Medewerker financieel beheer

Minimaal aantal uren              32
Maximaal aantal uren             36
Arbeidsovereenkomst voor   Onbepaalde tijd
Werklocatie(s)                         Emmen
CAO                                           Ziekenhuizen

Wat ga je doen

Binnen de afdeling Services van PO&O zijn wij op zoek naar iemand die kan en wil meegroeien in een veranderende organisatie, waarin de rol van de salarisadministrateur zich aan het ontwikkelen is van administrateur en verwerker naar adviseur en controleur. 

Als medewerker financieel beheer zorg je voor een uitgebreide controle op de salarisadministratie en bied je ondersteuning aan leidinggevenden en de P&O adviseurs op het gebied van complexe salarisvraagstukken bij zowel P&O vraagstukken als vraagstukken bij de klant. Je zorgt voor financiële aansluiting van de salarisadministratie op de grootboekhouding en bewaakt balansspecificaties. Ook signaleer je Treant-breed aan de hand van rapportages en analyses en draagt bij aan de bewaking van de integrale personeels- en salarisadministratie

Waar ga je werken

PO&O (Personeel, Organisatie & Opleidingen) als ondersteunende dienst levert diensten op het niveau van de organisatie als geheel (in de rol van strategische partner bouwend aan processen, competenties, randvoorwaarden en beleid) en daarnaast ook op het niveau van de eenheden van Treant Zorggroep als het gaat om (werk)processen en medewerkers/teams. De afdeling ontwikkelt en evalueert beleid en beleidsinstrumenten op HR-gebied, adviseert bij de toepassing ervan en faciliteert en ondersteunt bij complexe vraagstukken. PO&O als geheel ondersteunt het management en medewerkers op het brede terrein van HR. Dit alles in lijn met de HR-visie van Treant Zorggroep.

PO&O bestaat uit verschillende afdelingen: P&O advies, P&O Opleidingen, Bureau Medische Opleidingen en P&O Services.

Wie zoeken wij

 Wij zoeken een enthousiaste collega die beschikt over de volgende kennis, ervaring en competenties:

- Je beschikt over een hbo werk- en denkniveau met een diploma PDL en VPS.
- Je beschikt over enige jaren praktijkervaring in een gelijkwaardige functie.
- Bij voorkeur kennis van het softwarepakket AFAS Profit.
- Bij voorkeur kennis van de cao ziekenhuizen en cao verpleeg- en verzorgingshuizen.
- Je signaleert de veranderende wet- en regelgeving en ontwikkelingen op het gebied van salarisadministratie en arbeidsrecht en je speelt hierop in.
- Je beschikt over uitstekende communicatieve- en adviesvaardigheden.
- Je levert een proactieve bijdrage aan de verdere professionalisering van de afdeling.
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
- Je kunt goed plannen en organiseren, weet de juiste prioriteiten te stellen en je kunt goed omgaan met deadlines.
- Je herkent je in onze kernwaarden: duidelijk, betrokken, gastvrij en ondernemend. 
- Je bent analytisch, secuur en signaleert proactief.
- Je bent in staat mee te bewegen met voortdurende veranderingen. 

Wat bieden wij

We bieden je een uitdagende functie binnen een leuk team. Wij bieden je direct een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
De arbeidsvoorwaarden zijn geregeld volgens de cao Ziekenhuizen. Inschaling vindt plaats op basis van kennis en ervaring volgens FWG 50, minimaal € 2.526,- en maximaal € 3.774,- bruto fulltime per maand. 
Daarnaast ontvang je bij Treant 8,33% vakantietoeslag en een eindejaarsuitkering (volledige 13e maand). Bij ons kun je tevens gratis parkeren en kun je gebruik maken van het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden met daarin leuke regelingen. Bijvoorbeeld op het gebied van extra reiskostenvergoeding (tot € 0,19 per kilometer tegen uitruil van bruto salaris), sport en vrije tijd en diverse aantrekkelijke collectieve verzekeringen. 

 

Ben je enthousiast?

Vertel het ons! Solliciteren kan tot en met 15 november 2021 via de knop 'Solliciteren'. Ben je nu al werkzaam bij Treant Zorggroep dan solliciteer je via Profit InSite.
Wil je graag meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Monique Peters, hoofd P&O Services, telefoon 06 57 44 15 12. 
Voor informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Team Recruitment, telefoon 088 129 56 56.

De sollicitatiegesprekken staan gepland op donderdag 25 november 2021, dus noteer deze datum alvast in je agenda!

Ondertussen vragen we ook onze huidige medewerkers of één van hen deze uitdaging aan wil gaan. Als dat het geval is, krijgt deze kandidaat voorrang.

Veiligheid staat bij ons voorop 

Omdat we verspreiding van het Corona-virus willen voorkomen, houden wij ons bij de sollicitatieprocedure aan de landelijke richtlijnen. 

Voordat je bij ons kunt werken checken wij altijd je referenties en zien we graag een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag).Bij Treant Zorggroep voeren wij in het belang van onze medewerkers en patiënten een preventief vaccinatiebeleid. Voordat je bij ons kunt werken, ontvangen wij daarom graag een bewijs van jouw vaccinaties. Voor risicofuncties moet je ook aantoonbaar bescherming tegen Hepatitis B* hebben opgebouwd. Is dit bij jou (nog) niet het geval, dan verzorgen wij de vaccinatie voor je.

* Hepatitis B vaccinatie en vaccinaties rijksvaccinatieprogramma (bv. BMR en D(K)TP)

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.