Medewerker Financiële Administratie

24 uur per week | Maximaal € 3.580,- bruto per maand | Flexibel werken | Individueel Keuzebudget (IKB) | Maatschappelijk relevante organisatie

Wat ga je doen?
Als financieel administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie van de hele organisatie. Jouw werk bestaat uit het bijhouden van de boekhouding, het beheer van crediteuren en debiteuren en het boeken van de in- en verkoopfacturen. Je houdt van georganiseerd werken. Dit is ook terug te zien in jouw werkwijze.

Voor collega’s en leveranciers ben je de vraagbaak op het gebied van betalingen. Hierin is het gewenst dat je verstand hebt van wet- en regelgeving binnen de wereld van financiële administratie. Je blijft betrokken totdat de vraag of het verzoek is opgelost. Hierin ga je nauwkeurig te werk en ben je in verbinding met collega’s. 

Het team 
Financiën & Control is een multidisciplinair team dat bestaat uit de volgende subteams: Juridische Zaken, Inkoop, Financieel Beleid, Financiële Administratie en Administratieve Organisatie & Interne Controle (AO/IC). In totaal zijn dit 16 collega’s. Jij gaat je richten op de financiële administratie.

De ideale achtergrond

  • Je hebt mbo werk- en denkniveau en een aantal jaren ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt kennis van wet- en regelgeving binnen het vakgebied;
  • Je hebt basiskennis van BTW en de werkkostenregeling;
  • Je herkent jezelf in onze kernwaarden professioneel en daadkrachtig, betrouwbaar en verbonden.

Wat bieden wij?
Een prima salaris tot maximaal € 3.588,- bruto per maand (schaal 7) bij een voltijd dienstverband (36 uur per week), exclusief Individueel Keuzebudget (IKB). Iedere maand bouw je Individueel Keuzebudget (IKB) op. Het IKB geeft jou de mogelijkheid een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samen te stellen. Je kunt jouw IKB-saldo bijvoorbeeld inzetten om, naast je reguliere verlof, extra verlof op te nemen of een fiets aan te schaffen via het fietsplan.

We vinden een goede balans tussen werk en privé erg belangrijk. We faciliteren je daar dan ook in. Denk hierbij aan thuiswerken, flexibele werktijden en het werken op een andere dagdienstlocatie in de provincie. Daarnaast ontvang je reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer en een thuiswerkvergoeding voor wanneer je een dag thuiswerkt. Tot slot worden medewerkers van de VRG automatisch bij het ABP aangemeld en bouwen daar pensioen op.

Op de locatie aan de Sontweg hebben we een sportgelegenheid waar je gebruik van kunt maken. Onze sportinstructeur Robin kan je helpen met een persoonlijk trainingsschema op te stellen. Daarnaast geeft Robin iedere maandag circuittraining en kun je op donderdag samen met je collega's een potje volleybal spelen.

Wie zijn wij?
Veiligheidsregio Groningen is er voor alle mensen in de provincie Groningen. Samen werken we aan veiligheid. Iedere dag, steeds beter. Dat doen we professioneel en daadkrachtig, betrouwbaar en verbonden. Aan de ene kant bieden we hulp als er een ramp gebeurt. En aan de andere kant zorgen we ervoor zorgen dat een ramp niet zo snel plaatsvindt of juist voorkomen wordt.

Veiligheidsregio Groningen werkt samen met verschillende partners aan meer veiligheid in Groningen. Maar veiligheid is niet vanzelfsprekend. Ook in Groningen niet, met onze ligging aan zee, chemische industrie en aardbevingen. Dit verhoogt de kans op incidenten in onze regio en maakt de crisis complexer. Ons Algemeen Bestuur bestaat uit de 10 burgemeesters van alle gemeenten in de provincie.

Enthousiast geworden?
Herken je jezelf in dit profiel? Super! Reageer dan uiterlijk woensdag 21 februari 2024 door op de knop “Solliciteren” te klikken. Je kan uitsluitend solliciteren via ons digitale sollicitatieportaal. Wacht daar niet te lang mee, want de vacature staat open tot wij een geschikte kandidaat gevonden hebben.

Wanneer je bij ons solliciteert, gebruiken wij jouw e-mailadres om een account voor je aan te maken op ons sollicitatieportaal. Je krijgt een e-mail om toegang te krijgen tot het portaal, via dit portaal zullen wij jou informeren over het verloop van je sollicitatie.

Meer informatie
Als je vragen hebt over de inhoud van de functie neem dan contact op met Hamid Barzegar, medewerker financiële administratie. 

Contactpersoon: Hamid Barzegar
Telefoonnummer: 088-1624714

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld, het delen van deze vacature wel.