Medewerker financiële administratie Poliklinische Apotheek

Afdeling

Poliklinische Apotheek UMCG

Werkomgeving

Ons enthousiaste apotheekteam bestaat uit 30 apothekersassistentes, 2 kwaliteitszorgmedewerkers, 1 financieel administratief medewerker, een farmaceutisch consulent, een farmaceutisch manager, 1 management assistente, 2 coördinatoren Logistiek & Orderbeheer, 3 ondersteunend medewerkers, 10 studenten Farmacie en 8 apothekers. Gezamenlijk werken wij aan een optimale kwaliteit van zorgverlening waarbij collegialiteit en klantgericht werken speerpunten zijn.

Als medewerker van de apotheek ben je in dienst van de Groninger Apotheken Groep BV. De Groninger Apotheken Groep BV is een organisatie die medewerkers beschikbaar stelt voor de Poliklinische Apotheek UMCG. Organisatorisch valt de apotheek als onderafdeling onder de afdeling Klinische Farmacie en Farmacologie van het UMCG.

Functiebeschrijving

Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor onder andere de volgende taken:

- afhandelen van declaraties en her-declaraties aan zorgverzekeraars via CGM (Apotheek informatie systeem) en Finzorg;
- debiteurenadministratie;
- facturatie aan derden;
- aanspreekpunt voor financiële vragen van patiënten/cliënten;
- aanspreekpunt voor financiële vragen vanuit het apothekersassistententeam;
- aanspreekpunt voor vragen vanuit zorgverzekeraars;
- algemene administratieve werkzaamheden.

Om deze functie succesvol uit te voeren ben je in staat om zelfstandig te werken. Je bent proactief, resultaatgericht en nauwkeurig.

Als poliklinische apotheek leveren wij specialistische farmaceutische zorg voor patiënten na een ziekenhuisopname of een polikliniekbezoek. Daarnaast leveren wij de geneesmiddelen die overgeheveld zijn naar het ziekenhuisbudget, de oncolytica, groeihormonen, TNF-alfa remmers, HIV-middelen en de IVF middelen. Ook hebben wij twee satellietapotheken op de poli oogheelkunde en de poli voorplantingsgeneeskunde.

Wij bieden een afwisselende uitdagende baan in een dynamische omgeving van een groeiende organisatie binnen het UMCG.

Wat vragen wij

- Een ervaren apothekersassistente die de switch wil maken naar de financiële administratie of een financieel administratief medewerker met relevante werkervaring in een apotheek.
- Goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden.
- Team player.
- Flexibiliteit.
- Kritisch op eigen handelen.
- Ervaring in de zorg en in het bijzonder binnen de farmacie is een pre.
- Ervaring met CGM-apotheek, Finzorg, Excel en Office is een pre.

Het UMCG voert een preventief Hepatitis B beleid. Indien vereist voor de functie kan het UMCG de vaccinatie verzorgen.

Voor bepaalde beroepsgroepen wordt bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd.


Wat bieden wij

- De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Apotheken schaal 6 (€ 2.052,- / € 2.854,-).
- Het betreft een jaarcontract voor 24-32 uur (uren in overleg), met uitzicht op een vast dienstverband.
- Een grote, nieuwe en moderne apotheek die is voorzien van een medicatierobot en continu groeit door verdere uitbreiding van de dienstverlening.
- Een dynamische werkomgeving waar een dag nooit hetzelfde is.
- Een organisatiestructuur met korte lijnen.





Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:

Trea Keizer telefoonnummer (050) 361 0711

Dagmar Appeldoorn-Dubois telefoonnummer (050) 361 0711

Solliciteren

Solliciteren kan uitsluitend via het digitale sollicitatieformulier onderaan deze pagina, tot en met 1 maart 2022. Binnen een half uur na het verzenden van het digitale sollicitatieformulier wordt een ontvangstbevestiging gemaild met nadere informatie.

Digitaal sollicitatieformulier