Nijestee | Medewerker Servicedesk

Nijestee biedt woonruimte aan ruim 22.000 Groningers. Dat moeten allereerst goede en betaalbare woningen zijn. Het gaat voor ons daarnaast ook om een veilige straat, een gezellige buurt en leefbare stad. Met 195 collega’s steken we daar veel energie in. Hart voor huurders. Hart voor de stad. Ruimte door vertrouwen. Eigenzinnig. Nuchter. Dat zijn wij.

Onze samenleving als uitgangspunt

Werken bij Nijestee is werken met de samenleving als uitgangspunt. Wij verhuren en ontwikkelen betaalbare huurwoningen in bijna alle wijken in de stad Groningen. Mensen vanuit verschillende achtergronden en maatschappelijke posities leven er samen. Als je werkt bij Nijestee, werk je met deze mix van mensen en belangen en is onze samenleving je vertrekpunt. We voelen ons bij al die mensen en al hun belangen betrokken. Niet alleen bij hun woningen maar veel breder, bij de leefbaarheid in de buurten en wijken. De invloed van de bewoner is daarbij wat ons betreft vanzelfsprekend. Niet alleen voor, maar vooral ook mét de bewoner maken wij dagelijks werk van een huis dat als thuis voelt. Wij hebben ruimte voor een Medewerker Servicedesk

KANDIDAATPROFIEL

Jouw bijdrage

Als medewerker Servicedesk ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van facilitaire taken binnen het kantoor van Nijestee. Je bent het gezicht van Servicedesk en daarmee het centrale meldpunt voor facilitaire- en huishoudelijke zaken. Je beheert de koffiemachines en organiseert bijeenkomsten / recepties voor collega’s, inclusief de catering. Ook zorg je ervoor dat de voorraad van kantoor- en huishoudelijke artikelen op peil blijft. Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de ter beschikking staande middelen (auto, fiets) en vergaderruimten en maakt hiertoe zelfstandig afspraken. Je neemt opdrachten en werkzaamheden aan van afdelingen en collega’s en zorgt voor de registratie, planning en uitvoering (zoals kopieerwerk, post, organisatie bijeenkomsten). Je voert zelfstandig correspondentie en zorgt ervoor dat de communicatie met de verschillende afdelingen, collega’s en externe dienstverleners soepel verloopt. Als medewerker Servicedesk ben je een belangrijke schakel binnen de organisatie en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt.

Jouw profiel

Je hebt een opleiding MBO facilitaire dienstverlening of affiniteit met het facilitaire vak. Een aantal jaren ervaring in het vakgebied is een pre. Je bent klantgericht, proactief, accuraat, stressbestendig, sociaal, resultaatgericht en heb je goede communicatieve vaardigheden, mondeling en schriftelijk.

AANBOD

Ons aanbod

Nijestee biedt jou een uitdagende en dynamische functie in een team dat de interne dienstverlening steeds wil verbeteren. De medewerker Servicedesk is ingeschaald in schaal D € 2.586,- tot €3.089,- per maand op basis van een 36-urige werkweek. Daarnaast kun je bij ons rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden. De Personeelsvereniging biedt een zeer gevarieerd aanbod aan activiteiten. Bij Nijestee geldt de CAO Woondiensten.

Interesse?

Sta jij klaar om onze collega’s te helpen dan nodigen wij je uit te solliciteren, dit doe je doormiddel van de sollicitatiebutton bovenaan de vacature. Je kan reageren tot en met 13 februari 2024. Voor informatie over de vacature kun je contact opnemen met Hans Ebels, Manager Faciliteiten Informatie en Technologie, 06 – 53 67 53 90.

Voor deze functie wordt tegelijkertijd extern geworven. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.