Service Engineer Telefonie en domotica

Over ONS, Functioneel/technisch beheer Telefonie Vanboeijen
Het team Telefonie en domotica is in gezamenlijkheid verantwoordelijk voor de dienstverlening op dit gebied zodat medewerkers en cliënten worden passend worden ondersteunt. Wij zijn vakinhoudelijke professionals en beschikken over communicatieve vaardigheden. Hierdoor zijn we in staat om de klantvraag om te zetten in een goed werkende dienst. Waardoor bereikbaarheid en veiligheid van cliënten en medewerkers wordt geoptimaliseerd.

Ons telefonieplatform is een Mitel mivoice MX-ONE. Deze telefooncentrale wordt gebruikt voor kantoor telefonie en DECT telefonie met alarmknoppen. We hebben traditionele telefonie, maar wel gebaseerd op basis van IP. Al onze locaties zijn gekoppeld aan onze telefooncentrale. Daarnaast werken wij met diversie domotica oplossingen die in samenhang goed moeten werken.

Over JOU, onze nieuwe collega
Jouw werkhouding sluit aan op onze kernwaarden: We hebben vertrouwen in elkaar en werken samen. Je bent gedreven en een echte teamspeler. Je beschikt over analytisch vermogen om storingen en aanvragen te kunnen beoordelen en de urgentie er van te duiden. Waardoor dit optimaal ondersteunend is voor goede zorg.

Over DE FUNCTIE
Als Technisch/ Functioneel Beheerder ben je verantwoordelijk voor:

  • Storingen en aanvragen, dagelijks beheer;
  • Zorgtelefonie tbv veiligheid medewerker en bewoners;
  • Klantvragen;
  • Voorraadbeheer in samenwerking met inkoopbeheer;
  • Aansturen van engineers bij locatie bezoeken, intern en extern;
  • Binnenkomende Calls analyseert en oplost en evt. een 3e party inschakelt of zelf naar de locatie gaat;
  • Wijzigingsbeheer: Nieuwe DECT toestellen test en voorziet van software, (evt.) contact met netwerkbeheer voor aanpassing switch;
  • Ondersteunende werkzaamheden bij projecten en onderhoud. Nieuwbouwprojecten / nieuwe diensten;
  • Programmeren, (ip)DECT omgevingen, ATAs, Intercoms, alarmgroepen DECT (CPDM), telefoongroepen.
  • Ondersteunende werkzaamheden bij Domotica.

Gebruikersondersteuning van de volgende diensten: DECT-telefonie, Personeelsalarmering, Zorgmeldingen van Domotica via DECT, Voicemail, Intercom, Kantoortelefonie.

Verder heb JIJ…

  • Een vakgerichte HBO opleiding;
  • Kennis van functioneel/technisch (telefonie) beheer;
  • Meerdere jaren ervaring;
  • Affiniteit met de zorg
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving en algemene kennis van de organisatie;


Ook niet onbelangrijk!

  • We bieden jou een jaarcontract, met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Je krijgt mogelijkheid om opleidingen, cursussen en e-learnings te volgen;
  • Een salaris conform de CAO Gehandicaptenzorg van minimaal €2085,- en maximaal €3189,- bruto per maand op basis van 36 uur, afhankelijk van je werkervaring (FWG 45);
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensioenregeling via het PFZW. Ook hebben we collectieve afspraken met verschillende (zorg)verzekeringen;
  • Je kunt gebruik maken van diverse voordelen. Bijvoorbeeld de regeling uitruil reiskostenvergoeding of de voordeelregeling waarbij je voor de aanschaf van een nieuwe fiets of laptop een aantrekkelijk belastingvoordeel kunt krijgen.

We hebben je enthousiast gemaakt! En nu?
Stuur dan je CV en motivatiebrief naar ons toe via de link ‘solliciteren’ op https://www.vanboeijen.nl/onze-vacatures/service-engineer-telefonie-en-domotica

Eerst nog wat vragen? Neem dan contact op met Gerlof Miedema (Manager Informatievoorziening) door te bellen of WhatsAppen naar 06-12513748.

Als je bij Vanboeijen wilt werken, moet je een Verklaring Omtrent Gedrag aanleveren.