Medewerker ICT Servicedesk

Wat ga je doen

Als medewerker ICT servicedesk ben jij hoofdverantwoordelijk voor de telefonische gebruikersondersteuning voor onze medewerkers en de afhandeling van mogelijke problemen die zij in hun werk ervaren. Daarnaast houd je je bezig met hardware en configuratiebeheer, softwarearchivering, het invoeren en wijzigen van autorisatiegegevens en het generen van management-informatie. Binnen de afdeling ICT werken we procesmatig, het is van belang dat je over deze ervaring binnen een grote zorgorganisatie beschikt.

Waar ga je werken

Binnen Treant Zorggroep zijn er maar liefst 7.000 gebruikersaccounts, 5.000 pc’s, enkele honderden servers en 450 verschillende applicaties, jij gaat aan de slag bij de ICT afdeling die hiervoor zorg draagt. De werkzaamheden van de afdeling zijn globaal te verdelen in Servicedesk, systeembeheer, netwerkbeheer en telefonie, Applicatiebeheer, gegevensverwerking en projectmanagement. Het team waar je aan de slag gaat is de ICT Servicedesk. Dienstverlening staat binnen het team hoog in het vaandel!
 

Jij bent de ideale kandidaat

Jij herkent je in de volgende eigenschappen; professioneel, sociaal, flexibel en klantvriendelijk. Je luistert goed, vraagt door en weet de vraag of wens op een juiste manier te interpreteren. Je bent flexibel inzetbaar en bereid te ondersteunen in een 24/7 dienst op basis van consignatiedienst. Deze consignatiedienst vindt ongeveer 1 keer in de 9 weken plaats. Je houdt van aanpakken en neemt initiatief. Je kunt goed omgaan met bijzondere, niet alledaagse situaties en gaat probleemoplossend te werk. Je hebt bij voorkeur ervaring in een grote complexe zorgorganisatie en bent bekend met de verschillende applicaties waar wij mee werken. De ICT Servicedesk is de afdeling waar de gebruikers terecht kunnen voor al hun vragen op ICT gebied. Dit gebeurt telefonisch, via de mail of de selfservice portal. Jij bent het eerste aanspreekpunt en zorgt dat de klant optimaal geholpen wordt. Klanttevredenheid is daarbij voor jou vanzelfsprekend.  Je beschikt over een afgeronde mbo opleiding ICT en functioneert dankzij jouw kennis of ervaring minimaal op MBO 4 niveau. Naast de nodige technische ICT kennis zoeken we een collega die ervaring heeft met procesmatig werken, het opstellen van gebruikers handleidingen en het opzetten van een kennisdatabase.
 

Wat bieden wij

  • Een salaris van minimaal 2.319,- en maximaal € 3.322,- bruto fulltime per maand. (CAO ziekenhuizen FWG 45)
  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met de intentie tot vast
  • Vakantietoeslag (8,33%)
  • Eindejaarsuitkering (volledige 13e maand). 
  • Gratis parkeren
  • Meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden met daarin aantrekkelijke regelingen. (denk aan extra reiskostenvergoeding, sport en vrije tijd en diverse aantrekkelijke collectieve verzekeringen.)
  • Een uitdagende functie in een professioneel team

 

Ben je enthousiast?

Vertel het ons! Solliciteren kan tot en met 19 februari 2022 via de knop 'Solliciteren'. Wil je graag meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Hans Diepenbroek, hoofd, te bereiken via het telefoonnummer; 06 51 20 29 18.  Voor informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Team Recruitment, telefoon 088 129 56 56. De sollicitatiegesprekken worden in overleg gepland.

Ondertussen vragen we ook onze huidige medewerkers of één van hen deze uitdaging aan wil gaan. Als dat het geval is, krijgt deze kandidaat voorrang.