Elkien | Teamleider dagelijks onderhoud
Thuis geven… daar staan wij voor! Ben jij niet bang om een team verder te brengen en samen thuis te geven? Ben je ervaren binnen het vastgoedonderhoud? En wil je een baan met maatschappelijke impact?
Wie zijn wij?
Elkien is een woningcorporatie in Friesland met ruim 18.800 woningen, zowel in de stad als op het platteland. Onze woningen staan in de gemeenten Leeuwarden, Súdwest-Fryslân, Opsterland en in een aantal kleine kernen. Bij Elkien vinden we dat iedereen een thuis verdient. En dit ‘thuis’ is voor Elkien meer dan het bieden van vier muren en een dak. Want ook de staat van de woningen en een veilige en prettige leefomgeving zijn belangrijk. Bij alles wat we doen en niet doen, stellen we de bewoner van nu en van de toekomst centraal. Dit geven we vorm door samen te werken met bewoners, stakeholders, partners en de omgeving. Samen thuis geven noemen we dat bij Elkien.
Wat ga je doen?
Als Teamleider Dagelijks Onderhoud (DO) ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van het dagelijks onderhoud bij Elkien. Dit betekent dat je ervoor zorgt dat alle uit te voeren reparaties, mutaties en schades correct worden afgehandeld. Je stuurt aan op het behalen van de gewenste kwaliteit, bewaakt de voortgang en houdt de kosten in de gaten. Belangrijke succesfactoren zijn hierbij: klantprestaties, onderhoudskosten en goede samenwerking met collega’s en onderhoudspartners. Daarnaast zorg jij ervoor dat problemen of knelpunten snel worden opgelost. Het betreft een leidinggevende rol aan uiteenlopende functies binnen het dagelijks onderhoud.
Jij:
• Bent de spil tussen strategie en uitvoering en zorgt voor een leerklimaat waarin medewerkers zich ontwikkelen.
• Stuurt dagelijks het team DO aan door middel van coachen, trainen, begeleiden en inspireren. Je stimuleert persoonlijk leiderschap en een probleemoplossende werkhouding.
• Realiseert het dagelijks onderhoud en werkt in de toekomst met de samenwerkingsvorm ‘Resultaatgericht Samenwerken’ (RGS). Binnen deze functie ligt ook de uitdagende opgave om als dagelijks onderhoud de stap te maken naar RGS.
• Realiseert de doelstellingen uit het ondernemings- en het jaarplan. Daarnaast lever je een bijdrage aan beleidsontwikkeling en ontwikkel en implementeer je nieuwe diensten en producten.
• Zorgt voor een goede samenwerking tussen onderhoudspartners en Elkien.
Wat wordt jouw werkplek?
Met het overgaan van Dagelijks Onderhoud van Klant & Wonen naar Vastgoed, Realisatie & Onderhoud, is de functie van Teamleider DO eerst niet ingevuld. Met alles wat er op ons afkomt, is de behoefte weer ontstaan voor een Teamleider DO. We zoeken iemand die het leuk vind om de functie goed neer te zetten. Voor deze functie zoeken wij een servicegerichte teamleider die hart heeft voor onze klant.
Je komt te werken in een dynamisch team waar volop kansen zijn je eigen beeld op Dagelijks Onderhoud vorm te geven. Als Teamleider DO val je onder de Manager Vastgoed, Realisatie & Onderhoud. Je stuurt het team Dagelijkse Onderhoud aan, wat bestaat uit 2 uitvoerders, 27 allround vaklieden, 4 planners en ondersteuners. Ook zijn we gelijktijdig 2 servicecoördinatoren aan het werven, die ook in dit team komen. Daarnaast stuur je diverse onderhoudspartners aan.
Wat bieden we jou?
• Betekenisvol werk; iedereen verdient immers een (t)huis en jij draagt daaraan bij.
• Afhankelijk van jouw kennis en ervaring bedraagt jouw bruto maandsalaris € 4.367 tot € 5.903 bruto op basis van 36 uur per week. De functie valt in schaal K - CAO Woondiensten. De CAO Woondiensten biedt uitgebreide arbeidsvoorwaarden, zoals een goed pensioen bij SPW.
• Een dienstverband voor 32 tot 36 uur per week. Kies je voor 36 uur per week, dan mag je dit verdelen over 4 werkdagen.
• 26,1 vakantiedagen per jaar bij een 36-urige werkweek. En de mogelijkheid om elk jaar arbeidsvoorwaarden tegen elkaar uit te ruilen.
• We werken bij Elkien hybride. Dat betekent zowel in de gebieden, op kantoor als thuis. Je ontvangt een laptop en een mobiele telefoon van ons. Daarnaast zorgen we er natuurlijk voor dat je thuis een top werkplek hebt. Je kunt spullen via ons lenen en zelf aanschaffen met je thuiswerkbudget.
• Persoonlijke groei en professionele ontwikkeling vinden we erg belangrijk, dit stimuleren en ondersteunen we dan ook ruimschoots.
• Vitaliteitsbudget van € 225 per jaar (bij een 36-urige werkweek). Dit kun je inzetten voor bijvoorbeeld jouw sportabonnement, stoppen met roken of lifestyle-advies.
Wie ben jij?
Jij:
• Hebt HBO werk- en -denkniveau en minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring.
• Hebt een duidelijke visie op leidinggeven aan een team in het dagelijks onderhoud van woningen en weet hierin de samenwerking te zoeken.
• Kunt prioriteiten en acties bepalen om zaken volgens planning in beweging te krijgen.
• Hebt ervaring met vastgoedonderhoud en -beheer en diverse samenwerkingsvormen.
• Hebt ervaring in het optimaliseren van processen en weet teamleden hierin mee te nemen.
• Richt je op het behalen van gezamenlijk resultaat, vertaalt de lange termijnvisie in heldere en operationele doelen.
• Bent innovatief, wisselt ideeën uit voor de gezamenlijke ontwikkeling van nieuwe producten, diensten of samenwerkingsverbanden.
Meer weten over deze functie?
Heb je vragen over de afdeling of de functie? Neem dan contact op met Marc Klaver, Manager Vastgoed, Realisatie & Onderhoud, via 06 10 05 68 67.
Heb je vragen over de procedure? Neem dan contact op met Marieke Ensing, HR Business Partner, via 06 57 08 16 00.
Is dit jouw volgende baan? Dan horen we graag van jou! De vacature heeft geen einddatum, maar blijft openstaan zolang we op zoek zijn. Na jouw sollicitatie ontvang je snel van ons een terugkoppeling of we graag met jou willen kennismaken.