Adviseur BK&V Audits

Jij bent de adviseur die wij zoeken. Naast je volledige inzet voor de kwaliteit van onze zorg, ben jij de ideale sparringspartner voor zowel de interne als externe stakeholders.

We zijn trots op de zorg die we leveren! Iedere dag werken onze medewerkers in care en cure aan kwalitatief hoogwaardige zorg. Voor de kwaliteit van onze hele organisatie zijn we in het voorjaar van 2021 ook geaccrediteerd. Treant gaat zorggroepbreed door met het continu verbeterprogramma van Qualicor. Daar draag jij als nieuwe adviseur voor een belangrijk deel aan bij!

De functie

Bureau Kwaliteit & Veiligheid (BK&V) adviseert de organisatie over allerlei onderwerpen die gerelateerd zijn aan het brede onderwerp ‘kwaliteit van zorg’ en ondersteunt hen bij het steeds verder verbeteren van de zorg. Wij zoeken een adviseur die het management en de (locatie)hoofden ondersteunt bij kwaliteit en veiligheid voor de patiënt of cliënt. Je focus ligt daarbij op het leveren van een bijdrage aan het expertteam Audit binnen zowel care als cure. Onze expertteams bestaan veelal uit enkele (senior) adviseurs en een stafmedewerker.

Als lid van het expertteam Audits ben je mede verantwoordelijk voor het formuleren en verder ontwikkelen van het interne auditbeleid. De strategische doelen van de organisatie zijn daarbij leidend, het interne auditsysteem is ondersteunend om deze doelen te realiseren. Je draagt bij aan de planning en uitvoering van de interne audits, je analyseert de audituitkomsten overstijgend en je neemt de lijnorganisatie mee in de uitvoering en het bereiken van de strategische doelstellingen. Voor de externe audit lever je een belangrijke bijdrage aan het accreditatietraject (Qualicor) en de voorbereiding van de organisatie hierop. Je weet hiervoor draagvlak, commitment en ontwikkelkracht te realiseren met de stakeholders en overige betrokkenen in de organisatie. Verder ben je actief betrokken bij de voorbereiding en uitvoering van de externe accreditatietrajecten en bent daarvoor een van de sparringpartners van het kernteam. Ook bij deze inspanningen staat leren en verbeteren centraal.

Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden, waarbij dinsdag een vaste kantoordag is. De ratio tussen thuis en op kantoor werken hangt af van de afspraken/vergaderingen die je hebt. 

Het team

Je werkt Treantbreed, waarbij Hoogeveen je standplaats is. Daar ga je werken bij Bureau Kwaliteit & Veiligheid, een afdeling die gericht is op de continue verbetering van kwaliteit en veiligheid van onze zorg. Deze afdeling werkt zowel voor de care als de cure. Binnen BK&V werken we met een aantal accountadviseurs, die nauw samenwerken met diverse expertteams. Elk expertteam heeft een onderdeel van het kwaliteitssysteem in beheer zoals bijvoorbeeld patiëntenparticipatie, PRI’s, indicatoren en calamiteitenonderzoek. De accounthouders en experts werken veel samen om de organisatie zo goed mogelijk te kunnen adviseren over de onderwerpen die spelen.

Jij bent de ideale kandidaat

Wij zoeken een enthousiaste en analytisch ingestelde collega met een HBO(+)/WO-opleiding die ervaring heeft met (onderdelen) van een kwaliteitsmanagementsysteem, waarbij vigerende normenkaders niet nieuw zijn. Werkervaring in een zorgorganisatie is een pré. Je kan goed verbanden leggen tussen gegevens vanuit diverse bronnen en weet dat te verwerken tot concrete en goed onderbouwde adviezen op organisatieniveau. Je houdt van samenwerken en bent naast analytisch ook gewoon hands-on en weet anderen mee te nemen in jouw verhaal. Belangrijke aanvullende competenties zijn: relatiebeheer- en netwerkvaardigheden, organisatiesensitiviteit, samenwerken en het kunnen organiseren en coördineren van (accreditatie)trajecten.

Ons aanbod

Wij bieden je een uitdagende functie binnen een leuk team met een fijne werksfeer en hoge teamspirit. Verder krijg je: 

  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd
  • Een salaris van minimaal € 3.115 en maximaal € 4.391 bruto fulltime per maand. (CAO ziekenhuizen FWG 55)
  • Vakantietoeslag (8,33%)             
  • Eindejaarsuitkering (volledige 13e maand)         
  • Mogelijk om vanuit huis te werken
  • Kom je met de auto? Bij ons kun je gratis parkeren        
  • Meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden met daarin aantrekkelijke regelingen zoals extra reiskostenvergoeding en diverse collectieve verzekeringen
  • Een uitdagende functie in een professioneel team         
  • Diverse online trainingen en cursussen, zoveel jij maar wilt!
  • Wil je weten wat wij jou nog meer te bieden hebben? Bekijk dan deze 10 redenen om bij ons te werken! 

Nieuwsgierig geworden?

Vertel het ons! Solliciteren kan tot en met maandag 6 december 2022. Ben je nu al werkzaam bij Treant dan solliciteer je via Profit InSite. Ben je niet werkzaam bij Treant dan solliciteer je via de knop "Solliciteren". 

Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Ellen Edens - van DisselAdviseur BK&V expertteam interne- externe audit, telefoon 06 21 35 61 15.  Voor informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Dima Belov, recruiter, telefoon 088 129 56 56.

De sollicitatiegesprekken staan gepland op woensdag 14 december 2022, dus noteer deze datum alvast in je agenda!

Ondertussen vragen we ook onze huidige medewerkers of een van hen deze uitdaging aan wil gaan. Als dat het geval is, krijgt deze kandidaat voorrang.