Nijestee | Medewerker Wooninformatie

Als Medewerker Wooninformatie bij Nijestee is het jouw verantwoordelijkheid om klaar te staan voor bewoners en woningzoekenden. Als ze vragen of problemen hebben over woninggerelateerde zaken, dan ben jij het eerste aanspreekpunt. De onderwerpen van gesprekken variëren van overlast en reparaties tot huurbetaling en nieuwbouw. Meestal kun je meteen antwoord geven of het probleem oplossen, ook aangezien de werkvoorbereiders vaak op kantoor te vinden zijn. Dan kun je hen makkelijk benaderen als er bijvoorbeeld iets gerepareerd moet worden. 

Je staat bewoners en woningzoekenden vooral telefonisch te woord, maar soms zit je ook achter de balie in de zogenaamde ‘Woonkamer’ van Nijestee. Er lopen niet alleen mensen in en uit voor vragen, maar ook om sleutels in te leveren of op te halen. Daarnaast verwerk je huuropzeggingen en plan je bijvoorbeeld reparatieverzoeken en verhuurscans in. Verder beantwoord je vragen van bewoners en woningzoekers via de algemene inbox of social media. Deze vragen en meldingen worden verdeeld onder alle collega’s.

Je werkt op de afdeling Wooninformatie met ruim twintig collega’s. Deze afdeling bestaat uit diverse serviceteams, waar je na enkele maanden ook bij betrokken wordt. Dit zijn onder andere een Kennis- en Informatieteam, Onderhoudsteam, Planteam en Sleutelteam. Het ene serviceteam heeft taken die dagelijks uitgevoerd moeten worden, bijvoorbeeld het Planteam dat het rooster maakt. Bij het andere serviceteam is dit juist niet zo, bijvoorbeeld bij het Onderhoudsteam: het contact met VvE-beheerders vindt niet dagelijks plaats.

Wil je meer weten over deze vacature, neem dan een kijkje op de website van Nijestee door hier te klikken.