Applicatiebeheerder AFAS

Zet je graag je tanden in ons digitaliseringsproces? Zie je AFAS als het personeelsregistratiesysteem, wacht dan niet en solliciteer direct! 

De functie

Jij zorgt samen met je collega voor het optimaal functioneren van het personeelsregistratiesysteem AFAS (Profit) binnen onze organisatie. Daarbij bewaak je niet alleen de continuïteit van het systeem, maar heb je ook een ondersteunende en adviserende rol ten aanzien van de gebruikers. Je bent de linking-pin tussen proces en applicatie en dus tussen bedrijfsvoering, collega’s en externe partijen. Iedereen kan bij je aankloppen, of het nu gaat om eenvoudige vragen over de werking van de applicatie of voor complexe zaken als bijvoorbeeld het bouwen van een nieuwe workflow binnen Profit. Ook bied je ondersteuning bij complexe problemen en neem je hiervoor regelmatig deel aan werkgroepen. Je lokaliseert en verhelpt zelfstandig (structurele) storingen en incidenten en indien nodig schakel je met de leverancier en/of de afdeling ICT.

Door contacten te onderhouden met diverse gebruikers binnen de organisatie, inventariseer je alle wensen en behoeften. Je bekijkt of hieraan voldaan kan worden en voert dit in of wijzigt dit in de applicatie. Daarnaast informeer je binnen de organisatie over ontwikkelingen en wijzigingen binnen Profit en geef je gevraagd en ongevraagd advies over mogelijke verbeteringen in processen of de applicatie.

Het team

Je komt te werken op de afdeling PO&O die bestaat uit ongeveer 70 professionals. Jij gaat aan de slag binnen de afdeling PO&O bij het team Services, bestaande uit zo’n 20 medewerkers, waaronder medewerkers personeelsadministratie, salarisadministrateurs en –adviseurs, secretaresses en de applicatiebeheerders. Met elkaar zorgen jullie ervoor dat alles professioneel en goed verloopt en dat er een goede verbinding is met PO&O en de organisatie.

Jij bent de ideale kandidaat

Je bent enthousiast, flexibel, oplettend en neemt graag initiatief als applicatiebeheerder. Voor deze functie is hbo werk- en denkniveau vereist op het gebied van applicatiebeheer en je hebt uiteraard ruime kennis van en ervaring met AFAS. Je kunt goed zelfstandig werken, je bent een echte teamplayer en je bent communicatief en sociaal vaardig. Als je ook nog oplossingsgericht te werk kunt gaan, een doorzetter bent die onder druk kan werken en een goed gevoel voor humor hebt, dan zien we graag je sollicitatie tegemoet!

Ons aanbod

  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd
  • Een salaris van maximaal € 3.922,- bruto fulltime per maand (exlusief vakantietoeslag en eindejaarsuitkering)
  • Vakantietoeslag (8,33%)             
  • Eindejaarsuitkering (volledige 13e maand)
  • Mogelijkheden je in je vakgebied bij te scholen en verder te bekwamen        
  • Meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden met daarin aantrekkelijke regelingen zoals extra reiskostenvergoeding en diverse collectieve verzekeringen
  • Een uitdagende functie in een professioneel team         
  • Diverse online trainingen en cursussen, zoveel jij maar wilt!
  • Wil je weten wat wij jou nog meer te bieden hebben? Bekijk dan deze 10 redenen om bij ons te werken! 

Nieuwsgierig geworden?

Vertel het ons! Solliciteren kan tot en met 19 februari 2023, via deze link
Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Bert de Jong, Hoofd P&O services, bereikbaar via telefoonnummer 06 21 29 55 24. 
Voor informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Floor Grimberg, senior recruiter, bereikbaar via telefoonnummer 06 36 01 18 39.

De sollicitatiegesprekken staan gepland op vrijdagmiddag 24 februari en het tweede gesprek op dinsdagmiddag 28 februari, dus noteer dit alvast in je agenda!

Ondertussen vragen we ook onze huidige medewerkers of een van hen deze uitdaging aan wil gaan. Als dat het geval is, krijgt deze kandidaat voorrang.