Medewerker servicedesk (PSA) op de HR afdeling Emmen

Ben jij een echte verbinder en wil je samen met je collega's zorg dragen voor een optimale informatievoorziening op het gebied van arbeidsvoorwaarden, personeels- en salarisadministratie? Zoek niet verder en solliciteer direct! 

De functie

In deze functie ben je de verbindende schakel tussen de servicedesk arbeidsvoorwaarden en de personeels- en salarisadministratie. Samen met je collega's zorg je voor een optimale informatievoorziening op het gebied van arbeidsvoorwaarden, personeels- en salarisadministratie. Je beoordeelt vragen en verzoeken, beantwoordt deze of speelt ze door naar de juiste collega ter verdere afhandeling. Samen met de servicedesk arbeidsvoorwaarden werk je aan een optimale inrichting van de intranetomgeving, bewaak je de actualiteit van gegevens en verzorg je updates en voorlichting. Op de drukke momenten van de maand ondersteun je de collega's van de salarisadministratie met de verwerking van mutaties.

Het team

PO&O is een van de stafdiensten binnen Treant en adviseert en faciliteert het management en medewerkers op het brede terrein van HR. PO&O bestaat uit de afdelingen Opleidingen, Bureau medische opleidingen, Services en P&O Advies. De afdeling P&O Services is verantwoordelijk voor uitvoering van personeels- en salarisadministraties en heeft daarnaast voor dit vakgebied een adviserende/ informerende rol binnen de organisatie. Als medewerker servicedesk PSA is dit de plek waar jij je talenten en vaardigheden laat uitblinken binnen het team van P&O services met ervaren, analytische, communicatieve en bovenal gezellige collega's. Je gaat werken in de Springplank in Emmen met de mogelijkheid tot hybride werken. 

Jij bent de ideale kandidaat

Je hebt een afgeronde mbo opleiding niveau 4, een Praktijk Diploma Loonadministratie (PDL) en bij voorkeur ervaring met Profit. Je kunt zowel in teamverband als zelfstandig werken en klantgerichtheid is voor jou vanzelfsprekend. In je werk ben je systematisch, accuraat, dienstverlenend en collegiaal. Heb je kennis van de cao Verzorging, Verpleging en Thuiszorg (VVT) en relevante wet en regelgeving, dan is dat een pre! Als laatst herken jij je in onze kernwaarden: Toegewijd, Innovatief en Samen. Ben jij onze ideale kandidaat? Solliciteer direct!  

Ons aanbod

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd, met intentie tot vast contract 
  • Een salaris van minimaal € 2.134,00 en maximaal € 3.160,00 bruto fulltime per maand (CAO ziekenhuizen FWG 40)
  • Vakantietoeslag (8,33%)             
  • Eindejaarsuitkering (volledige 13e maand)         
  • Kom je met de auto? Bij ons kun je gratis parkeren        
  • Meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden met daarin aantrekkelijke regelingen zoals extra reiskostenvergoeding en diverse collectieve verzekeringen
  • Een uitdagende functie in een professioneel team         
  • Diverse online trainingen en cursussen, zoveel jij maar wilt!
  • Wil je weten wat wij jou nog meer te bieden hebben? Bekijk dan deze 10 redenen om bij ons te werken! 

Nieuwsgierig geworden?

Vertel het ons! Solliciteren kan tot en met 26 juni 2022, via deze link. Neem dan contact op met Bert de Jong, hoofd P&O Services, telefoon 06 21 29 55 24. Voor informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Dima Belov, recruiter, telefoon 088 129 56 56.

De sollicitatiegesprekken staan gepland op 20 juli 2022, dus noteer deze datum alvast in je agenda!

Ondertussen vragen we ook onze huidige medewerkers of een van hen deze uitdaging aan wil gaan. Als dat het geval is, krijgt deze kandidaat voorrang.