Werkplekspecialist

De werkplek ken jij als jouw broekzak. En je vindt het leuk om met al jouw ervaring en kennis van de nieuwste ontwikkelingen anderen te inspireren. Dat doe je graag in een organisatie die toewerkt naar de werkplek van de toekomst. Bij ons dus. Heb jij een duidelijke visie op zo’n werkplek en ben jij als eerste op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op werkplekgebied? Dan zijn we benieuwd naar je ervaring en motivatie!

Dit is jouw nieuwe rol
Wij willen dat werken bij ons voor iedereen een ervaring is die smaakt naar meer. Een goed geregelde werkplek hoort daarbij. Als werkplekspecialist zorg jij er samen met je team voor dat je collega’s binnen de hele organisatie veilig en gemakkelijk hun werk kunnen doen. Overal, altijd en op ieder device.

Met je team ben jij verantwoordelijk voor het werkgemak van ruim 1.300 collega’s en voor 24/7 performance van de huidige werkplek. Je werkt daarvoor intensief samen met je collega’s van de ICT Servicedesk en het team Platform & infrastructuur. Naast de dienstverlening rondom de huidige werkplek, werken jullie als team ook aan de werkplek van de toekomst. Jullie vertalen trends en behoeftes van collega’s naar een nieuwe werkplek voor de aankomende jaren. Deze ontwikkeling staat nooit stil.

In deze functie verwachten we van jou dat je:
  • een duidelijke visie hebt op de werkplek van de toekomst en deze uitdraagt;
  • samen met je team zorgt voor 24/7 performance van de huidige werkplek;
  • op de hoogte bent van werkplekinnovaties;
  • sparringpartner bent van productowners, architecten, het security office en de business continuity manager.

Dit ben jij
Of het nu gaat om de werkplekomgeving of de devices – jij hebt de inspirerende persoonlijkheid om ons mee te nemen in nieuwe ontwikkelingen. Gevraagd en ongevraagd kom je met nieuwe ideeën die je samen met je team verder uitwerkt. Je bent je er daarbij van bewust dat security, (aantoonbaar) in control zijn en privacy topprioriteit hebben binnen onze organisatie.

Met jouw enthousiasme en gedrevenheid start je met gemak een architectuurdiscussie en kun je deze onderbouwd begeleiden. Je bent niet bang om je mening te geven en wordt blij van een afgeronde klus. Accuraat, planmatig en gestructureerd werken zijn jouw tweede natuur. Maar je bent net zo goed flexibel. Want je weet dat je soms ook onder hoge druk of buiten kantoortijden werkzaamheden te doen hebt. En werken in teamverband? Dat vind je net zo vanzelfsprekend als zelfstandig zaken oppakken. Je bent niet te beroerd om – naast feedback geven – ook feedback te ontvangen. En als je gewoon iets moet uitvoeren doe je dat met alle plezier.

Daarnaast:
  • heb je hbo werk- en denkniveau;
  • heb je een afgeronde relevante ICT-opleiding;
  • heb je meerdere jaren kennis van en ervaring met VDI, Citrix, MS Teams, Ivanti en FSLogix;
  • heb je bij voorkeur kennis van O365, Exchange Online, Azure, Powershell en Windows 10;
  • heb je ervaring met agile werken

Werken bij TKP
De digitale transformatie – we zitten er middenin. Met ruim 1.100 professionals werken we aan het beste digitale pensioenplatform, waarop straks miljoenen Nederlanders inzicht in hun pensioen krijgen. Sleutelen aan state-of-the-art technologie is voor ons dagelijkse kost. Interessante projecten genoeg. Dat schept interessante kansen voor ICT’ers met ambitie.

Waarom TKP?
  • De inhoud van ons werk, veel ruimte om met eigen ideeën te komen en energieke collega's die elkaar graag helpen;
  • Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit – van workshops en intervisie tot online academy;
  • Veel sportieve en gezellige activiteiten, zoals wekelijkse bootcamps, fiets- en skiweekenden en een maandelijkse borrel;

Fijne voorwaarden
Je salaris is afhankelijk van je opleiding en ervaring en bedraagt minimaal € 3.215,05 en maximaal € 4.592,98 bruto per maand op basis van een 38-urige werkweek. Daarnaast krijg je een 13e maand, 8% vakantietoeslag en jaarlijks een salarisverhoging van 3% (zolang je ruimte hebt in je schaal). Je valt onder de cao van onze moeder a.s.r., krijgt 200 vakantie-uren per jaar, een NS-Business Card of kilometervergoeding én profiteert van een uitstekende pensioenregeling. Bij TKP werken we deels thuis en deels op kantoor. Zodat werk en privé goed in balans zijn. Behoefte aan meer vrije tijd, voor bijvoorbeeld je eigen onderneming, vrijwilligerswerk of mantelzorg? Dan kun je eens per 5 jaar een deels betaalde sabbatical opnemen.

Heb je interesse?
Dan ontvangen wij graag jouw motivatie en cv. Je kunt tot en met 13 oktober 2023 reageren. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Erwin Nieuwold, productgroepleider Workspace, via 050-582 79 83 of nieuwold.e@tkppensioen.nl. Vragen over de procedure kun je stellen aan Judith Krijgsman, recruiter, via recruitment@tkppensioen.nl.

Goed om te weten:
  • op deze vacature is onze medewerversregeling van toepassing;
  • bij gelijke geschiktheid hebben interne sollicitanten voorrang;
  • acquisitie op basis van deze vacature heeft geen zin, werven doen wij zelf.

Reageer op deze vacature