Financieel-administratief medewerker

Werkzaamheden

Je wilt graag je ervaring verbreden in financiële administratie. Als een echte teamspeler ben je niet alleen ambitieus, maar sta je ook klaar voor je collega’s en ben je een enthousiaste doener. Bij ons kun jij je hart ophalen. We groeien en ontwikkelen ons namelijk gestaag. Wil jij met ons mee groeien? Dan zijn we benieuwd naar je ervaring en motivatie!


Het profiel

  • Je wilt groeien in financiële administratie
  • Je steekt graag je handen uit de mouwen
  • Je houdt van sámen resultaten boeken
Dit is jouw nieuwe rol
De pensioenwereld verandert en gaat de komende jaren naar een heel nieuw stelsel. Onze organisatie loopt in die ontwikkelingen voorop - en rekent daarbij op de financiële administratie. Als financieel administratief medewerker ondersteun jij de afdeling bij de projectadministratie: de nieuwe manier van werken van onze afdeling. Samen met je collega's leg je dus een belangrijk financieel fundament doordat de resultaten beter per project te herleiden zijn.

Je verzamelt financiële (project)informatie en verwerkt deze op de juiste manier. Zie je kansen voor verbeteringen in processen of werkwijzen? Dan leg je die voor aan je collega's. Daarnaast ondersteun je bij verschillende financieel-administratieve werkzaamheden.

In deze functie verwachten we van jou dat je:
  • financiële gegevens verzamelt, verwerkt, controleert en archiveert;
  • inkoopfacturen matcht met de inkooporders en contracten;
  • proactief meedenkt en meewerkt om verbetervoorstellen te realiseren;
  • ondersteunt bij het voeren van een projectadministratie en bij divers ander administratief werk.
Dit ben jij
Dat je iemand bent die accuraat is en van cijfers houdt, hoeven we eigenlijk niet te zeggen. Wat jou uniek maakt, is de combinatie van die eigenschappen met je open en communicatieve instelling. Je bent een echte doener. Je stroopt graag de mouwen op, hebt ambitie en vindt het mooi om te leren van onze ervaren financiële (project)administrateurs. Tegelijk ben je zelfstandig, sta je sterk in je schoenen, weet je wat je wilt en kunt, en zoek je op tijd hulp als je er niet uitkomt. Met je positief kritische blik zie je altijd kansen om te verbeteren. Ook belangrijk: je weet hoe belangrijk deadlines zijn en kunt daar goed mee omgaan.

Daarnaast:
  • heb je een afgeronde hbo-opleiding in een financiële of administratieve richting;
  • heb je 1 tot 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie, liefst in een projectorganisatie;
  • is kennis van Excel en Exact Globe een pre.



Afdeling

Je afdeling Financiële Administratie is onderdeel van Finance & Control, dat onder de cfo valt, de chief financial officer. Samen met de collega’s van je afdeling – 16 administrateurs en administratief medewerkers, verdeeld over 2 teams – ben je verantwoordelijk voor onze financiële administratie.


Bedrijfsinformatie

Vanuit Groningen werken we bij TKP aan het beste digitale pensioenplatform. Een stevige ambitie, waar we met ruim 1.000 ambitieuze professionals iedere dag met hart en ziel aan werken. Dat moet ook wel, want 17 pensioenfondsen, 100.000 werkgevers en zo'n 4 miljoen Nederlanders rekenen op onze dienstverlening. Of het nu gaat om een pensioenuitkering die juist én op tijd is of om een actueel overzicht van het opgebouwde pensioen. Zo maken we pensioen 'easy'.

Waarom TKP?
  • De inhoud van ons werk, veel ruimte om met eigen ideeën te komen en energieke collega's die elkaar graag helpen;
  • Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit - van workshops en intervisie tot online academy;
  • Veel sportieve en gezellige activiteiten: wekelijkse bootcamps, fiets- en skiweekenden en een maandelijkse borrel
Fijne voorwaarden
De functie is gewaardeerd in schaal 5. Je salaris is afhankelijk van je opleiding en ervaring en bedraagt minimaal € 2.435,64 en maximaal € 3.479,48 bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek. Daarnaast krijg je een flexibel arbeidsvoorwaardenbudget van 16,7% boven op je bruto maandsalaris. Je valt onder de cao van onze moeder Aegon, krijgt minimaal 28 vakantiedagen, profiteert van een uitgebreid pakket aan voordelen én natuurlijk van een goede pensioenregeling. Je werkt bij ons deels thuis en deels op kantoor. Zodat werk en privé goed in balans zijn.


Contactinformatie

Dan ontvangen wij graag jouw motivatie en cv. Je kunt tot en met 28 juni reageren. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Peter Poel, senior medewerker Financiële Administratie, via poel.p@tkppensioen.nl. Vragen over de procedure kun je stellen aan Judith Krijgsman, recruiter, via 06-27 11 71 75 of krijgsman.j@tkppensioen.nl.

Goed om te weten:
  • bij gelijke geschiktheid hebben interne sollicitanten voorrang;
  • acquisitie op basis van deze vacature heeft geen zin, werven doen wij zelf.

Reageer op deze vacature