Controllers voor een geheel nieuw control-team

Ben jij een ervaren controller? Vind jij zowel de financial als de business kant van het vak aantrekkelijk? Zie jij de uitdaging om de afdeling control nieuw leven in te blazen met een geheel nieuw control-team wel zitten? Dan zijn we op zoek naar jou!

Binnen Tangenborgh zijn we voor de afdeling planning & control op zoek naar nieuwe collega’s. Door ontwikkelingen zijn we op zoek naar 3 controllers die samen met ons willen meebouwen aan een nieuw team control en daarmee aan de toekomst van Tangenborgh.

Team control is onderdeel van de afdeling financiële zaken. Deze ambitieuze afdeling bestaat, naast de controllers, uit twee administrateurs, vijf medewerkers financiële administratie, twee salarisadministrateurs, drie medewerkers klantenadministratie en een adviseur informatiemanagement. Zij worden aangestuurd door de manager financiële zaken en informatiemanagement.

Wat ga je doen?

Als controller in de zorg fungeer je als financial- en businesspartner van het management en de Raad van Bestuur. Je zorgt er voor dat teamleiders, managers en de Raad van Bestuur worden voorzien van tijdige en betrouwbare managementinformatie en je fungeert als sparringpartner. Daarbij ben je in staat om het financieel en economisch beleid te vertalen voor non-financials. Als controller geef je uitvoering aan de planning- en controlcyclus, waarbij je een belangrijke bijdrage levert aan onder meer de (meerjaren)begroting, prognoses, kwartaal- en maandrapportages. Ook voor het uitwerken van business cases en kostprijsberekeningen om de financiële haalbaarheid van project- en contractvoorstellen vast te stellen, draai jij je hand niet om. Je beschikt dan ook over een sterk analytisch vermogen en goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.

Je hebt verder kennis van bedrijfsprocessen en informatiestromen en bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op financieel en fiscaal gebied, ook ten aanzien van geldende wet- en regelgeving. Je gebruikt deze kennis om proactief te signaleren en adviseren en je bent in staat deze kennis te vertalen in de dagelijkse werkzaamheden van de afdeling. Het delen van deze kennis en vaardigheden met je collega’s binnen de afdeling financiële zaken, om zodoende bij te dragen aan de ontwikkeling van de afdeling als geheel, vind je vanzelfsprekend.

Wat bieden wij jou?

  • In eerste instantie een contract voor de duur van een jaar met de intentie deze te verlengen voor onbepaalde tijd.
  • Een contract voor 32 tot 36 uur per week.
  • Toegang tot de Tangenborgh academie om je verder te ontwikkelen (o.a. e-learningen van Good Habitz).
  • Een smartphone in bruikleen.
  • Een uitgebreide MKSA-regeling.
  • Een salaris conform CAO VVT op basis van opleiding en ervaring, inclusief een eindejaarsuitkering van 8,33% (percentage 2021).

Jouw functieprofiel:

  • Je hebt een afgeronde relevante Hbo opleiding (bedrijfseconomie, accountancy, of vergelijkbaar) met eventueel aanvullende opleidingen.
  • Je hebt brede ervaring in een vergelijkbare functie. Het is een pre indien je kennis hebt van de zorgsector (Wlz, Zvw en Wmo).
  • Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden, een sterk analytisch vermogen en een grote mate van zelfstandigheid.

Vragen?

Meer informatie over de functie kan worden ingewonnen bij Dunja Edeler (manager Financiële Zaken).
T: 06-38044831

Interesse?

Ben jij in voor verandering, ben je communicatief sterk en ben jij in staat om samen met je collega’s mee te bouwen aan de toekomst van Tangenborgh? Je bent van harte welkom. Solliciteren kan tot 1 maart 2021 via de sollicitatiebutton van deze vacature op de website van De Tangenborg. Naast een cv ontvangen we ook graag een motivatiebrief.

Het opvragen van referenties en het aanvragen van een Verklaring Omtrent het Gedrag maken onderdeel uit van de procedure.