Medewerker ICT Servicedesk

Ben jij een ondernemende, enthousiaste en klantgerichte medewerker servicedesk? Dan is de afdeling ICT van Treant Zorggroep op zoek naar jou!

Minimaal aantal uren 32
Maximaal aantal uren 36
Arbeidsovereenkomst voor Bepaalde tijd, intentie tot vast
Werklocatie(s) Emmen
CAO Ziekenhuizen

Wat ga je doen

Als medewerker servicedesk ben jij hoofdverantwoordelijk voor de telefonische gebruikersondersteuning voor onze medewerkers en de afhandeling van mogelijke problemen die zij in hun werk ervaren. Daarnaast houd je je bezig met hardware en configuratiebeheer, softwarearchivering, het invoeren en wijzigen van autorisatiegegevens en het generen van management-informatie. Binnen de afdeling ICT werken we procesmatig, het is van belang dat je over deze ervaring binnen een grote organisatie beschikt.

Waar ga je werken

Binnen Treant Zorggroep zijn er maar liefst 7.000 gebruikersaccounts, 5.000 pc’s, enkele honderden servers en 450 verschillende applicaties, jij gaat aan de slag bij de ICT afdeling die hiervoor zorg draagt. De werkzaamheden van de afdeling zijn globaal te verdelen in servicedesk, systeembeheer, netwerkbeheer en telefonie, applicatiebeheer, gegevensverwerking en projectmanagement. Het team waar je aan de slag gaat is de ICT Servicedesk. Dienstverlening staat binnen het team hoog in het vaandel!

De ICT Servicedesk is de afdeling waar de gebruikers terecht kunnen voor al hun vragen op ICT gebied. Dit gebeurt telefonisch, via de mail of de selfservice portal. Jij als Servicedesk medewerker bent het eerste aanspreekpunt en zorgt dat de klant optimaal geholpen gaat worden. Klanttevredenheid en er voor zorgen dat klantwensen/vragen juist worden geïnterpreteerd is daarbij voor jou vanzelf sprekend.

Wie zoeken wij

Wij zijn op zoek naar een flexibele medewerker Servicedesk die beschikt over een afgeronde mbo opleiding ICT en door kennis of ervaring minimaal op MBO 4 functioneert. Naast de nodige technische ICT kennis zoeken we een collega die ervaring heeft met procesmatig werken, het opstellen van gebruikers handleidingen en het opzetten van een kennisdatabase.
Naast je technische skills zijn je communicatieve vaardigheden minsten zo belangrijk en weet je een klant het gevoel te geven dat hij echt geholpen wordt als hij met jou communiceert.

Hiervoor beschik je over goede sociale vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, ben je flexibel inzetbaar en bereid te ondersteunen in een 24/7 dienst op basis van consignatiedienst. Deze consignatiedienst vindt ongeveer 1 keer in de 9 weken plaats.

Je bent iemand die van aanpakken houdt en initiatief neemt. Daarnaast kun je gemakkelijk omgaan met bijzondere, niet alledaagse situaties en ga je probleemoplossend te werk, ook in situaties waarin je geen adequate oplossing kunt bieden.

Wat bieden wij

We bieden je een uitdagende functie binnen een leuk team. In eerste instantie bieden wij je een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met de intentie te verlengen voor onbepaalde tijd.
De arbeidsvoorwaarden zijn geregeld volgens de cao Ziekenhuizen. Inschaling vindt plaats op basis van kennis en ervaring volgens FWG 45, minimaal € 2.251,- en maximaal € 3.225,- bruto fulltime per maand. Daarnaast ontvang je bij Treant 8,33% vakantietoeslag en een eindejaarsuitkering (volledige 13e maand). Bij ons kun je tevens gratis parkeren en kun je gebruik maken van het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden met daarin leuke regelingen. Bijvoorbeeld op het gebied van extra reiskostenvergoeding (tot € 0,19 per kilometer tegen uitruil van bruto salaris), sport en vrije tijd en diverse aantrekkelijke collectieve verzekeringen.

Ben je enthousiast?

Vertel het ons! Solliciteren kan tot en met dinsdag 14 juli 2020 via de knop 'Solliciteren'. Ben je nu al werkzaam bij Treant Zorggroep dan solliciteer je via Profit InSite.

Solliciteren

Wil je graag meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Hans Diepenbroek, hoofd, telefoonnummer 06 51202918.

Voor informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met team Recruitment, telefoon 0591 65 56 56.

Ondertussen vragen we ook onze huidige medewerkers of één van hen deze uitdaging aan wil gaan. Als dat het geval is, krijgt deze kandidaat voorrang.

De sollicitatiegesprekken staan gepland op dinsdag 21 juli 2020.