Coördinator Servicedesk

Wij gaan onze krachten bundelen! Eén centrale servicedesk voor alle eerstelijns vragen omtrent ICT en Facilitair is nieuw binnen Vanboeijen. Ben jij onze energieke, tactische jongleur?

Coördinator Servicedesk (32 uur per week)


Wat ga je doen
Binnen dit nieuwe team vervul jij, als coördinator, een centrale en regisserende rol. Jij stuurt op registratie, opvolging en tijdige uitvoer van binnenkomende meldingen, zowel door je eigen team als door onze externe leveranciers. Je houdt toezicht op de kwaliteit en bent aanjager van verbeteringen. Je voorziet de Facility Manager en Manager ICT van advies en management rapportages. Tevens ben je verantwoordelijk voor de planning en regelt de bezetting. Ook afhandeling van klachten en coördinatie van grote incidenten die binnenkomen op de centrale servicedesk behoren tot jouw takenpakket. Jouw doel: efficiënte, snelle en klantvriendelijke afhandeling van alle meldingen die op het servicedesk binnenkomen.  

De komende tijd ligt je focus op het optimaliseren en samenvoegen van bestaande werkwijzen en processen van de afdelingen ICT en Facilitair. Maar ook in de toekomst blijft het optimaliseren van de dienstverlening een van je belangrijkste taken. Andere ondersteunende diensten hebben al interesse getoond om op een later moment aan te haken bij de servicedesk.

Binnen de functie heb je contact met je facilitaire en ICT collega’s, met leveranciers, zorgmedewerkers en medewerkers van de diverse andere interne ondersteunende afdelingen. Je leidinggevende is de Facility Manager.

Wie ben jij
Voor deze functie is het van belang dat je stevig in je schoenen staat, in staat bent om meerdere ballen in de lucht te houden en hierbij ook nog eens overzicht weet te bewaren. Je bent proactief, denkt graag in oplossingen en ziet altijd kansen om de dienstverlening nog verder te verbeteren.Daarnaast beschik je minimaal over HBO werk- en denkniveau;

  • Je hebt affiniteit en enkele jaren ervaring in de facilitaire dienstverlening en/of ICT dienstverlening
  • Je hebt kennis van MS office en TOPdesk (en/of een ander FMIS pakket)
  • Je hebt kennis van ITIL processen
  • Je hebt een servicegerichte en klantvriendelijke instelling
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden
  • Je bent enthousiast, oplossingsgericht en hebt analytisch vermogen

Wat bieden wij jou
Bij Vanboeijen val je onder de CAO- Gehandicaptenzorg. De functie van Coördinator servicedesk is ingedeeld in functieschaal 50 het salaris bedraagt afhankelijk van ervaring maximaal € 3624,- bruto per maand op fulltime basis.

Daarnaast bieden we onder andere een goede pensioenregeling via het PFZW en hebben we collectieve afspraken met verschillende (zorg)verzekeringen.

Geïntereseerd?

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Siska Hijlkema, Facilitair Manager, via telefoonnummer 0592-305632. Kijk voor meer informatie over Vanboeijen op www.vanboeijen.nl.

Het betreft een aanstelling voor bepaalde tijd, in eerste instantie voor 1 jaar.

Om bij Vanboeijen in dienst te treden is de overhandiging van een Verklaring omtrent Gedrag verplicht. Medewerkers mogen geen bewindvoerder, curator of mentor zijn voor cliënten die in deze instelling worden verzorgd/begeleid.

Geïnteresseerd? Stuur dan uiterlijk 20 november 2020 je motivatiebrief en CV naar ons toe via de link “solliciteer" op https://www.vanboeijen.nl/onze-vacatures/cooerdinator-servicedesk

De gesprekken zullen in week 48 en/ of 49 plaatsvinden.

De vacature wordt tegelijkertijd in-en extern geplaatst. Interne kandidaten hebben voorrang in de procedure.