Directiesecretaresse
Werkzaamheden
Jij weet prioriteiten te stellen en bent een kei in plannen en organiseren. Je ontzorgt en ondersteunt onze directie graag in de dagelijkse werkzaamheden. Zet jij je ervaring graag in bij een dynamische organisatie waar de lat hoog ligt? Dan zijn we erg benieuwd naar je ervaring en motivatie!
Het profiel
Als (directie)secretaresse ben je verantwoordelijk voor het plannen en organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten. Je zorgt voor adequaat agendabeheer, bereidt vergaderingen voor en zorgt dat de juiste documenten compleet en tijdig beschikbaar zijn. Je bewaakt de voortgang van afgesproken actiepunten en zorgt voor de verslaglegging van vergaderingen.
In deze functie verwachten we van jou dat je:
Je bent van nature proactief en weet met finesse je organisatietalent in te zetten. Je hebt een open persoonlijkheid, bent klantgericht en daadkrachtig. Daarnaast ben je accuraat en gewend planmatig te werken. Je kunt zowel zelfstandig als in een team werken.
Daarnaast:
Afdeling
Je gaat werken op de afdeling Secretariaat. De afdeling ondersteunt directieleden en managers van verschillende organisatieonderdelen. De afdeling bestaat uit 4 secretaresses en de leidinggevende, de directiesecretaris.
Bedrijfsinformatie
Vanuit Groningen werken we bij TKP aan het beste digitale pensioenplatform. Een stevige ambitie, waar we met ruim 1.000 ambitieuze professionals iedere dag met hart en ziel aan werken. Dat moet ook wel, want 17 pensioenfondsen, 100.000 werkgevers en zo'n 4 miljoen Nederlanders rekenen op onze dienstverlening. Of het nu gaat om een pensioenuitkering die juist én op tijd is of om een actueel overzicht van het opgebouwde pensioen. Zo maken we pensioen 'easy'.
Waarom TKP?
De functie is gewaardeerd in schaal 7. Je salaris is afhankelijk van je opleiding en ervaring en bedraagt minimaal € 2.520,89 en maximaal € 3.601,26 bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek. Daarnaast krijg je een flexibel arbeidsvoorwaardenbudget van 16,7% boven op je bruto maandsalaris. Je valt onder de cao van onze moeder Aegon, krijgt minimaal 28 vakantiedagen, profiteert van een uitgebreid pakket aan voordelen én natuurlijk van een goede pensioenregeling. Bij TKP werken we deels thuis en deels op kantoor. Zodat werk en privé goed in balans zijn.
Contactinformatie
Dan ontvangen wij graag jouw motivatie en cv. Je kunt tot en met 2 april reageren. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Karin Zunneberg, directiesecretaris, manager Facilitaire Zaken en Betuursondersteuning, via 06-22 47 08 78 of zunneberg.k@tkppensioen.nl. Vragen over de procedure kun je stellen Jeremy Velthuis, Corporate recruiter via recruitment@tkppensioen.nl.
Goed om te weten:
Jij weet prioriteiten te stellen en bent een kei in plannen en organiseren. Je ontzorgt en ondersteunt onze directie graag in de dagelijkse werkzaamheden. Zet jij je ervaring graag in bij een dynamische organisatie waar de lat hoog ligt? Dan zijn we erg benieuwd naar je ervaring en motivatie!
Het profiel
- Je ontzorgt en ondersteunt onze directie
- Je weet met finesse je organisatietalent in te zetten
- Je gaat werken in een team met 4 secretaresses
Als (directie)secretaresse ben je verantwoordelijk voor het plannen en organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten. Je zorgt voor adequaat agendabeheer, bereidt vergaderingen voor en zorgt dat de juiste documenten compleet en tijdig beschikbaar zijn. Je bewaakt de voortgang van afgesproken actiepunten en zorgt voor de verslaglegging van vergaderingen.
In deze functie verwachten we van jou dat je:
- afspraken maakt, agenda's beheert en bijeenkomsten organiseert;
- vergaderingen notuleert;
- samen met collega's de workload verdeelt;
- teksten van bijvoorbeeld brieven en memo's redigeert.
Je bent van nature proactief en weet met finesse je organisatietalent in te zetten. Je hebt een open persoonlijkheid, bent klantgericht en daadkrachtig. Daarnaast ben je accuraat en gewend planmatig te werken. Je kunt zowel zelfstandig als in een team werken.
Daarnaast:
- heb je een minimaal een afgeronde opleiding op mbo-niveau 4;
- heb je minimaal 3 jaar recente ervaring als (Directie)secretaresse;
- heb je ruime ervaring met het Officepakket, waaronder met nadruk ook Excel en PowerPoint;
- ben je minimaal 36 uur per week inzetbaar;
Afdeling
Je gaat werken op de afdeling Secretariaat. De afdeling ondersteunt directieleden en managers van verschillende organisatieonderdelen. De afdeling bestaat uit 4 secretaresses en de leidinggevende, de directiesecretaris.
Bedrijfsinformatie
Vanuit Groningen werken we bij TKP aan het beste digitale pensioenplatform. Een stevige ambitie, waar we met ruim 1.000 ambitieuze professionals iedere dag met hart en ziel aan werken. Dat moet ook wel, want 17 pensioenfondsen, 100.000 werkgevers en zo'n 4 miljoen Nederlanders rekenen op onze dienstverlening. Of het nu gaat om een pensioenuitkering die juist én op tijd is of om een actueel overzicht van het opgebouwde pensioen. Zo maken we pensioen 'easy'.
Waarom TKP?
- De inhoud van ons werk, veel ruimte om met eigen ideeën te komen en energieke collega's die elkaar graag helpen;
- Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit - van workshops en intervisie tot online academy;
- Veel sportieve en gezellige activiteiten, zoals wekelijkse bootcamps, fiets- en skiweekenden en een maandelijkse borrel.
De functie is gewaardeerd in schaal 7. Je salaris is afhankelijk van je opleiding en ervaring en bedraagt minimaal € 2.520,89 en maximaal € 3.601,26 bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek. Daarnaast krijg je een flexibel arbeidsvoorwaardenbudget van 16,7% boven op je bruto maandsalaris. Je valt onder de cao van onze moeder Aegon, krijgt minimaal 28 vakantiedagen, profiteert van een uitgebreid pakket aan voordelen én natuurlijk van een goede pensioenregeling. Bij TKP werken we deels thuis en deels op kantoor. Zodat werk en privé goed in balans zijn.
Contactinformatie
Dan ontvangen wij graag jouw motivatie en cv. Je kunt tot en met 2 april reageren. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Karin Zunneberg, directiesecretaris, manager Facilitaire Zaken en Betuursondersteuning, via 06-22 47 08 78 of zunneberg.k@tkppensioen.nl. Vragen over de procedure kun je stellen Jeremy Velthuis, Corporate recruiter via recruitment@tkppensioen.nl.
Goed om te weten:
- op deze vacature is onze medewerversregeling van toepassing;
- acquisitie op basis van deze vacature heeft geen zin, werven doen wij zelf.