Lefier | Projectmanagementassistent

Lefier biedt ruim 30.000 huishoudens een fijn en duurzaam huis. We gaan de komende jaren nog meer huizen bouwen én verduurzamen om het woningtekort en de energiearmoede in onze regio tegen te gaan. Ons team van projectmanagers en projectleiders en de projectmanagementassistentes zorgen samen dat we dit in alle wijken en gemeenten in goede banen leiden. Ben jij een kei in het plannen en organiseren? En ben jij gedreven om onze huurders op tijd en zo goed en prettig mogelijk te informeren over onze onderhoudsprojecten? Dan hebben we een uitdagende en leuke functie voor je! Als projectmanagementassistent ondersteun jij de projectleiders en projectmanager met diverse administratieve werkzaamheden en draag jij actief bij aan tevreden huurders 

 
Jouw uitdaging 
Van het ondersteunen bij projecten tot het aanmaken van inkooporders en het verwerken van facturen. Jij bent in deze rol de spin in het web en zorgt ervoor dat iedereen vlot kan doorwerken. Jij regelt dat taken en terugbelverzoeken worden uitgezet en afgehandeld. Je ondersteunt de projectleider bij de afhandeling van aardbeving schades. Je bewaakt de planning en budgetten, controleert facturen en legt afspraken vast. Daarbij ga je op een projectmatige manier te werk en houd je de werkprocessen actueel en klantgericht. Signaleer jij risico’s of inconsistenties, dan zorg jij ervoor dat deze snel worden opgepakt.  

Wat we jou bieden 
Een uitdagende baan bij een maatschappelijke organisatie én in het fijne team van Planmatig Onderhoud & Veiligheid. Bij Lefier hechten we veel waarde aan blije en trotse medewerkers en een fijne werksfeer. Daarom krijg jij bij ons alle ruimte om met jouw kennis, talent en passie het verschil te maken voor onze huurders. Ook bieden we volop mogelijkheden en een ruim opleidingsbudget voor vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling. Zo bouw je niet alleen duurzaam aan het woonplezier van onze huurders, je tilt ook je eigen ontwikkeling naar een steeds hoger niveau. En.. 

  • We starten met een arbeidsovereenkomst voor één jaar met uitzicht op vast dienstverband.  
  • Je ontvangt een salaris van €2.831,- tot €3.438,- conform de CAO Woondiensten (schaal F) bij een 36-urige werkweek. 
  • Een fijne werkplek in Hoogezand en Groningen en de mogelijkheid om deels thuis te werken.  

Waar wij blij van worden  

  • Je bent administratief onderlegd en hebt bij voorkeur ervaring met projectmatig werken.  
  • Je gaat gestructureerd en planmatig te werk en hebt oog voor details. 
  • Je bent communicatief vaardig en kunt goed samenwerken.  
  • Je beschikt minimaal over MBO/HBO werk- en denkniveau. 
  • Je bent bij voorkeur beschikbaar op vrijdag.

Over Lefier 
Goed wonen bereikbaar houden voor iedereen. Duurzaam, veilig en betaalbaar. Dat is waar we ons als grootste woningcorporatie van het Noorden sterk voor maken. Dat is niet alleen een grote verantwoordelijkheid, maar ook een flinke uitdaging.  

Het is voor ons dus cruciaal daadkrachtig en vernieuwend te blijven. Daarom staan we open voor ambitieuze Lefhebbers: maatschappelijk betrokken mensen met liefde voor hun vak en een gezonde dosis lef. Herken jij je hierin? Dan ben je van harte welkom.  
 
Je krijgt alle support en ruimte om het verschil te maken. Zo bouw je niet alleen duurzaam aan het woonplezier van onze huurders, je tilt ook je eigen ontwikkeling naar een steeds hoger niveau. Wil je ons beter leren kennen? Kijk dan op www.lefier.nl.  
 
Meer weten of solliciteren?  
Wil je graag meer weten? Neem dan contact op met Emma Mijic, via 06- 55 00 02 17. Emma is manager Planmatig Onderhoud en Veiligheid en vertelt je graag meer.   

Meteen solliciteren? Graag! Mail je motivatie en uiterlijk op 3 december 2023 naar solliciteren@lefier.nl, ter attentie van Emma Mijic. Vermeld in het onderwerp van je mail het vacaturenummer 2023-58. We zijn erg benieuwd naar je!