Senior HR-businesspartner

Werkzaamheden

Jij weet wat de winst van een sterke personeelsstrategie voor een onderneming is. De kans om zo'n strategie in een bedrijf van bijna 1000 mensen uit te bouwen en te realiseren, grijp je met beide handen aan. Als ervaren HR-businesspartner combineer je een brede blik met een energieke houding. Ben jij klaar voor een serieuze stap vooruit in een zich snel ontwikkelend fintech-bedrijf als TKP? Dan zijn we benieuwd naar je ervaring en motivatie!


Het profiel

Dit is jouw nieuwe rol
TKP heeft een stevige ambitie: het beste digitale pensioenplatform ontwikkelen. De transformatie die we daarvoor doorgaan, vraagt veel inzet en betrokkenheid van al onze mensen. In die dynamiek zorg je als senior HR-businesspartner voor de aansluiting van HR op je businessunit(s). Jij bent de persoon die ervoor zorgt dat onze strategische HR-agenda, met thema's als leiderschap en duurzame ontwikkeling, tot in de haarvaten van de organisatie doordringt.

Voor onze organisatie ben je adviseur en aanspreekpunt op directie- en seniormanagementniveau. Andersom zorg je voor de doorvertaling van de nieuwe HR-strategie naar jouw businessunit(s). Dat doe je op eigen initiatief - ook als er nog geen beleid of aanpak ligt, neem jij het voortouw en bouw jij het van de grond af op. Omdat onze organisatie volop in ontwikkeling is, heb je veel vrijheid je eigen visie op het HR-vak in de praktijk te brengen.

In deze functie verwachten we van jou dat je:
  • proactief initiatieven neemt om onze HR-strategie te realiseren;
  • voor jouw businessunit(s) een strategisch personeelsplan maakt en uitvoert;
  • meewerkt aan het verbeteren van onze HR-dienstverlening;
  • onze digitale transformatie begeleidt en ondersteunt.
Dit ben jij
Jij brengt veel energie met je mee, krijgt mensen in beweging. Met je achtergrond in het bedrijfsleven en liefst consultancy-ervaring, weet je mensen voor je ideeën te winnen. Daarnaast ben je een echte allrounder in de HR: van het vaststellen van doelen, de juiste stuurinformatie en indicatoren schrik jij niet terug. Ook basale zaken krijg jij op orde. Je hebt echte realisatiekracht.

Je bent creatief, vult je rol zelfstandig in en maakt daarin de juiste afwegingen. Vanuit je ervaring bij andere grote ondernemingen weet je alles van veranderprocessen en bedrijfstransformaties. Je bent een snelle denker en schakelt makkelijk tussen verschillende onderwerpen, opdrachtgevers en stakeholders - ook in het technologiedomein. Je investeert graag en veel in de opbouw van de relatie met jouw unit(s), bent een echte netwerker. Bovendien heb je ervaring met agile werken en geloof je in zelfsturende teams.

Daarnaast:
  • heb je een afgeronde wo-opleiding in bijvoorbeeld HRM of Bedrijfskunde;
  • bezit je minimaal 7 jaar generieke HR-ervaring;
  • heb je bij voorkeur een achtergrond in het bedrijfsleven en consultancy-ervaring;
  • geef je moeiteloos presentaties en voer je adviesgesprekken;
  • ben je bedreven in project- en verandermanagement, in organisatieontwerp en -ontwikkeling.



Afdeling

Je maakt deel uit van het HR-team in Groningen en rapporteert rechtstreeks aan onze chro. Met een compact team van ruim 10 professionals zijn wij verantwoordelijk voor strategische personeelsplanning, recruitment, opleidingen en verzuim. Wil je sparren, dan kan dat met de 2 andere HR-businesspartners. Daarnaast kun je ook altijd gebruikmaken van de expertise en ervaring van de HR-afdeling van ons moederbedrijf Aegon in Den Haag.


Bedrijfsinformatie

Vanuit Groningen werken we aan het beste digitale pensioenplatform. Een stevige ambitie, waar we met ruim 1000 ambitieuze professionals iedere dag met hart en ziel aan werken. Dat moet ook wel, want 22 pensioenfondsen, duizenden werkgevers en zo'n 3 miljoen Nederlanders rekenen op onze dienstverlening. Of het nu gaat om een pensioenuitkering die juist én op tijd is, of om een actueel overzicht van het opgebouwde pensioen. Zo maken we pensioen 'easy'.

Waarom TKP?
  • De inhoud van ons werk, veel ruimte om met eigen ideeën te komen en energieke collega's die elkaar graag helpen;
  • Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling - van workshops en coaching tot persoonlijk opleidingsplan;
  • Veel sportieve en gezellige activiteiten, zoals een wekelijkse bootcamp, fiets- en skiweekenden en een maandelijkse borrel.
Fijne voorwaarden
De functie is gewaardeerd in schaal 10. Je salaris is afhankelijk van je kennis en ervaring. Daarnaast krijg je een flexibel arbeidsvoorwaardenbudget van 16,7% boven op je bruto maandsalaris. Je valt onder de cao van onze moeder Aegon, krijgt minimaal 26 vakantiedagen, profiteert van een uitgebreid pakket aan voordelen én natuurlijk van een goede pensioenregeling. Voorlopig werk je vanuit huis - straks deels thuis en deels op kantoor. Zodat werk en privé goed in balans zijn.


Contactinformatie

Dan ontvangen wij graag jouw motivatie en cv. Je kunt tot en met 15-4-2021 reageren via onze website. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wilfred Brand, chro, via brand.w@tkppensioen.nl. Vragen over de procedure kun je stellen aan Nourdin Bourjel, recruiter, via 06-82 70 59 16.

Goed om te weten:
  • op deze vacature is onze medewerversregeling van toepassing;
  • acquisitie op basis van deze vacature heeft geen zin, werven doen wij zelf.

Reageer op deze vacature