Secretaresse Raad van Bestuur

Vind je het een uitdaging om je er optimaal voor in te zetten dat ‘jouw’ Raad van Bestuur duurzaam verder excelleert. Dan zijn wij op zoek naar jou!

De functie

Primair ondersteun je de financieel bestuurder (CFO) van de driehoofdige Raad van Bestuur van Treant Zorggroep van A-Z. Hierbij ligt een sterke focus op pro activiteit, voortgangsbewaking, mee- en vooruitdenken en het signaleren, initiëren en coördineren van te ondernemen acties. Je werkt hierbij nauw samen met de bestuurssecretaris. Secundair zorg je er met twee collega-bestuurssecretaressen voor dat de ondersteuning van ‘jouw’ Raad van Bestuur op rolletjes verloopt!

Het team

Het bestuurssecretariaat bestaat op dit moment uit 3 secretaresses en is onderdeel van het bureau raad van bestuur. Het bureau ondersteunt de
bestuurders organisatorisch, strategisch, beleidsmatig, juridisch en secretarieel.

Jij bent de ideale kandidaat

De ideale kandidaat is een aantal jaren in een soortgelijke functie werkzaam geweest. Is gedreven, professioneel, doortastend en sprankelt! Je houdt er van om het leven van een drukbezet bestuurslid op rolletjes te laten verlopen en kunt je identificeren met het streven van de organisatie. Verder kun je goed met mensen omgaan, werk je gestructureerd en ben je energiek en nauwkeurig. Vanzelfsprekend ben je digitaal geletterd, proactief, stressbestendig en een échte teamplayer. Je hebt aan een half woord genoeg, kunt goed relativeren, ook tijdens piekmomenten. Je kunt goed met vertrouwelijke informatie omgaan, hebt gevoel voor (politieke) verhoudingen en past je snel aan veranderingen aan. Verder ben je vrolijk, heb je een natuurlijke interesse voor ‘hoe organisaties in elkaar zitten’ en denk je goed mee- en vooruit. Uiteraard ben je graag betrokken bij de activiteiten en doelstellingen van je organisatie. Verder heb je hart voor Business Support en vind je het leuk om je er optimaal voor in te zetten dat ‘jouw’ Raad van Bestuur duurzaam verder excelleert.

Criteria:

  • Interesse in en affiniteit met de wereld van ‘Treant’!
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Afgeronde opleiding Management, Economie en Recht (MER), Hotelmanagement en/of Business Support opleiding, bij voorkeur van Schoevers Opleidingen;
  • Minimaal vijf jaar relevante werkervaring in een professionele omgeving;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Uitstekende beheersing van MsOffice en iBabs en tech-savvy;
  • Inzetbaarheid vanaf 4 dagen per week

Competenties:

  • Goed om kunnen gaan met vertrouwelijke en gevoelige onderwerpen;
  • Goed verbanden kunnen leggen tussen activiteiten en de hieruit voortvloeiende prioriteiten;
  • Goed kunnen organiseren en structureren;
  • Goed in het opbouwen van een (in- en extern) netwerk;
  • Pragmatisch, accuraat en nauwkeurig;
  • Proactief en doortastend (initiatief nemen);
  • Betrokken en loyaal;
  • Organisatie sensitief; tactvol en goede omgangsvormen;
  • Prettig assertief;
  • Betrouwbaar en accountable; geen 9 tot 5-mentaliteit;
  • Oplossingsgericht en flexibel;
  • Klant- en servicegericht;
  • Thuis in een dynamische en ambitieuze organisatie;
  • Goed het overzicht kunnen behouden, ook tijdens hectiek;
  • Graag met een team een resultaat neerzetten (samenwerken en resultaatgericht);
  • Representatief en gevoel voor humor.

Je herkent je in onze kernwarden: Toegewijd, Innovatief en Samen. 

Ons aanbod

  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd
  • Een salaris van minimaal €2.759,- en maximaal € 3.922,-  bruto fulltime per maand. (CAO ziekenhuizen FWG 50)
  • Vakantietoeslag (8,33%)             
  • Eindejaarsuitkering (volledige 13e maand)         
  • Kom je met de auto? Bij ons kun je gratis parkeren        
  • Meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden met daarin aantrekkelijke regelingen zoals extra reiskostenvergoeding en diverse collectieve verzekeringen
  • Een uitdagende functie in een professioneel team         
  • Diverse online trainingen en cursussen, zoveel jij maar wilt!
  • Wil je weten wat wij jou nog meer te bieden hebben? Bekijk dan deze 10 redenen om bij ons te werken! 

Nieuwsgierig geworden?

Vertel het ons! Solliciteren kan tot en met 19 mei 2022, via deze link.
Wil je graag meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Arjan Middel, secrataris Raad van Bestuur, bereikbaar via telefoonnummer 06 11 45 76 07. 
Voor informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Team Recruitment, telefoon 088 129 56 56.

De sollicitatiegesprekken staan gepland op 25 mei 2022, dus noteer deze datum alvast in je agenda!

Ondertussen vragen we ook onze huidige medewerkers of een van hen deze uitdaging aan wil gaan. Als dat het geval is, krijgt deze kandidaat voorrang.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.