Thus Wonen | Medewerker financiële dagelijkse administratie
Word jij onze nieuwe collega? Ben jij het cijfertalent dat onze financiële dagelijkse administratie in de volle breedte komt versterken? Dan komen we graag met jou in contact!
Thús Wonen biedt mensen met een bescheiden inkomen een fijne woonplek in Noordoost- Fryslân. Hier zetten wij ons met 85 medewerkers iedere dag met plezier voor in. Ons doel is voldoende, betaalbare huurwoningen op de juiste plaats. Wij staan naast de huurders en hebben oog voor de woonomgeving en het milieu, omdat het ons om meer dan alleen de woningen gaat. Samen met andere betrokken partijen dragen we bij aan leefbare buurten en wijken waar het goed én fijn wonen is. Nu, maar ook voor de generaties na ons.
Wat ga je doen?
Je versterkt binnen het team financiën de financiële dagelijkse administratie in al haar facetten. Je houdt je bezig met een breed palet aan werkzaamheden zoals het crediteuren-, debiteuren-, tussenrekeningen- en leningenbeheer. Maar ook de bankafschriftverwerking en periodieke klussen zoals IC-controles, huuraanpassingen, stookkostenverwerking etc. Dit alles doe je secuur en vanuit een klantgerichte- communicatieve en faciliterende houding.
Wat doe je daarnaast nog meer?
In de periode dat je bij ons werkt heeft het team financiën zichzelf de uitdaging gesteld om uiteindelijk deze tijdelijke functie weer overbodig te maken. Bijvoorbeeld door (proces)automatisering. Hoe gek het ook klinkt, we verwachten dat jij hierin ook meedenkt en -doet vanuit je expertise. Dit geeft jou namelijk ook kansen om binnen je vakgebied kennis en ervaring op te doen op het gebied van een nog meer toekomstgerichte financiële dagelijkse administratie.
Wat is belangrijk voor deze functie?
Je hebt minimaal een MBO-niveau 4 opleiding afgerond. Het liefst met een financieel-administratieve specialisatie, zoals (moderne) bedrijfsadministratie. Maar het allerbelangrijkste is dat je graag met cijfers werkt, secuur en klantgericht bent en dat je gemakkelijk communiceert. Maar wat ook handig is in een kleiner en hecht team, is pro-activiteit, flexibiliteit en samen de schouders eronder willen zetten.
Thús Wonen biedt jou
Je krijgt een brede financieel administratieve functie in een professionele organisatie met een algemeen belang. Je kunt werkervaring opdoen in alle facetten van dit prachtige vak. En daarbij word je aangemoedigd om mee te denken en te doen in de verdere omschakeling richting een team financiën van de toekomst.
We bieden je een tijdelijke aanstelling, in eerste instantie voor de duur van een jaar. We sluiten niet uit dat deze tijdelijke aanstelling langer kan gaan duren. Je salaris bedraagt maximaal € 3.538,- en is ingedeeld in schaal F van de CAO Woondiensten. Je krijgt uitgebreide mogelijkheden voor scholing en loopbaanontwikkeling vanuit een individueel loopbaanbudget. Je ontvangt een vergoeding voor woon-werkverkeer voor de dagen waarop je naar kantoor komt en een thuiswerkvergoeding voor de dagen waarop je vanuit huis werkt. Daarnaast faciliteren we je met
een Surface en een mobiele telefoon.
Vragen of solliciteren?
Ben jij dat aanstormende talent dat wij zoeken om onze financiële dagelijkse administratie tijdelijk te versterken? Dan ontvangen we graag uiterlijk 4 juni 2023 je sollicitatiebrief met cv via hrm@thuswonen.nl.
Wil je meer weten over Thús Wonen of deze functie? Neem dan contact op met Tobias Knol, manager Interne Bedrijfsvoering, of kijk op onze website www.thuswonen.nl. De gesprekken vinden plaats op 12 juni 2023 tussen 09.00 en 12.00 uur.