Casemanager

Wij willen de beste arbodienst van Nederland zijn. Om dit te realiseren zoeken wij per 01-09-2021 een nieuwe collega die bij ons aan de slag wil als casemanager; ga jij ons helpen om de beste arbodienst van Nederland te worden?

Wie zijn wij?

VerzuimWeg is een ambitieuze arbodienst die vanuit Groningen werkgevers door heel Nederland bedient. Dit doen wij met een team van 35 collega’s in een ongedwongen, maar gedreven werksfeer. VerzuimWeg is een gecertificeerde arbodienst met opdrachtgevers in uiteenlopende branches. Vanuit een partnership ondersteunen wij werkgevers op het gebied van verzuimbegeleiding, verzuimpreventie en het uitvoeren van sociale wet- en regelgeving.

Onze organisatie groeit snel en is continue in ontwikkeling. Dit biedt enerzijds kansen en uitdagingen, het doet anderzijds ook een beroep op jouw aanpassingsvermogen en flexibiliteit. Persoonlijke groei en ontwikkeling is voor ons vanzelfsprekend. VerzuimWeg heeft daarom zowel een eigen intern opleidingsprogramma als externe opleidingsmogelijkheden.
Ons kantoor bevindt zich direct aan het Zilvermeer bij Kardinge, er is een goede aansluiting met zowel bus en trein en je kunt voor de deur gratis parkeren. Daarnaast kan je in ons pand schommelen, hebben we een mooie lounge in een koolzaadveld en mag je bij ons jezelf zijn.

Functie

Als Casemanager bij VerzuimWeg maak je deel uit van een klantteam. Dit klantteam bestaat uit circa drie casemanagers die worden aangestuurd door een teammanager. Je bent in dit team verantwoordelijk voor je eigen caseload (klanten en dossiers).

  • Iedere dag ben jij bezig met inzetbaarheidsvraagstukken, dossier- en klantmanagement.
  • Je spreekt medewerkers, bedrijfsartsen en geeft onze opdrachtgevers gevraagd en ongevraagd advies over de te nemen stappen in het proces.
  • Je registreert verzuimmeldingen, zorgt voor verdere afhandeling hiervan en voert regelmatig telefonische gesprekken met de medewerker.
  • Je voert regelmatig overleg bij onze opdrachtgevers op locatie.
  • Je werkt onder verantwoordelijkheid van de medisch adviseur (bedrijfsarts) in taakdelegatie.

Wie ben jij?

Dit is een uitermate geschikte functie voor een HBO-professional met ervaring in het HRM vakgebied, de uitzendbranche of een commerciële binnendienstfunctie. Vanzelfsprekend zijn communicatieve vaardigheden belangrijk, je fungeert namelijk als volwaardig gesprekspartner voor zowel opdrachtgevers als medewerkers en specialisten zoals de bedrijfsarts, de arbeidsdeskundige en de re-integratiedeskundige.
Als persoon ben je te typeren als trots, echt en nieuwsgierig. Het allerbelangrijkste is dat jij degene bent die regie kan én durft te nemen.

Functie-eisen

  • In het bezit van een HBO diploma
  • Het is een sterke pré wanneer je in het bezit bent van een diploma regie op verzuim
  • Minimaal 5 jaar werkervaring
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een sterke pré
  • 32 - 40 uur beschikbaar per week

Wat bieden wij?

  • Uitstekende salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Leaseauto behoort tot de mogelijkheden
  • Opleidingsmogelijkheden en ontwikkelingstraject
  • Startdatum opleiding in overleg

Enthousiast geworden?

Dan ontvangen wij graag jouw CV + motivatiebrief/video op