Directiesecretaresse UMCG Ambulancezorg

Afdeling

UMCG Ambulancezorg

Werkomgeving

UMCG Ambulancezorg brengt in Drenthe en een deel van Friesland goede zorg naar mensen. Wij zijn daarin onderdeel van de zorgketen die verantwoordelijk is voor de acute zorg. Door te investeren in de kwaliteit van mensen, materiaal, werkprocessen en samenwerking, organiseren we optimale zorg rond de patiënt, nu en in de toekomst. UMCG Ambulancezorg werkt samen met de Meldkamer Noord-Nederland. In onze organisatie werken ongeveer 400 medewerkers.

Functiebeschrijving

Als directiesecretaresse bij UMCG Ambulancezorg (standplaats Tynaarlo) verricht je, samen met je collega, alle voorkomende secretariële werkzaamheden voor de directie en 5 managers ambulancezorg. Je bereidt in administratief/organisatorische zin in- en externe vergaderingen en andere bijeenkomsten voor, notuleert de vergaderingen, werkt de verslagen uit en bewaakt de voortgang en de afhandeling van de daarin gemaakte afspraken en genomen besluiten. Je selecteert de inkomende post naar prioriteit, zoekt hier eventueel dossiers/stukken bij en legt de stukken ter afhandeling voor aan de directie in afstemming met de bestuurssecretaris. De secretaresse ondersteunt het MAZ-stafhoofdenoverleg en andere operationele overleggen waar de directie bij aansluit. Je plant afspraken voor de 2 directeuren en de bestuurder.

Naast secretariële werkzaamheden bied je algemene ondersteuning, je kan hierbij denken aan het maken van de jaarplanning voor de vergadercyclus van de directie, zorg dragen voor het archief van en het behandelen van inkomende en uitgaande telefoongesprekken. Je signaleert verbeteringen in werkprocessen en voert deze door na overleg met de directie. Je onderhoudt een netwerk van contacten in de organisatie en daarbuiten, je ontzorgt de directie en draagt bij aan een effectieve en efficiënte werkomgeving. Op verzoek kan het incidenteel voorkomen dat je anderen secretariële ondersteuning biedt.

Wat vragen wij

Wij zijn op zoek naar een directiesecretaresse met minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding en 3 jaren relevante werkervaring. Je bent zelfstandig, accuraat en hebt goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden. Je hebt interesse in de verhoudingen binnen de organisatie en je hebt affiniteit met de taken en werkzaamheden op directie niveau. Je bent van nature een verbinder en in staat om de directie als bedrijfsonderdeel toegankelijk te houden en in open verbinding met alle andere onderdelen van de organisatie. Samenwerken zit je in het bloed. Het is belangrijk dat je goed prioriteiten kan stellen en dit naar eigen inzicht doet. Je hebt een hands-on mentaliteit, goede computervaardigheden en je bent klantgericht en representatief.

Wat bieden wij

Naast een leuke baan in een dynamische organisatie, bieden wij je een marktconform salaris (min. € 1.984,- / max. € 2.937,- bruto per maand) van de CAO Ambulancezorg. Inschaling vindt plaats op basis van kennis en ervaring. Het betreft vooralsnog een functie voor de duur van een jaar. Daarnaast worden goede secundaire arbeidsvoorwaarden geboden zoals een 13e maand en persoonlijk levensfasebudget.

Een assessment middels de TMA-methode kan onderdeel uitmaken van de procedure.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:

Robert van Barneveld telefoonnummer 0592-312000

Solliciteren

Solliciteren kan uitsluitend via het digitale sollicitatieformulier onderaan deze pagina, tot en met 23 november 2020. Binnen een half uur na het verzenden van het digitale sollicitatieformulier wordt een ontvangstbevestiging gemaild met nadere informatie. De sollicitatiegesprekken zijn op 1 of 2 december 2020.

Digitaal sollicitatieformulier