Nijestee | Medewerker IT - Helpdesk

Nijestee biedt ruimte

Nijestee biedt woonruimte aan ruim 22.000 Groningers. Dat moeten allereerst goede en betaalbare woningen zijn. Het gaat voor ons daarnaast ook om een veilige straat, een gezellige buurt en leefbare stad. Met 195 collega’s steken we daar veel energie in. Hart voor huurders. Hart voor de stad. Ruimte door vertrouwen. Eigenzinnig. Nuchter. Dat zijn wij.

Onze samenleving als uitgangspunt

Werken bij Nijestee is werken met de samenleving als uitgangspunt. Wij verhuren en ontwikkelen betaalbare huurwoningen in bijna alle wijken in de stad Groningen. Mensen vanuit verschillende achtergronden en maatschappelijke posities leven er samen. Als je werkt bij Nijestee, werk je met deze mix van mensen en belangen en is onze samenleving je vertrekpunt. We voelen ons bij al die mensen en al hun belangen betrokken. Niet alleen bij hun woningen maar veel breder, bij de leefbaarheid in de buurten en wijken. De invloed van de bewoner is daarbij wat ons betreft vanzelfsprekend. Niet alleen voor, maar vooral ook mét de bewoner maken wij dagelijks werk van een huis dat als thuis voelt.

Wij hebben ruimte voor een      

Medewerker IT - Helpdesk

18 - 24 uur p/w  tijdelijk tot eind 2020

Jouw bijdrage

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze collega's met een vraag of een probleem over de door ons gebruikte soft- en hardware. Door goed en aandachtig te luisteren en door te vragen weet jij de knelpunten te herkennen en wil jij deze zo snel mogelijk oplossen. Belangrijk als Medewerker Helpdesk is dat je vragen kunt beantwoorden op het gebied van onze ICT systemen, (kantoor) applicaties, hardware en mobiele bedrijfsmiddelen. In de functie Medewerker Helpdesk registreer je meldingen die je direct hebt afgehandeld, meldingen die je niet zelf kunt oplossen zet je door naar je collega’s van de 2de lijn of leverancier. Ook regel je voor nieuwe collega’s dat zij op hun eerste werkdag goed aan de slag kunnen met alle faciliteiten die hier voor nodig zijn.

Als medewerker Helpdesk ga je onverwachte situaties niet uit de weg, sterker nog; deze geven je juist energie! Je bent communicatief sterk en kan goed met mensen om gaan. Je communiceert duidelijk en helder.

Jouw profiel

Je hebt minimaal een MBO ICT niveau 4 diploma. Door jouw ervaring als helpdeskmedewerker heb je voldoende kennis om de 1ste - lijns vragen op te pakken. Je kunt goed samenwerken maar bent ook in staat om (proactief) en zelfstandig zaken op te pakken en af te werken. Je hebt specialistische kennis van Microsoft-Office producten (Office 365 is een pré), van Microsoft-Server producten (vooral Active Directory) en netwerk-infrastructuurprincipes.

Ons aanbod

Nijestee biedt jou een uitdagende en dynamische functie in een team dat zich continu wil blijven ontwikkelen. De medewerker Helpdesk is ingeschaald in schaal G, € 2.869,- tot € 3.513,- per maand op basis van een 36-urige werkweek. Daarnaast kun je bij ons rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden. De Personeelsvereniging biedt een zeer gevarieerd aanbod aan activiteiten. Bij Nijestee geldt de CAO Woondiensten.

Interesse?

Sta jij klaar om onze collega’s te helpen dan nodigen wij je uit te solliciteren en je CV  te mailen naar personeelszaken@nijestee.nl. Dit kan tot en met vrijdag 26 februari 2020. Voor informatie over de vacature kun je contact opnemen met Hans Ebels, Manager Informatie Technologie, 06 – 53 67 53 90.

Voor deze functie wordt tegelijkertijd extern geworven.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.