNN heeft eigen panden, huurt panden of huurt delen van panden op bijvoorbeeld het terrein van andere GGZ-organisaties of in gezondheidscentra.

Wat is jouw rol?

Je levert op tactisch en strategisch niveau een bijdrage aan het huisvestigingsbeleid van VNN. Jij richt je op de ontwikkeling van en advisering over de uitvoering van het huisvestingsbeleid. Daarnaast werk je nauw samen met de projectleider vastgoed bij de realisatie van de verschillende huisvestingsprojecten. Ook heb je een belangrijke rol in de inventarisatie van nieuwe locaties, het opstellen van de huurcontracten en de onderhandeling hierin. Je adviseert de directeur Bedrijfsvoering en Zorgverkoop, de regiodirecteuren en de teammanagers over alle aspecten rondom huisvesting en verduurzaming van gebouwen.

Jaarlijks herijk je het strategische huisvestigingsbeleid in samenwerking met de directeur Bedrijfsvoering en Zorgverkoop. Je bent alert op ontwikkelingen in de interne en externe omgeving, waaronder ook zorginhoudelijke ontwikkelingen. Je doet in aansluiting hierop voorstellen aan het directieteam voor nieuw of gewijzigd beleid ten aanzien van huisvesting. Je creëert gemeenschappelijk draagvlak voor nieuw beleid.

Je neemt deel aan bereikbaarheidsdiensten voor de gehele organisatie wanneer het gaat om technische calamiteiten buiten kantooruren.

Wat verwachten wij van je?

  • Post-hbo werk- en denkniveau. Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding Facilitair Management, Bedrijfskunde of Bouwkunde.
  • Je hebt meerdere jaren ervaring met tactische- en strategische beleidsvorming op het gebied van vastgoed- en huisvestingvraagstukken.
  • Je hebt kennis van procedures en wet- en regelgeving van vastgoed en verduurzaming en je bent op de hoogte van actuele ontwikkelingen.
  • Communiceren op verschillende niveaus, zowel intern- als extern, gaat jou goed af. Je bent hierin verbindend en onderzoekend, initiatiefrijk, toegankelijk en proactief. Ook ben je sterk in je schriftelijke communicatie.
  • Je hebt een goed analytisch vermogen en kunt verbanden tussen het strategisch organisatiebeleid en het eigen deskundigheidsgebied leggen.
  • Je kunt omgaan met tegengestelde belangen, waarbij probleemoplossend vermogen, doorzettingsvermogen en besluitvaardigheid belangrijk zijn.
  • Je werkt vanuit de visie dat samenwerken en samen verantwoordelijkheid nemen binnen de projecten leidt tot het beste resultaat.

Wat bieden wij je?

  • Een dynamische werkomgeving met leuke collega’s en een informele werksfeer.
  • Veel mogelijkheden op het gebied van leren en ontwikkelen. Voorbeelden hiervan zijn trainingen op het gebied van Oplossingsgericht Werken en Persoonlijk Leiderschap. Daarnaast biedt VNN ook een ruim aanbod aan digitale leertrajecten op GGZ thema’s en persoonlijke ontwikkeling via GGZ Ecademy en GoodHabitz. 
  • Arbeidsvoorwaarden conform CAO GGZ en een salaris conform functiegroep 60.
  • Eerst een dienstverband voor de duur van één jaar met daarna de intentie van een vast dienstverband.
  • Een goede pensioenvoorziening bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn. Een eindejaarsuitkering van 8,33%. Een aantrekkelijk pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een fietsregeling en bedrijfsfitnessregeling

Vragen over de vacature?

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je contact zoeken met Klaas Johan Roffel, directeur Bedrijfsvoering en Zorgverkoop, telefoon 06 13521390.

Heb je interesse?

Reageer voor 31 mei 2021 via de knop ‘solliciteer direct’ in de vacaturetekst op onze website of klik op onderstaande button:

Solliciteren

De 1e ronde selectiegesprekken wordt gehouden op woensdag 9 juni en de 2e ronde selectiegesprekken op vrijdag 18 juni 2021.

Voor deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern geworven. Bij gelijke geschiktheid wordt voorrang gegeven aan een interne kandidaat.

Onderdeel van de aanstellingsprocedure is het inwinnen van referenties en dat je een Verklaring Omtrent het Gedrag kunt overleggen.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Over VNN

Verslavingszorg Noord Nederland (VNN) is de organisatie voor verslavingszorg in de 3 noordelijke provincies. Er werken ruim 1000 medewerkers, verspreid over circa 45 locaties. Deze medewerkers zetten zich dagelijks met hart en ziel in om onze cliënten én hun naasten perspectief te bieden op meer kwaliteit van leven. Ons aanbod varieert van preventie tot poliklinische zorg, van Begeleid en Beschermd Wonen tot forensische zorg en van specialistische klinische zorg tot reclassering. We doen wetenschappelijk onderzoek en geven training en nascholing aan professionals. Door de omvang van het werkgebied heeft VNN een grote betrokkenheid bij maatschappelijke ontwikkelingen in de noordelijke én landelijke regio.

Binnen VNN staat de mens centraal, zowel de cliënt als de medewerker. VNN kenmerkt zich dan ook als een platte organisatie met een informele sfeer. Medewerkers krijgen volop de ruimte om zichzelf te ontwikkelen. Bij alles wat we doen is oplossingsgericht werken het uitgangspunt. Kijk voor meer informatie op onze website.