Manager Facilitair en Bouw

Wat ga je doen

Je bent hét aanspreekpunt voor de Raad van Bestuur als het gaat om facilitaire zaken en huisvesting.  Je bent verantwoordelijk voor de realisatie van het beleid en het stimuleren van een cultuur van voortdurende ontwikkeling en verbetering van facilitaire zaken ter ondersteuning van het primaire proces. Daarnaast geef je leiding aan de medewerkers van de facilitaire afdelingen (Huisvesting en bouw, Logistiek en beveiliging, Horeca, reiniging en textiel en Techniek. Je initieert en levert een belangrijke bijdragen aan branche-overstijgende initiatieven en innovaties met betrekking tot het verbeteren van de facilitaire zaken in brede zin. Je bent lid van het management team van Treant en ontvangt leiding van het lid raad van bestuur belast met facilitaire zaken en huisvesting.

Waar ga je werken

Je werkt voor de holding van Treant Zorggroep. De holding is gevestigd in het Scheper Ziekenhuis van Treant Zorggroep in Emmen. Uiteraard ben je zichtbaar voor de hele organisatie en ook af en toe werkzaam vanuit een andere locatie van Treant in Emmen, Stadskanaal of Hoogeveen. Je wordt ondersteund door het secretariaat en het team Facilitaire zaken.

Wie zoeken wij

Je bent van nature een sterke leider met een positieve instelling. Je weet mensen te inspireren dankzij jouw charisma en tomeloze inzet. Je bent loyaal, integer en organisatiesensitief. Je hebt een relevante afgeronde WO opleiding aangevuld met ruime managementervaring en kennis van alle facilitaire gebieden binnen een grote en complexe organisatie, waarbij leiding moet worden gegeven aan diverse afdelingen. Het werken met een grote span of control in een grote complexe organisatie is voor jou bekend terrein. Je bent resultaatgericht en werkt volgens een plan. Je bent een stevige adviseur voor de Raad van Bestuur en hebt een relevant up-to-date extern netwerk. Je bent alert en volhardend. In relaties ben jij hard op de inhoud en zacht op de relatie. Je bent competitief ingesteld en haalt voldoening uit het maken van een goeie deal. In dit werk draag je veel verantwoordelijkheid; een stevige uitdaging ga jij niet uit de weg en een volle agenda past goed bij jou.

Wat bieden wij

We bieden je een uitdagende functie binnen een professioneel en gedreven team en een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd. De arbeidsvoorwaarden zijn geregeld volgens de cao Ziekenhuizen. Inschaling vindt plaats op basis van kennis en ervaring volgens FWG 75, minimaal € 5.347,- en maximaal € 8.128,- bruto fulltime per maand. Daarnaast ontvang je bij Treant 8% vakantietoeslag en een eindejaarsuitkering (volledige 13e maand). Bij ons kun je tevens gratis parkeren en kun je gebruik maken van het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden met daarin interessante regelingen. Bijvoorbeeld op het gebied van extra reiskostenvergoeding, sport en vrije tijd en diverse aantrekkelijke collectieve verzekeringen.

Ben je enthousiast?

Vertel het ons! Solliciteren kan tot en met zondag 16 januari 2022. De sollicitatiegesprekken staan gepland in week 3. Wil je graag meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Refik Kaplan, lid Raad van Bestuur, telefoon 088-1291800. Voor informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Wyke Brugts, Senior recruiter, telefoon 06-41490474.